oli tämä riita vai mikä eron alku vai mikä ?

mietiskelijänä

tapahtui tänään : mies tuli meille lasten kanssa, poraili penkkiä ja paistoi pihvejä.. sitten alkoi väsyttää pitkän pvän jälkeen. Lapset oli kylvyssä ja juoksivat lumihankeen, kunnes hänen lapsi jäi vahingossa oven taakse mutta mun poika meni nopee avaa oven mutta toki tuli kova itku. Mies huusi mun lapsell e että miksi laittoi oven kiinni kun jo äsken sanoin että älä laita.... mun lapsi sanoi ettei tehnut tahallaan... Miehellä meni hermo ja he lähti kaikki kotiin... ei saatu lasten kanssa tilannetta selvittyä. Mä jäin tänne lohduttaa poikaani ( joka oli tahattomasti syypää ).

Olin järkyttynyt että näin kävi ja he vain lähti vihaisena. En tiedä mitä ajatella ? Lähtiessään sanoi ettei vanhemoi poika edes viihdy täällä. tuntui pahalta vaikka tiesin mä sen...

huhhuh... mitä mä teen ?

ollaan yli puolivuotta seurusteltu jo ja ollaa kuin vanhapari jo.. suunnitellaan kesää yms... apua
en tiedä oliko tämä riita vai mikä ??

Mukava ilta sai sekunnissa uuden käänteen ja kaikki oli ohi.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsemiä

      Lopun alkua jos asiasta ei keskustella perinpohjaisesti. Joka pienestäkin asiasta keksitään riita jos on epävarma asemastaan sun elämässä tai se ensi ihastus on hänen puoleltaan loppumassa. Älä vastaa asiaan hiljaisuudella vaan keskustelemalla ja ymmärryksellä. Pitäkää koko porukka perhepalaveri miten kaikki viihtyisi paremmin ja miten toimisitte kaikki yhteen jos on halua.

    • käänäkatseajoissa

      Pitäsköhän sun miettiä minkälaisen miehen kanssa olet ollut tekemisissä?

      Älä ala väkisin enään jatkamaan koska menetät vain vuosia eli omaa elämääsi,on aika kääntää katseet muihin miehiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe