Niin hillittömän raivarin kun en voita että melkein hajotan kämppäni palasiksi ja tekis mieli käydä kadulla jonkun kurkkuun kiinni ja kuristaa hengiltä. Saan raivareita myös sen takia kun ei kukaan nainen musta tykkää eikä anna pillua.
Joka viikko Lottoan ja saan
20
<50
Vastaukset
Mitä tarkoitat lottoamisella? Jos tarkoitat sitä veikkauksen peliä jota niin moni hulluna pelaa (minäkin) niin suosittelen lopettamaan, jos noin ahdistaa.
Itse lottoan sen pienen jännityksen tunteen takia. Joka viikko saa tarkistaa kupongin ja aina on se tunne, että nyt se osuu mulle samoin kuin lottoa viedessä.
En tietenkään koskaan voita mutta siitä fiiliksestä voi kuitenkin maksaa sen 2-euroa viikossa.
Mitä sitten tulee siihen pilluun niin se on ylimainostettua.- Ujoatm29v
"Mitä sitten tulee siihen pilluun niin se on ylimainostettua. "
On varmaan joo mutta kyllä se silti hyvää tekis edes joskus saada.
Ostapa mansikkatuutti.
Voi olla siinä syy ettet tajua kimppalotota.
Pyöri hangessa vähän aikaa.
- Ujoatm29v
Kai tää tästä, pitää varmaan suihkutella jääkylmällä vedellä sekä päätä että alapäätä.
- Timppa-Turusta
Mies masentuu kun ei saa pillua mutta ei sen takia kannata raivota kuten dark fear. Lotto on vaikea laji. Oon voittanut 6 1 oikein.
Mä sain kuusi oikein pääsiäisviikonloppuna 2005.
Siitä jäi sellainen kemiallinen jälki aivoihin, että lottoaa edelleen.
- gff
Jos sä kerran tuollainen murhanhimoinen hullu oot, niin ei ole mitenkään mahdollistakaan, että joku nainen susta tykkäis.
- Ujoatm29v
Ei ne sitä tiedä, ei kerrota niille, eihän?
- ajattelinvaan
Oot lotonnut tuhansia euroja. Niillä rahoilla olis saanut maksullista naista monta kertaa.
- Ujoatm29v
En olisi kuitenkaan uskaltanut mennä maksullisiin naisiin.
- niinymmärrettävää
Lotto on kyllä kaiken pahan alku ja juuri.
Kyllä tuon tajuaa, että asunto menee säpäleiksi, jos ei tule voittoa. - Ujoatm29v
Ehkä pitäisi vain luovuttaa suosiolla ja keskittyä niihin muihin asioihin elämässä kuten sen varallisuuden hankkimisee kuten Varissuon Kimmo Sasi on tehnyt.
- Gfhhk
Eli et uskalla käyttää maksullisia?
Justjoo.. eli jonkun pitäisi tulla sinne kotiisi, ottaa riski väkivallasta jne ja vielä hoitaa "hommat" puolestasi.. mikähän kumma kun ei kukaan noin hienoa tarjousta halua käyttää, varsinkin osata lukea ajatuksia.
Kyllä usein se on itsestä kiinni, tavalla tai toisella jos elää puutteessa. Itsetyyd. on parempi vaihtoehto!
Harvassa o ne naiset, jotka pelkästään reiäksi haikailee ja nekin, joille se riittää niin niille on reiän käyttäjiä vapaaehtoisina. Ei niiden eteen tarvitse muuta kuin etsiä itse!!
Mutta oletus ettei vaivautuisi mitää tekemään vaan muiden homma on tulla..
Ei naistenkaan luo, tavisten eikä usein niiden hottistenkaan HUOM, kukaan tule ilman, että jotain tekee itsekin..Tarvii laittautua, ottaa kontaktia vastapuoleen ym ja epävarmaa silti lie onko tyrkyllä mieleisiä & sopivia tyyppejä.
Missä ihmeen haavemaailmas jotkut elelee.
Yleensä se p*llu kaipaa ihmissuhdetta ensin.. muutakin kuin reikänä oloa, sen viran hoitaa maksullista tarjoavat!- Ujoatm29v
"Ei naistenkaan luo, tavisten eikä usein niiden hottistenkaan HUOM, kukaan tule ilman, että jotain tekee itsekin..Tarvii laittautua, ottaa kontaktia vastapuoleen ym ja epävarmaa silti lie onko tyrkyllä mieleisiä & sopivia tyyppejä."
Eli pukea jotain päälle ja mennä baariin niin miehiä parveilee ympärillä riesaksi asti ja saa valita vain parhaat päältä, noin helppoa on naisen elämä. Ujon ja sosiaalisia tilanteita kammoavan miehen elämä sen sijaan on yhtä helvettiä. Ei sellainen mies pysty tekemään mitään saadakseen pillua kun se vaatii sen että pitää uskaltaa lähestyä naisia ja osata jutella naisille ja vaikka lähestyisi ja juttelisikin niin silti tulee pakkeja koko ajan ja jo alunperinkin huono itsetunto murenee lopullisesti.
Minä raivostun itselleni joskus jos haaveilen miehestä. Yleensä ajattelen aseen piipun ohimolleni. Kaikki ajatukset ovat hetkellisiä välähdyksiä suunnasta toiseen.
- anonyymi_vDK
Sun henkiset sairaudet on kyllä vakavia. Harmillista ettet ole löytänyt niihin apua.
- Ujoatm29v
Kiitos myötätunnosta vaikka ei siitä mitään apua olekkaan.
Mun olisi vaikea iloita edes loton päävoitosta, koska pelin tuotto-odotus on negatiivinen. Voittaminen sillä tavalla olisi vääryyttä.
40*39*38*37*36*35*34/7/6/5/4/3/2=?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739