Onko profeettojen ja profetioiden aika OHI?!

SMaleProfeetta

Jeesus sanoi."Profeettojen ja lain aika kesti Johannekseeen(Kastaja) asti, sen jälkeen on julistettu Hyvää Sanomaa Jumalan Valtakunnasta ja jokaisen on tultava sinne. Profettojen sanat toteutuvat kuitenkin, laista ja profeetoista ei katoa pienin piirtokaan, ennemmin häviää Taivas ja Maa"...
Profeettoja ei enää tarvita, koko Historiamme on jo profetioitu aikoja sitten, viimoinen profeetta oli Muhammed omien sanojensa mukaan, mutta sen jälkeen tuli vielä Ranskaan Nostradaemus.... Sen jälkeen PenteCostal Churh:ssä(Helluntalainen) vaikutti hetken David WIlkerson, jonka uskoivat olevan profeetta. Suomessa oli Jukka Rokka(menehtyi vanhuuteensa pari vuotta sitten), niminen henkilö, joka oli viimoisin, joka vielä uskoi olevansa profeetta, mutta tämän jälkeen emme toivo enempää profeettoja?! Myös naisprofeetta oli:"Hilja Aaltonen"; joka ei kuitenkaan pysynyt hiljaa, kuten Paavali käski naisiaan seurakunnassaan... No Paavalihan olikin, sanojensa mukaan:"Suurin Syntinen", eli tässäsuhteessa meidän ei kai siitä kannata ottaa sen enempää "pulttia"...

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SMaleProfeetta

      Oli Amerikoissa tietysti monta muutakin, "profeettaa", oli Oral Robertsia ja Kathryn Kuhmania, naisprofeetta, ja muutamia muita, ja Suomessa on jokainen vastasyntynyt kristitty yrittämässä heti itseään profeetaksi, Suomessa eräs nuorisobändi, oliko se tämÄ Cheek, joka alkoi esiintyä kai pilan päiten, "profeetta"-nimikkeellä. Pilailuksi murtuu siis nämä profetiamme aina, koska Mooseksenkin laki sanoi, että ennustelu on kiellettyä, kyllä se kielto siellä on, mutta muut Raamatun profeetat murtuivat tietysti Mooseksesta mielellään irti... Kyllä Mooses silti sen sanoi, että "minun jällkeeni saattaa tulla muitakin profeettoja", mutta ei pitänyt sitä todennäköisenä.... Niilo Ylivainio ei muistaakseni julistautunut profeetaksi, vaikka häntä sellaisena pidettiin, vaan "evankelistaksi"...

    • SMaleProfeetta

      Apostolit eivät muistaneet tuota Jeesuksen systeemiä, että "sitten kun Jumalan Valtakunta on jo tullut"; ei tarvita enää profeettoja, koska "He kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut!"(Jesaja)... Ja kaikkein vähiten sen muisti Johannes(se Boanerges - ei Kastaja), joka tekaisi Ilmestyskirjasta aikamoisen sillisalaatin...

    • SMaleProfeetta

      Jos te siis väkisten vääntäydytte kaikenlaisten "profeetallisten henkienne alle", ja niitä ihmettelemään ja syyttämään ja tuomitsemaan, jos joku heitä puolustaankin, niin tietäkäätte, että se aika on kaikki aikaa ennen Johannes Kastajaa... Eikö kaikki Suomalaiset SILTI ole kastettuja, kas kun Jeesus ainakin unohti silti kirota, vauvakastekäsitteen?! Eikö Hän tiennyt että ihmiset alkaisivat kastaa liian nuoria, ja jos olisi sen tiennyt olisko Hän kieltänyt kastamasta vauvoja? Tuskin, Jeesushan sanoi, että "Tulkaa TÄMÄN lapsen lapsen kaltaiseksi". Mihin insitituuttiin sitten liitytettekiN(jopa Teekkareilla ainakin Tampereella on kastetapahtuma") ja omalla yläasteellani tehtiin jopa pieni mokukaste useimmille, niin silti tämä tavallinen kastautuminen, suihkupesu esim. on tietysti välttämätöntä, terveydelle, koska muutoin se kaikki saasta jää päällemme, mitä seksuaalisissa asioissakin usein ylenmäärin suorittavat eräät! Ja Mooseksen mukaan sellaisesta puhdistautumattomuus saattoi aiheuttaa jopa spitaalia... Aknen siitä vähintään saa...

    • Eirek

      Jos sopii 24/7 huorille, muuten tulee poisto.

    • SMaleProfeetta

      Joo, mun mahtava profetiani ainakin katosi hetki sitten, BITTITAIVAASEEN? Huokaan helpotuksesta, saattoi olla vääräkin profetia:-) EN toista sitä, vaikka itse uskoin joka sanan siitä, mitä Jumala oli minulle siitä kertonut. uskon itse tässä suhteessa kaitselmukseen, EI OLLUT vielä sen profetian aika minkä tein....

    • SMaleEnkelista
    • SMaleEnkelista

      Se, miksi ei tapahtunut tuon pahempaa oli se, että kyseinen asia - eli vain nuorison huumaantuminen, alkosta - oli tuskin enää edes kiellettyä? JOS se oli kiellettyä, edes jollekin, niin vain hän sekosi pahasti...

    • SMaleEnkelista

      Jos Isämme joivat, TODELLA PALJON, HE, joivat, niin joivat pojatkin, ja jos joku murtui siitä irti, kuten oma biologinen Isäni,niin moni löysi sillekin korvikkeen....No, mää vedän silti vielä tupakkia, Rauhan Piippua, kuten Intiaanit, tuo Israelista 600 B.C Amerikkaan karannut kansa, koska ei minun luonnettani LIHASSA rauhoita pelkästään ihmisten ties kuinka julkijumalisetkin puheet, vaan TÄYTYY olla jotakin fyysistäkin aine-lamautusta, etten alkaisi hyppiä ties missä tappeluissa, kartsalla... Vaikka kaikkiin ehkä sekään noin vaikuta, minuun silti vaikutti noin.... Kyllä mulla silti vielä yx bisse menee, muutaman kerran vuodessa, mutta ei pääni kestä viinaa, se on vähintään 5 kertaisesti vahvempaa "etanoli-öljyä" kuin kalja, se on siis minulle kyllä loppuelämäni ajan kiellettyä... Kavereita suorastaan pitää karttaa, ettei joutuisi taas viinan takia riehumaan ja kohta ei olisi lähistöllä esim. montaakaan ikkunaa edes kunnossa, jos se vaikuttaisi samoin, kuin muutama edellinen alkomahoolikokeiluni.... Jos sinulla ei katoa, "mopo käsistäsi", viinaksistasi, älä ylpeile sillä, koska ei se silloin ollut silloin edes kiellettyä - sinulle...

    • SMaleEVANnkelista

      Uskokaa minua, että jos teille sanottaisiin, että "Veden juonti on kiellettyä", mutta mehun tai jopa alkon ei, ja pieni vaavi sen uskoisi, Hän saisi Saatanallisest syytöksensä vain vedenjuonnista; EIKÄ viinan tai veteenkin lantratun mehun juonnista. Tämä on outoa, mutta totta. Ei se aina itsessään, alhoholikaan, ole muutakuin energeettisempää nestettä elimistössä, osapuilleen hiukan enemmän energeettisempää vain kuin sokerilimppari, ja siitä huolimatta moni ei sokerilimpparia kiellä, PAITSI sokeritautisilta:-) Älkää luopuko silti lääkityksistä, jos tajuatte, että melkein kaikki lääkkeet, on eräänlaisia "LUMELÄÄKKEITÄ", uskomuslääkkeitä, koska ei ihmisen elimistö lopeta minkään aineen tuotanto kuitenkaan, on hyvin outoa, jos ihmisen elimistö voisi jotenkin sillen vain osittain mennä rikki, että joku yksittäinen aine lopettaisi tuotantonsa, EI, vaan jokaiselle tulee kielletyksi juuri se, mikä tulee joko syytöksenä muiden ihmisten tuomitsemisesta, tai se, minkä JUMALA häneltä kieltää, esim. Simsonille oli kielletyä kyllä myöskin, koska olI NASIIRI, alkoholi, ja myös HIUKSEN pois leikkaaminen, HÄN MENETTI voimansa, kun HIUKSET leikattiin, ja silloin nuo FILISTELAISET saivat hänet kiikkin, ja sokaisivat silmänsä, mutta SIMSON sai oman uskonsa takaisin, kun hiuksensa kasvoivat vankeudessaan takaisin, ja LÄHES HULKIN voimillaan kyseinen "sankari" ronahdutti koko vihollistensa temppelin, jolloin hän "voitti" vihollisia kuolemaan kuin paraskin terroisti, enemmän kuin eläessään... Kuoli toki itsekin, no, se on jokaisen kohtalo muutenkin, eli ei sillä sinänsä mitään merkitystä ole, mutta jäipähän jollekin edes jotakin kertomista...

    • anonyymi_Li5

      Profetia on ihmeellinen, mitä jos Todella nousisi tällainen ihminen. Uskooko kukaan? Tämäkin asia on jo sotkettu vuosituhansien aikana kun ihmiset on tehnyt mitä sattuu hommia. Et se oikea profeetta tänä päivänä tituleerataan hulluksi ja pistetään lääkkeisiin ja osastolle.

      Toisin kuin cheekki.

      Hyvä aloitus

      • onkoprofetiavaimikä

        "mitä jos Todella nousisi tällainen ihminen. Uskooko kukaan? "

        Median osoittelut siitä, "missä teidän vihollisenne on", ovat uskottavampia... ihmiset elää paljon rahojensa varassa, ei Jeesus ajatuksissaan, tai nk. Jumalan pelossa. Se näkyy jo hallituksenkin toimissa. Mutta ei ole mitään mieltä siinä, että kristilliset arvot tuhotaan liberalismin ja lännen arvojen nimissä. Kaikki pitää väen väkisin yrittää "vapauttaa", vaikka vapauttamisesta eivät mitään tajua, Ei ole liberalismia se, että pojista tehdään tyttöjä, tai päinvastoin, ja että samansukupuolisille perheille annetaan lapsia hoitoon, jolloin luonnollinen perheideologia rapistuu.


    • Jarmo__Eklund

      Kuitenkin aikakautemme viimeiset profeetat nousevat, kuten ilmestyskirja on ennustanut. Toinen nousee Inarin alueelta ja toinen Israelista. Heistä tulee lopunaikojen profeetat, jotka tulevat saamaan aikaan sekä suuren herätyksen, että myös suuria ihmeitä, joista Johannes on kirjoittanut Patmoksella.

    • onkoprofetiavaimikä

      Oletteko huomanneet, että
      - tänä vuonna pitkäperjantai osuu 19:lle päivälle, ja täysikuulle
      - myös kaatuneiden muistopäivä osuu 19. päivälle, ja täysikuulle
      - nyt on vuosi 2019.

    • harriveijonen

      LIIAN HYVÄ OLLAKSEEN USKOTTAVA?
      Uutuuskirjani on taas erinomainen. Minulla on joitakin uskollisia kirjanostajia, mutta kaiken kaikkiaan aivan uskomattoman vähän heitä on. Uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija on jätetty oman onnensa huomaan. Ei kyetä tai haluta uskoa Veijosen opetuksia kun ei ymmärretä lopun profetiaa eikä seurakuntakäsitystäkään. Viimeksimainitun ei pitäisi olla este kirjojen tilaamiselle enhän minkään ole pitäytynyt vain oman seurakuntani kirjailijoihin vaan hyödyntänyt kaikkien kirkkojen parhaita selittäjiä. Valitettavasti lähinnä jo edesmenneitä.

      Mitä sanoisi Niilo Yli-Vainio opetuksestani? Uskoisin hänen huutavan vielä kovemmin kuin minä, että valerauha ylösottoineen tulee ilmeisesti jo parissa vuodessa! Samaa sanoisivat Vilho Rantanen ja Tapio Nousiainen. Missä ovat nykypäivän oikeat lopun profeetat? Jos minulla olisi varaa, jakaisin kirjojani maksutta kaikille. Mutta valitettavasti alan olla puilla paljailla ja tarvitsisin monia sellaisia henkilöitä, jotka maksavat tililleni 100 euroa ja saavat halutessaan korvaukseksi 100 kpl kirjojani jakoon. Tai uutuuskirjaa 100 kpl 700 euroa kuluineen. Ennakkomaksu tilille FI41 8000 2138 0264 96 [email protected] http://wwnet.fi/users/veijone/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe