Olen joskus antanut elämän ohjeita pojalleni joka asuu jo omillaan. Välillä kun juttu menee henkeväksi olen sanonut että nauti sinkkuudesta niin kauan kun voit, bailaa kaverien kanssa, matkustele tee kaikkea mitä haluat, kukaan ei määrää tai komentele kyllä sitä ehtii sitten pasisuhteessakin riutumaan tarpeeksi. Kun poika lähti muija kävi kuumana, ai jaa väitäks että tää parisuhde on ollut sulle riutumista, kyllä olet pillua saanut ja suht kohtuullinen perheelämäkin kaiken kaikkiaan vai oletko sitä mieltä että lapsi ja minä olemme huono valinta. Totesin että kannattaa ottaa kaikki irti sinkkuudesta siinä se mutta muija ei hellittänyt, itse asiassa siitä tuli pieni sanaharkka. Lopuksi muija sanoi et olis kyllä tehnyt munaakin mieli mut se olo tila lähti. Totta se on, kun eletään saman katon alla kaikki muuttuu, muija ei ensinnäkään hyväksynyt mun kavereita kaikkia, ei vaan tykännyt että vietän aikaa tiettyjen tyyppien kanssa, rajoitti harrastuksia jne. Kun olin viettämässä iltaa lapsuudenajan kaverien kanssa siitäkin tuli sanomista monta kertaa, sanotaan suoraan että muija epäili mun pettävänkin, syytä en tidä kun en ole koskaan pettänyt. Muija sanoi et ei halua enää kuulla sitä samaa että ei kannata muuttaa yhteen jos sopiva tyttö löytyy, mun mielestä kannattaa odottaa.
Muija ei hyväksy mielipidettäni
9io7
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684