.. En Taira Ehtiä Kiusimaan teit nyt Kauhiast.. Kenen onni se Sit Onkin.. Sama Se.. ;D
https://www.youtube.com/watch?v=oNup6h7Y--k
.. Pitäkee Lippu Korkealla.. Nyt Lennetään.. Eks Vuan.. Kaikkee Hyvää Kaikil.. Ja Aivan Parast.. Että TiätäkääKin Tekin Se.. ;D
.. Noh.. Ehkä mä viel jotain Laitan.. Jos kerkee.. =)
.. Muzakkia&Fiilareita.. Tunnelmia&Tuntemuksia.. =)
5
67
Vastaukset
Pitääkö naista hoidella, kun et lauantai-iltana meinaa kerkee?
.. HerrasMieheltä SopiMaton Kysymys HerraMieheltä.. ;P
.. Mut.. Vastataan Silti.. Ei Pidä.. Eihän Mulla ole Naista.. Eikä Eres Sihteeriä.. ;D
.. Mut.. Saa Kait sitä Lennellä.. Jopa Lauantaisin.. Kamu(t) Houkuttelee.. Lentelemään, joten kait se Sit on "pakko".. ;D.. Siis Ihan Vain JuNppaa Ja EmpiiristäTutkimusta mä meen ehkä suorittaa.. Muist en sano Mittää.. =)NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. HerrasMieheltä SopiMaton Kysymys HerraMieheltä.. ;P
.. Mut.. Vastataan Silti.. Ei Pidä.. Eihän Mulla ole Naista.. Eikä Eres Sihteeriä.. ;D
.. Mut.. Saa Kait sitä Lennellä.. Jopa Lauantaisin.. Kamu(t) Houkuttelee.. Lentelemään, joten kait se Sit on "pakko".. ;D.. Siis Ihan Vain JuNppaa Ja EmpiiristäTutkimusta mä meen ehkä suorittaa.. Muist en sano Mittää.. =).. Ja JuNppa ei viittaa sit Siihen.. Mitä Sä Aaattelet.. Vuan ehkä sitä "joutuu" Lentelemään.. Jos ei sitten Törkeesti Kieltäydy, jos sellanen Tilanne Käy.. Tai jos ei keksi hyviä TekoSyitä.. Tai jos sitä Vuan itsekin Innostuu.. ;D
.. Jotain Jotain.. ;P
https://www.youtube.com/watch?v=Lpjcm1F8tY8
.. SoiMahan.. Viel kun Kerkee.. =)Laitetaanpa nyt
https://www.youtube.com/watch?v=orldCDC07gc
jotain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399