Muija ei hyväksy mielipidettäni

9io7

Olen joskus antanut elämän ohjeita pojalleni joka asuu jo omillaan. Välillä kun juttu menee henkeväksi olen sanonut että nauti sinkkuudesta niin kauan kun voit, bailaa kaverien kanssa, matkustele tee kaikkea mitä haluat, kukaan ei määrää tai komentele kyllä sitä ehtii sitten pasisuhteessakin riutumaan tarpeeksi. Kun poika lähti muija kävi kuumana, ai jaa väitäks että tää parisuhde on ollut sulle riutumista, kyllä olet pillua saanut ja suht kohtuullinen perheelämäkin kaiken kaikkiaan vai oletko sitä mieltä että lapsi ja minä olemme huono valinta. Totesin että kannattaa ottaa kaikki irti sinkkuudesta siinä se mutta muija ei hellittänyt, itse asiassa siitä tuli pieni sanaharkka. Lopuksi muija sanoi et olis kyllä tehnyt munaakin mieli mut se olo tila lähti. Totta se on, kun eletään saman katon alla kaikki muuttuu, muija ei ensinnäkään hyväksynyt mun kavereita kaikkia, ei vaan tykännyt että vietän aikaa tiettyjen tyyppien kanssa, rajoitti harrastuksia jne. Kun olin viettämässä iltaa lapsuudenajan kaverien kanssa siitäkin tuli sanomista monta kertaa, sanotaan suoraan että muija epäili mun pettävänkin, syytä en tidä kun en ole koskaan pettänyt. Muija sanoi et ei halua enää kuulla sitä samaa että ei kannata muuttaa yhteen jos sopiva tyttö löytyy, mun mielestä kannattaa odottaa.

0

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
        Maailman menoa
        215
        4823
      2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
        Ikävä
        189
        2663
      3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
        Ikävä
        67
        1552
      4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
        Ikävä
        97
        1241
      5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
        Tuusniemi
        128
        1203
      6. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
        Ikävä
        9
        1182
      7. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
        Ikävä
        49
        1169
      8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
        Ikävä
        109
        1164
      9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
        Ikävä
        73
        1123
      10. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
        Maailman menoa
        145
        1123
      Aihe