Oikeus ei rankaissut törkeästä petoksesta pettäjänaista

naiset.pettää

25

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaali.suominainen

      Noin käy kun sotkeentuu jännänaiseen.

    • Ja sitten jotku vielä ihmettelee miksi mies listii naisen. :D

      • En hyväksy tuota, mutta...


    • viisvee

      oikeuden päätöksellä voi sitten jatkossakin haudottaa munat toisten pesiin,

    • "Syyttäjän mukaan mies ei voinut siten tehdä isyyden kumoamiskannetta kahden vuoden määräajassa, joka on laissa määrätty. Mies on yhä virallisesti lapsen isä."

      Aika jännä, vaikka testi kertoo varmasti ettei ole isä virallinen suomi pitää isänä ja jos eroaa huorasta maksaa varmaan sitten jännäpaskan penskasta ruokkoja kunnes se on 18-vee ja senkin jälkeen jännäpaskan penska söilyttää perintäoikeutensa vaikkei ole mitään muuta yhteyttä kuin huoran kautta.

      • ei kun nehän olikin jo eronneet. Varmaan kiva maksaa horolle joka kuukausi muutaman satasen verran tyhjästä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        ei kun nehän olikin jo eronneet. Varmaan kiva maksaa horolle joka kuukausi muutaman satasen verran tyhjästä.

        Ilollahan tota makselis.. :D


      • kirves.puhuu
        Harmaaritari kirjoitti:

        ei kun nehän olikin jo eronneet. Varmaan kiva maksaa horolle joka kuukausi muutaman satasen verran tyhjästä.

        kirves nainen päähän ja sanoin lapsen samoin apsen isän päähän kirves se autää yskääm


    • trollli

      Tuo on kyllä oikeus murha, minun mielestäni. Eri juttu, jos mies olisi tiennyt koko ajan ettei ole lapsen biologinen isä, mutt ois kuitenkin halunut ryhtyä lapsen isäksi. Asia olisi hiukan kuin adoptio, helpommin silloin järjestettävissä... eikä ketän olisi oikeastaan petetty.
      Lapsen oikea isähän tuskin tulisi koskaan tietämään asiasta, joten menetys hänelle tuskin olisi suuri.

      Mutt elatusvelvollisuuden määräytyminen petoksesta huolimatta! Mies on ollut uskossa lapsen olevan hänen. Kun petos paljastuu; karkeesti sanottuna...oikeus määrää hänet käenpoikasen huoltajaksi! Jos laki tosiaan on näin; hatusta temmattu!
      Ei hittolainen, pitäisikö jokainen syntyvä mukula testata ja varmistaa biologiset vanhemmat... eli ainakin kuviteltu isä lapselle? Ja jolleivat geenit täsmää... ei myöskään huoltajuutta lailla määrätä!

      • päät.irti

        arabimiehe leilllaisi naisellrta ja lapsekta ppäään irttti


    • kaunisnainen26

      Onneksi pettäminen ei ole laitonta.

      Olen naimisissa mutta haluan kymmeniltä muiltakin miehiltä kuIIia viikottain. Mieheni ei pane tarpeeksi usein niin välillä panen satoja ulkomaalaisia viikonlopussa.

      • pihallatipunen

        Ai oikein "satoja ulkomaalaisia viikonlopussa".

        Sellaiset fantasiat sitten.


    • upeavaimo

      Yks kerta mieheni tuli kotiin ja ulkomaalainen pani mua keittiössä. Sanoin miehelleni että mees vähäks aikaa muualle kun on hommat kesken. Mies meni istumaan rappusille ja katsoi kun 20 ulkomaalaista tuli kotiimme. Tuntien päästä muut lähtivät ja mieheni ui spermassa luokseni ja kysyi että mitä täällä tapahtuu. Vastasin että ei mitään, mutta voisit siivota kämpän. Kiltti mies nieli kaiken.

      • palaa.hienost

        bensa auttaa polttaa el'öäävällyå


      • pihallatipunen

        Ai tuollaiset fantasiat ätmillä...Täällähän niitä muistaakseni lähiaikoina kyseltiin. Kai kerroit tämän, että haluaisit olla naimisissa oleva nainen jota ulkomaiset miehet käy panemassa keittiössä?


    • Tilattu8

      Miehet jaluaa aina jännänaisen. Sitä saa mitä tilaa.

    • Miesten tulisi katsella hyvin herkällä silmällä sitä lapsen ulkonäköä etenkin se ensimmäiset 2v kun siinä on vielä mahdollisuus kumota tuo isyys/elatusvelvollisuus.
      Vähän hankalaahan se on niin nuoresta vielä nähdä ja etenkin jos lapsen oikea isä on muistuttanut ulkonäöltään aviomiestä.
      Sanoisin, että jos on ollut ongelmia saada nainen raskaaksi ja lasta on yritetty jo vuosia, niin siinä vaiheessa miesten kannattaisi teettää isyystutkimukset jo ihan varmuuden vuoksi.
      Siinä vaiheessa kun biologinen kello tikittää naiset ovat hyvin arvaamattomia, eivätkä välitä miehestään tässä mielessä tuon taivaallista. Ainoa päämäärä on saada itsensä raskaaksi keinolla millä hyvänsä ja siihen käytetään usein ns. "kylänmiestä" ..Esim. kun mies luulee naisen olevan töissä, niin hän onkin viettänyt illan hotellissa toisenlaisissa hommissa oviksen aikoihin. Mä oon tässä pitkän sinkkuelämäni aikana nähny monelaista touhua.. Aika lailla silmät avautunu mitä tulee naisiin.

    • Näyttää se mies olevan aina heikoilla kun käsiteltävä asia koskee lapsia tai huoltajuutta; oli kyseessä sosiaali/lastensuojelu tai oikeus. Sitten viisaudessaan paremmat ihmiset miettivät miksi väkivalta ja perhesurmat kulminoituvat usein eroon tai sen uhkaan.

      Mitä tähän tapaukseen tulee niin kyllä tuossa olisi rangaistuksena riittänyt rikesakko. Jotenkin meinaan haluaisin uskoa että nykynaisissa riittää inhimillisyyttä ja rakkautta sen verran että kertomatta jättäminen ei ollut rahan tavoittelua vaan halua suojella miestä. Ei varmasti ole helppoa naisellakaan kun mies tulee lastenhuoneesta nukuttamasta Leena Tuulikkia, istuu viereen, ottaa kainaloon, antaa pusun poskelle ja sanoo että rakastan sinua.
      Siinä on varmasti ristiriitaiset tunnelmat kun tuntuu hyvältä olla kainalossa mutta toisella puolen aivoja tulee käskyt avata keskustelu. Mitä sanoja tuossa pitäisi käyttää kun asiana on esittää että lapsi jolle lauloit kehtolaulun ei täydellä varmuudella ole sinun vaan pitäisi mennä isyystesteihin sillä lapsen isä voi olla myös se tyttöjen illan jälkeinen hoito, firman markkinointiosasto tai kylän kolmosdivisioonan futsal-joukkue. Kyllä helposti käy mielessä että siirretään keskustelua eteenpäin ja henkinen tuska jatkuu.

      Mitä tuossa miehenä olisin tehnyt niin kyllähän siinä varmaan olisin ensin keittänyt pari kuppia tummaa paahtoa, tarjonnut naisellekin ja kysellyt miten tästä eteenpäin. Nätisti antanut vaihtoehdon lähteekö kunniakkaasti avaamalla oven vai pistänkö menemään saranapuolelta. Isänä kun miettii sitä loppumatonta kyynelvirtaa joka virtasi napanuoran leikkaamisen jälkeen, ensimmäiset kylvetykset, vaippojen vaihdot, leikkipuistossa olemiset tai miten lapsi hakee syliä ja puhallusta kädet ojossa kun on ensin kontannut päin pöydänjalkaa. Se että lapsella nyt on eri geenit kuin mulla niin se ei suinkaan ole lapsen vika ja edelleen yhtä rakas se mulle olisi. Siinä saisi futsal-joukkue tuoda vaihtomiehetkin mukanaan jos muuta väittäisivät. Eiköhän siitäkin tilanteesta selviäisi kun ostaisin seuran pipon, pari kaulahuivia ja kausikortin.

      Kaikinpuolin raskaita tilanteita mutta jotenkin tuo että vaadittava summa on laskettu satasien tarkkuudella tai että isyyttä ei voisi jälkikäteen kumota ehkä antaa vähän sellaisen kliinisen kuvan tilanteesta. Tuossa ei mainita asiasta mutta toivoisin että asiasta on ainakin yritetty löytää sopu myös muuta kautta.

    • trhtrh

      Isyystesti pakolliseksi kaikille ihan lakisääteisesti, jos lapsen on saamassa pariskunta. Tämä ennaltaehkäisee väärinkäytöksiä ja varmistaa myös kaikkien osapuolten oikeudet myöhemmin. Eihän oikeudessa hyväksytä muitakaan tunnustuksia ilman todisteita, joten miksi isyyden tunnustaminen olisi jotenkin erilaista?

      • Mun käsittääkseni nykyään voi kyllä teettää ihan ominpäinkin..Ottaa vain lapselta dna näyteen ja vie/lähettää sen tutkittavaks ja vertaa omaansa. Ei välttämättä kannata kertoa vaimokkeelleen olleskaan vielä siinä vaiheessa epäilyksistään.


      • CamelBoots kirjoitti:

        Mun käsittääkseni nykyään voi kyllä teettää ihan ominpäinkin..Ottaa vain lapselta dna näyteen ja vie/lähettää sen tutkittavaks ja vertaa omaansa. Ei välttämättä kannata kertoa vaimokkeelleen olleskaan vielä siinä vaiheessa epäilyksistään.

        Ilman muuta tuo lakisääteisenä olisi kaikkein paras ratkaisu..


    • Tftgyguhuhi

      Naisen tuomitseminen rikoksestaan on erittäin vaikeaa Suomessa. Eihän Aueriakaan saatu tuomituksi.

    • Näyttää poistetun se aiemmin linkittämäni:

      https://yle.fi/uutiset/3-9483039

      "Isyyden kumoamiselle asetettu määräaika lyhennettiin viidestä vuodesta kahteen vuonna 2005. Tämä johtui siitä, että isyystutkimukset eivät tuolloin olleet tarpeeksi luotettavia ennen kuin lapsi oli kolmevuotias."

      Olennaista siis se että tuossa ihan lain avulla pyritään jatkamaan kusetusta ja velvoitetaan huijattu osapuoli maksamaan loppuikänsä petoksen uhriksi joutumisesta. Myös suku joutuu osalliseksi kun perintöjen kautta sen huijatun omaisuus valuu käenpoikaselle.

      • Vaikea tilanne missä ei haluta viattoman lapsen jotua kärsimään, mutta jos yhteiskunta suojelee tässä asiassa äitiä ja lasta, niin siitä huolimatta ei se ainakaan tässä tarinassa esitetylle miehelle kuulu.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      125
      2275
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      103
      1357
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1053
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1037
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      109
      1031
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      86
      919
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      689
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      670
    10. 50
      664
    Aihe