Sipilä taas syyllinen

Tähänkin. Jälleen taas myönnetty huippuvirka pääministerimme omalle ehdokkaalle.

Monissa läntisen Euroopan maissa olisi jo entinen pääministeri ja erotettu virka-aseman väärinkäytön vuoksi tai eronnut jopa itse kohun takia, mutta ei meillä Suomessa.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005975702.html

7

<50

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paras valittiin. Näin sanotaan aina kun mies valitaan ohi naisten.

• lihamyllyyn.jalat.edellä

Sipilän umpikyrpyys ei jaksa enää edes yllättää. Miksi ALS-tauti ei koskaan osu niille, jotka sen ansaitsisivat?

• Mitähän tästä keskustelusta on poistettu, olisi kiva tietää. Onkohan joku kertonut siitä jonkun Sipilän kannalta haitallisen kommentin, niin ylläpito on tietenkin katsonut sen parhaaksi tästä poistaa.

• lestamafia.jyrää

Onko lesta? En ihmettelisi

• Uutistoimitus

Mitäs vittua äänestit sipilää. Ja ne sun kerhokaveris on myös sipilän hännystelijöitä.

• Raha-on-kemia

Suomessa saa järkätä virkoja kavereille. Täällä ei virkarikoksia kukaan tee.

• Niin eipä kyllä ole Suomessa varmasti koskaan erotettu yhtäkään poliitikkoa virasta virkarikoksen tai virka-aseman väärinkäytön takia, vaikka näitä tapauksia olisi tässä maassa vaikka kuinka paljon.

Muissa yhteiskunnan laitoksissa tämäkin asia olisi mennyt varmasti jonkinlaiseen tutkintaan ja johtanut jopa Sipilän potkuihin, mutta ei koskaan eduskunnassa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      72
      579
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      568
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe