Konsertti peruuntui. Noh, ei hätä yhteys lipunmyyjään ja rahat takaisin. Näinhän sen pitäisi mennä. Vaan ei mene! Menolippu ei palauta rahoja tai vastaa sähköposteihin, puheluihin (vastaaja täynnä). Ulkomaisista lipunmyynnistä varoitetaan mutta todellinen vaara on ihan kotimainen lipunmyynti.
Menolippu ei palauta lippurahoja
Kurrnaus
4
67
Vastaukset
- jookoskookos
Sanoohan se jo nimikin , se on menolippu, rahasi ovat menneet. Paluulipusta saat ne takaisin .
- Musamimmi
Näin on käynyt minullekin. Olen moneen kertaan kysellyt peruuntuneen konsertin lippurahoja takaisin, vaan ei ole tapahtunut mitään. Olen pannut s-postia Eastwayliven toimitusjohtajallekin - ei vastausta. Olin tilannut kaksi lippua, ja menetin siis 160 euroa. Mutta eipä tämän jälkeen näy minua eikä kavereitani/sukuaisiani kyseisen firman asiakkaana.
- poliisipamputtaa
Ei tuommoisesta voi ottaa poliisin yhteyttä?
- valkotakkiset
Poliisi ei hoida mielenterveysongelmia;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913105
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652653- 2032240
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041519
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089