Haluan malliksi!!!

Ida

Olen pienestäpitäen halunnut olla esillä ja poseerata kameroille aina kun oli mahdollisuus.Halusin jo pienenä malliksi, mutta siirryin laulupuuhiin hyvän ääneni takia.Nyt haluan taas malliksi ja katson aina telkkarista kaikki "Huippumallihaussa sarjat" jne. Ulkonäköni on hyvin persoonallinen, meinaan minun silmäni on kuin "kissanaisen silmät" ainakin monet huomauttavat minua siitä.:)KISS...KISS...hehhheh.Olen vasta 14v. ja asun porissa.Tietääkö kukaan miten voisin aloittaa mallipuuhat???......OOOHH...PARIISI SINNE MINÄ MENEN VIELÄ JOSKUS!...;)

13

1349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vehnä

      Etpä taida olla ainut, joka katselee huippumalli haussa ohjelmaa... Mikään ei saa massateinejä irti ruudusta kun jotain niin "upeeta" tulee televisiosta...

      Jos aikoo malliksi täytyy olla muutakin kuin kissansilmät (ellei aio piilolinssimalliksi hehheh...). Löytyykö kielitaitoa, muutakin kuin suomee, savvoo, hilijaa ja kovvoo??? Ja pituutta? Tulee toimeen ihmisten kanssa, se on tärkeetä. Jos on nätti pärstä eikä näytä samalta kuin sata kaveria niin sisään mallitoimistoon. Ne koekuvaa, ja useimmiten, sanovat kohteliaasti: et valitettavasti ole etsimämme tyttö.

      Ja vielä, pulleat ei malleiksi pääse, se on valitettevaa...

      • Ida

        Tuotanoin en ole läski, olen ihan hoikka tyttö.On minulla muutenkin nätit kasvot,mutta kissansilmät ovat minussa persoonallista;) Minussa ei ole mitään vikaa ettenkö voisi ryhtyä malliksi, mutta! olen pituudeltani 168cm Voinko mitenkään ryhtyä malliksi, jos pituuteni on vain tuon verran?:( Haluaisin niin kovasti! teidän kaikkien täytyisi nähdä kasvoni, niin voisitte sanoa onko minusta malliksi. ;)


      • BabyBaby
        Ida kirjoitti:

        Tuotanoin en ole läski, olen ihan hoikka tyttö.On minulla muutenkin nätit kasvot,mutta kissansilmät ovat minussa persoonallista;) Minussa ei ole mitään vikaa ettenkö voisi ryhtyä malliksi, mutta! olen pituudeltani 168cm Voinko mitenkään ryhtyä malliksi, jos pituuteni on vain tuon verran?:( Haluaisin niin kovasti! teidän kaikkien täytyisi nähdä kasvoni, niin voisitte sanoa onko minusta malliksi. ;)

        onkos ssuta kuvii? ota kuvii ja lähetä minulle: [email protected] sanon onx sust malliks :)
        tässä mun kuvii oiskos must malliks?http://www.ii2.org/image.php?img=4831660


    • BabyBaby

      voit etsiä googlesta.esim paparazzi se on tosi tosi hyvä malli mesta... ammattilasia nääs :)

      • Ida

        siaitseeko kyseinen paikka porissa???


      • BabyBaby
        Ida kirjoitti:

        siaitseeko kyseinen paikka porissa???

        No ei mut ne menee moniin mestoihin ja moniin eri maihin..mist mie tiiän! eti googlesta porin mallitoimistoja tai vastaavaa!


      • just joo
        Ida kirjoitti:

        siaitseeko kyseinen paikka porissa???

        Haluat siis päästä pariisiin malliksi, mutta mallitoimiston pitäisi sijaita Porissa.... en oikein usko että sinusta vielä on maailmankansalaiseksi tai maailmanmalliksi. Odota pari vuotta, pidä itestäs (ihosta, hiuksista ja linjoista) huolta, ja sitten käväse Turussa tai Hesassa toimistoissa, ja mallikursseilla ym. jos vielä on kiinnostusta, ja sitte kun uskallat mennä ihan outoihin paikkoihin itseksesi, ja vanhempasikin päästävät.

        Mallin ammati on aika epävarma, vain harva tyttö menestyy, suomesta vieläkin harvempi. Suosittelisin miettimään sellaista arkisempaakin ammattia (vaikka muuten kauneusalalta jos se kiinnostaa) jos vaikka suunnitelmat menevät mallinuran osalta mönkään.

        En sano pahalla, mutta pilvilinnoista putoaminen ei ole se kaikkein mukavin juttu.


    • model ;)

      No Huh huh.... Ompas likalla puheet.. Itse olen 16, elikkäs en kovinkaan vanha. opiskelen kosmetolokiksi ja olen malli. Multa tultiin kysymään, et haluaisinko mä ruveta malliksi ja siitä se sit lähti. Nyt keikkoja piisaa, eikä mulla ennen tätä ollu ees aikomustakaan ryhtyä malliksi...... että tallaasta.. mielestäni sinun tulisi odottaa vielä parisen vuotta, kuten tää "just joo" kirjoitti. Mallin hommiin on vaikea päästä, vaikka itse pääsinkin vahingossa....

      • No jopas onkin

        Aloittaja on jo parikymppinen. Olisi kiva tietää, tuliko hänestä laulaja, malli vai kosmetolok...gi.


    • model ;)

      No näköjään :D pitää olla kyllä sokia ettei tota huomannu :D Mäkin haluaisin tiätää :)))

    • hihhi

      Mäkin haluaisin tietää!
      Ja model, millasta mallin ura on ollut? :)

    • Anonyymi

      HALUAISIN MÄKI MUT TIENAAKO TOLLA MITÄÄN.. ITE VOISIN HYVIN KUVITELLA OLEVANI 7 AMMATISSA
      1. AUTOMAALARI
      2. AUTONASENTAJA
      3. KOKKI
      4. AUTONASENTAJA
      5. AUTONASENTAJA
      6. TAKSIKUSKI
      7. HUOLTOMIES

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe