https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/74c548af-bdfe-4a69-866a-d68a1f6c887b
Mikä hauskinta me ei voida niitä edes palauttaa kun kotimaassa uhkaisi murhaajaraiskaajia voi voi kuolemantuomio,m joudutaan pitämään ne täällä hysättävinä maailman tappiin.
Paljonkohan näitä on Suomessa?
12
<50
Vastaukset 12
Vouhotat taas niin että melkein vaahtoaa..
- haluatkuitenkin
Siinä olisi wuppikselle mies joka saa pikkarit märäksi.
En vouhota mutta hyvä näistä on muistuttaa, sunkin naapurissa saattaa tuommoisia isis-ukkoja pesiä niin kannattaa olla varovainen.
- Yxnaine
Kyllä noiden olemassaolo on syytä tiedostaa.
Harmaaritari kirjoitti:
En vouhota mutta hyvä näistä on muistuttaa, sunkin naapurissa saattaa tuommoisia isis-ukkoja pesiä niin kannattaa olla varovainen.
On mulla edelleen tää yks mamu-naapuri. Se on jo 90v mummo. Hyvin jaksaa edelleen mennä ja tulla, pihaakin hoitaa niin toimeliaana.
Yxnaine kirjoitti:
Kyllä noiden olemassaolo on syytä tiedostaa.
Ei kukaan ole Isiksestä varmaan aiemmin kuullutkaan, joten juu..
haluatkuitenkin kirjoitti:
Siinä olisi wuppikselle mies joka saa pikkarit märäksi.
Luulenpa että sun kalsaris tässä on märäks menny.
- petti.naisen
Wwuwuw kirjoitti:
Luulenpa että sun kalsaris tässä on märäks menny.
totta harmis vouhottaa niin tyttö lähti etsimään elämänsä miestä ja tapasi sen taas saksassa ja oli onnessaan hän löysi sen ja hymy tuli huulille ja meni miehen luo ja kysyi voisitko rakastella kanssani ja ottaa minut naiseksesi olisin sun nöyrä seksi orjasi ja mies kieltäytyi ja teki ilmiannon raiskauksesta mies särki naisen sydämmen ja ei kukaan pysty antaamaan parempaa seksiä kuin tuo mies
- SäEtVaanTajuu
– Seksiä ei kukaan pysty hallitsemaan. Se on voimakas halu, Amar huomauttaa
- MeeeToooo
Suomalainen nössömies ei saa katsoa edes naista!!!!!!
- 6754
Pystyy kyllä, jos vain haluaa hillitä.
Kaikki riippuu siitä, onko asianosaisella halu tehdä pahaa, vaiko ei.
- Totuus-
Kierrän kaukaa kaikki ulkomaalaisen näköiset miehet. Itse asiassa kuntosalilla käy terroristin näköinen mies, pitäisköhän puhutella että millä asialla se siellä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72579
- 65575
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522