SUKULAISET OVAT KIITTÄMÄTTÖMIÄ PASKOJA

Tätönen

......NÄIN ON, ETTÄ SUKULAISET OVAT PAHIMPIA KIITTÄMÄTTÖMYYDESSÄÄN JA VÄLITTÄMÄTTÖMYYDESSÄÄN. Eivät auta sukulaisiaan hädässä eivätkä välitä. Näin tämä kiittämättömyyden sukupolvinen ketju jatkuu vain tädeiltä ja sediltä opittuna käyttäytymisenä ja serkut ovat pahimmat välittämättömyydessään ja aivan kuin vieraita ihmisiä. Samoin on laita sisarusten kanssa......olen yrittänyt pitää yhteyttä sukuuni, mutta en ole saanut vastakaikua keneltäkään, joten minut on tyystin hylätty syyttä. Sukulaiset luokittelevat ja jaottelevat sisariaan ja veljiään sen perusteella kuinka kukin on pärjännyt elämässään ja saanut taloudellisia menestyksen merkkejä. Jos on erilainen poliittinen ja uskonnollinen suuntaus niin ei välttämättä helposti pidetä yhteyttä edes omaan verisukulaiseen. Serkkuni ovat täysiä paskoja. Sedät ja tädit eivät myöskään välitä ja ovat varmastikin saaneet mallin omilta vanhemmiltaan :( Tämä on kuoleva ja eristäytyvä sukuhaara. Sanoin irti olemattoman yhteyteni veljeeni. Turha yrittää pitää häneen yhteyttä, koska hän ei vastaa tekstiviesteihin eikä sähköposteihin. Puhelimessakaan meillä ei ole juurikaan mitään sanottavaa toisillemmme. Veljeni mielestä meillä ei ole mitään yhteistä, joten ei kannata edes sukulaisuuden nojalla yrittää olla huomioiva ja välittävä täti veljen pojillekaan, koska sitä ei veljen perheen taholta arvosteta :(

1

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukuviha

Miksi kiusaat itseäsi ja sukuasi ? Vain anna heidän olla, olethan jo nähnyt ettei he välitä kenestäkään, sinusta kaikista vähiten.
      Hanki oma elämä, ota pari muuta työpaikkaa jo nykyisen lisäksi (viikonloppu- ja iltatyöt ). Mene kouluun, ota lisää kursseja. Auta (ei suvun) avuttomia vanhuksia. Ala säästämään ensivuoden maailmaympärysmatkaasi varten.

On niin paljon missä sinä voisit olla hyväksi muille ja itsellesi. Miksi edeskään vellot tuossa sukuvihassa?!
      Vain anna heidän jo olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4980
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      98
      3068
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2916
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2422
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      30
      2160
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1979
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1580
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1511
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1449
    10. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      17
      1355
    Aihe