Mitä mieltä olette tästä?

Epätoivoinen93

On hieman ongelmallista kun rakastuu ihmiseen jota on nähnyt vain 15-20 min ajan yhden kerran elämässä, ja toista luonnollista tapaamiskertaa ei tule vastaan suurella mahdollisuudella. Tämän ihmisen nimen on kuitenkin saanut kuin sattuman kaupalla tietoonsa. Niin mikä siinä auttaa muu kuin lähettää kirje fonectasta saamaansa osoitteeseen. Tuntuu ainakin vaikuttavammalta ja muutenkin paremmalta vaihtoehdolta kuin puhelin, näin 25v miehellekkin. Ja tähän kirjeeseen vuodattaisi pahaimmalla verbaalisuudella mitä vain pystyy, niin että se kuvastaisi itseä ja asioita mitä haluaa tuoda ilmi mahdollisimman paljon, mutta osin kuitenkin niin että ne asiat tulee lukijan mieleen sanomatta niitä suoraan, jotta kirje ei mene kankeaksi ja epätoivoisen oloseksi itsensä kehuskeluksi. Onko mielestänne lähtökohta siten ongelmallinen, että näin pienestä rakastuvaa ja siihen reagoivaa pidetään epätoivosena ja surkeana? Itseäni harmittaa se että olin silloin nukkunut tosihuonosti ja ylirasittunut suuresta työnteosta, ja pelkään tehneeni itsestäni surkean kuvan. Jonka vuoksi tähän kirjeeseen pitäisi myös laittaa kuva itsestä. Sama ihminen voi olla niin monen näkönen, voi säteillä elämän voimaa tai voi olla nuutunut ja testosteroni valahtanut kasvoilta. Surkea juttu että sen hetkisen elämänhallintavirheistä ja itsensäkuuntelun puuttesta johtuneen tilan selittely olisi typerää, mutta typerää on myös se, jos hän muistaa minut jonain mitä en ole. Varmasti hänellä on minusta muisti- ja mielikuva, ja se perustuu siihen minkä näköinen, kuuloinen ja tuntunen ilmestys sillä hetkellä olin. Ihmisen elekielellä ja kaikella on niin suurimerkitys, että niiden tuomaa tunnetta ei korvata sanoilla ym. mutta jos sanat on niin osuvia ja kiinnostavia, sekä kuva, niin ehkä hän haluaa nähdä. Jos ne taas ei tuota kiinnostusta, joka vaivaisi ja vaivaisi ilman että katsoo mitä kortin takan on. Niin silloin tämä noin 25 nainen ei todennäköisesti ole sellainen kuin ihmislukutaidolla, juttujen perusteella, ja osin erään somepalvelun kuvista olen lukenut. Uskon myös hänen olevan sinkku, vaikka informaatio tämän päättelyyn ei aukotonta ollekkaan.

Rakastuminen näin yksipuolisessa vaiheessa on vain siitä ongelmallista, että olen tosin rauhaton ja yksinäinen tämän takia, kun aikasemmin en ollut ollenkaan. Ja tästä syystä on myös unet ollu kehnoja. Sanovat myös että rakastuneen miehen testosteronin tuotanto vähenee. Ja kun jos pääsen häneen tekemään vaikutusta, pitäisi olla elämän voimaa, itsevarmuutta ym. säteilevässä tilassa. Mutta ei tarvita kuin jännityksen ja odotuksen takia todella huonosti mennyt yö, niin johan se vaikuttaa jo paljon oloon, mielialaan, verbaalisuuteen, ja ulkonäköön. No kun on vakaa pohja, ei yksi yö mitään vesitä. mutta jos pakahtuu yksinään rakkauden tuneen alle, voi se perustakin järkkyä. Vai pitääkö sitä koittaa tasapainottaa tätä kamalaa pahaktumisen oloa itsekseen hetki, ja lähestyä sitten kun/jos tämä kamala rauhaton olo on tasottunut, ja voi olla ns. coolimmin ja rauhallisemmin, joka ikävä kyllä voi iskeä tytön hormooneihin paremmin, kun rakkauden vellontaan voimansa menettänyt epätoivonen näky. Riippu toki tytön ajattellusta ja sielunmaisemista jne. Mutta kuinka hölmöä se sitten on, että lähettää kirjeen pari kuukautta myöhemmin lyhyen näkemisen jälkeen? Siinä pitää varmaan jo selitellä jotain, tai no selitykset hän hakee itse kuitenkin. Toisaalta on normaalia esim. että ihmiset voi pitkäänkin aikaa hektisessä elämässä kypsytellä asioita mielessään. Sitten saisin kyllä myös samalla lihasmassaa lisättyä, en ole ainakaan käsivarsiini ihan tyytyväinen, häpeän ranteitani. Mitään kompleksi ongelmia mulla ei ole, mutta kyse on siitä mistä tyttö pitää, tai on pitämättä.

0

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
        Ikävä
        108
        1275
      2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
        Ikävä
        45
        891
      3. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
        Ikävä
        50
        716
      4. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
        Ikävä
        70
        656
      5. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
        Ikävä
        123
        632
      6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
        Ikävä
        67
        606
      7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
        Ikävä
        53
        587
      8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
        Ikävä
        55
        535
      9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        93
        463
      10. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
        Sinkut
        142
        443
      11. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
        Kuhmo
        5
        438
      12. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
        Ikävä
        34
        437
      13. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
        Ikävä
        51
        435
      14. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
        Ikävä
        113
        434
      15. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
        Ikävä
        19
        430
      16. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
        Ikävä
        49
        427
      17. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
        Kajaani
        82
        417
      18. Et sinä mitään

Oikeasti halua
        Ikävä
        52
        403
      19. Miksi jätit vastaamatta mies

Silloin kauan sitten 😔
        Ikävä
        42
        390
      20. Veikkauksen asiamiehen provikat?

Minkä verran peliautomaatin pitäjä saa peliautomaatin tuotosta?
        Maailman menoa
        28
        379
      Aihe