Miten kannattaisi edetä tai tehdä tässä ristiriitaisessa tilanteessa

Hämmentynyt_M

Eli on hieman ristiriitainen tilanne ja myös hämmentävä. Viime viikolla tämä kyseinen nainen eli ex tyttöystäväni laittoi viestiä jossa sanoi ajattelevansa meitä kahta ja päätin sitten koittaa ruveta kokeilemaan uudelleen, koska hän alkoi laittaa viikonloppuna minulle kuvia itsestäni joissa oli "oot niin söpö" ja "tää on söpöin kuva susta". Nyt tässä olen flirttaillut kaksi kertaa tekstiviesteillä ja molemmissa on ollut mukana ja ymmärtänyt pienen kipinän ja elänyt sen mukana. Nyt eilen hän kuitenkin sanoi minulle "bro" eli veli ja lisäksi hän lähetti kuvan, jossa luki, että jokaisella naisella on miespuolinen kaveri ketä kaikki ulkopuoliset luulevat miesystäväksi. Sitten hän kirjoitti kuvatekstiksi "me" ja nauruhymiö.

Eli ongelma on, että saan hieman ristiriitaista viestiä. Mielestäni kaksi viimeisintä mainitsemaani asiaa merkkaavat kaveruutta, loput asiat pientä uudelleen kokeilun intoa? Sovin jo treffit ensiviikon lauantaille, koska silloin on eräs tapahtuma johon kysyin häntä ja hän suostui heti. Ennen sitä en kerkiä häntä nähdä paitsi tulevana viikonloppuna, mutta en ole sopinut mitään. Pitäisikö nyt kysyä jos hän haluaisi nähdä jo tulevana vklp ja miten suhtautua kokonaisuudessaan asiaan?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa-a

      Siten niin kuin naisten kotkotuksiin yleensäkin. Ainaisena tarkoituksena testata miehiä. Annetaan ymmärtää. Kun mies on talutusnuorassa sitä on kiva käyttää hyväksi. Jos aikoo säilyttää itsekunnioituksen on tuollaiset naiset jätettävä heti. Kääntää selkänsä.

    • Kallesi

      Hyvältä kuulostaa :)

    • nohuhhuh

      Pelottavalta kuulostaisi mun mielestä. Siis joku lähettää sulle sun omia kuvia, jollain ihailevilla teksteillä. Okei, tää on joku teinijuttu.

    • kaikkinytheti

      Vastaile kuvaviesteihin vaan "tosi hassuja" ja jätä siihen.
      Tyo tyttönen kuulostaa tuuliviiriltä, vaihtaa suuntaa tuulen mukaan.
      Sinä otat hänet aivan liian vakavasti, anna hänen pyöriä tuulen mukana, sinun ei tarvitse heti pompata kun hän vähänkään vihjaisee halunsa tapailuun.
      Tyttö haluaa kaiken nyt heti. Huomenna se on jo unohtunut muistipankista. Huomenna sinäkin olet taas historiaa. Jatkuvaa pompottelua.

      Vain elä omaa elämääsi ja kerro että sinulla on jo suunnitelmia noille päiville ja tee omia asioitasi.

      • Hämmentynyt_M

        Kiitos, tähän asti sinun neuvot ovat olleet parhaimmat ja vastauskin on asiallinen. Tosiaan tämä exä oli minun elämäni toisesta parisuhteesta ja olen sen jälkeen ollut sinkku, joten minulla ei hirveätä kokemusta ole näistä asioista. Lisäksi olen introvertti.


    • Merja98

      Kun. Mun mielestä sinä näytät oikealta mieheltä hänelle.

    • Merja98

      Tiedät sen itsekkin ettet ole sen veli mutta jos tykkäät siitä miten hän puhuttelee sinua niin hyvä.
      Mies sinä oot ja oikea hänelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe