Ei tarvitse arastella vaikka vaivihkaa harrastaakin rukkausta. Olen varovasti rukannut kahta kelloani joissa molemmissa on ETAn helposti säädettävät 2824-2 ja 2893-2 koneistot. Tällä hetkellä tarkin mekaaninen kelloni (Certina DS Diver, ETA 2824-2) käy -0,5 SPV ja Steinhartin GMT 2893-2 koneistolla suunnileen 2 SPV. Vertailun vuoksi Tudorin BBC hienolla Breitling/Tudor koneistolla noin 2-3 SPV, eikä sitä voi itse mennä rukkaamaan.
Rukkaaminen tuottaa tyydytystä
15
247
Vastaukset
- Anonyymi
Luin otsikon ehkä väärin :)
- Anonyymi
Tämä on kellopalsta, ole tarkkana äläkä tuo tuhmia ajatuksia mukanasi keskusteluun.
Rukkaaminen on mukava harrastus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on kellopalsta, ole tarkkana äläkä tuo tuhmia ajatuksia mukanasi keskusteluun.
Rukkaaminen on mukava harrastus.Runkkaaminen tuo enemmän iloa :)
- Anonyymi
"viilaten ja höyläten muhin aamuun asti aina" tai jotain sinne päin
- Anonyymi
Saa paremmin unta kun rukkaa ennen nukkumaanmenoa. Mieli on tyyni ja rauhallinen.
- Anonyymi
Rukkaseen kun rukkaa ni se se vasta höpöä tekee
- Anonyymi
Oon kuullut, että Rolexi on tarkka kello. Siinä voi sitten rukatessa mitata oman laukeamisnopeuden....
- Anonyymi
On tarkkaa rynkytystä. Hienoa työtä !
- Anonyymi
Sulla taitaa olla tylsää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taitaa olla tylsää?
Huumorii vaan lasketaan ku on niin maukas aihe 🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kellon käynnin säätämisestä huumoria, no kukin tavallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kellon käynnin säätämisestä huumoria, no kukin tavallaan.
Et taida ymmärtää huumoria?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida ymmärtää huumoria?
Huumoria ymmärrän kyllä, oikein hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko maistanut?
- Anonyymi
Silti muutaman kympin Casio on tuhat kertaa parempi kello.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.465025- 723142
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3071989Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2631808Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151699Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531286Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951249- 701192
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331167Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137