Pahantekijät väijyvät kaduilla

unennäkijä

Sananlaskut 1
7. Herran pelko on tiedon alku; hullut pitävät halpana viisauden ja kurin.
8. Kuule, poikani, isäsi kuritusta äläkä hylkää äitisi opetusta,
9. sillä ne ovat ihana seppele sinun päähäsi ja käädyt sinun kaulaasi.
10. Poikani, jos synnintekijät sinua viekoittelevat, älä suostu.
11. Jos he sanovat: "Lähde mukaamme! Väijykäämme verta, vaanikaamme viatonta syyttömästi;
12. nielaiskaamme niinkuin tuonela heidät elävältä, ehyeltään, niinkuin hautaan vaipuvaiset;
13. me saamme kaikenlaista kallista tavaraa, täytämme talomme saaliilla;
14. heitä arpasi meidän kanssamme, yhteinen kukkaro olkoon meillä kaikilla" -
15. älä lähde, poikani, samalle tielle kuin he, pidätä jalkasi heidän poluiltansa.
16. Sillä heidän jalkansa juoksevat pahuuteen, kiiruhtavat vuodattamaan verta.
17. Sillä verkko on viritetty kaikille siivekkäille, niin että ne sen näkevät. - Mutta turhaan:
18. omaa vertansa he väijyvät, vaanivat omaa henkeänsä.
19. Näin käy jokaiselle väärän voiton pyytäjälle: se ottaa haltijaltaan hengen.
20. Viisaus huutaa kadulla, antaa äänensä kuulua toreilla;

Jokunen aika sitten näin unen, jossa jotkut jahtasivat kaduilla hyviksiä, ottivat kiinni ja kiduttivat heitä. Lopuksi tappoivat. Katsoin jostakin ikkunsta kadun tapahtumia. Uni oli niin pahaa katsottavaa, että herätin itseni siitä, joko hetkeksi hereille kokonaan tai toiseen uneen. Eräässä toisessa unessa oli iso koira, joka oli ottanut haltuunsa jonkun mielisairaan, lapsikin sillä oli hallussaan. Koira oli niin hirveä, että se kaatoi aina, jos sitä vastaan lähti taistelemaan. Lopulta takaani tuli niin kuin luoti, joka kaatoi koiran. Niin äkkiä oli tuo hirmuinen koira poissa.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palokka

      Kuulostaa siltä mitä maamme lapsille tehdään.

    • äläteehuorin

      suvaitaan.... vaan kuten "uskontoon" kuuluu...?

    • HerranSanaElämänLeipä

      8. Kuule, poikani, isäsi kuritusta äläkä hylkää äitisi opetusta,

      Miten poika voi kuulla, kun varhaislapsuudesta alkaen päivän aikana ei näy äitiä ei isää. Vain vaihtuvia vieraita keinokodin keinoemoja , joilla on valta opettaa . Opetuksia, joiden perusta ei enää edes saa olla sama kuin muuttumaton Raamatun Sanan opetus.
      Miikan 2 tekstissä on hätkähdyttävä sana tuo AINIAAKSI?

      Miika 2.jae9
      9 "Minun kansani naiset te ajatte pois heidän kodeistansa, jotka ovat heidän i l o n s a ; heidän pieniltä lapsiltansa te otatte minun kunniani ainiaaksi"....

      Jumalan Sana on Elämämme Leipä

      5. Mooseksen kirja 28

      1 "Jos kuulet Herran, sinun Jumalasi, ääntä ja pidät tarkoin kaikki hänen käskynsä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, niin Herra, sinun Jumalasi, asettaa sinut korkeammaksi kaikkia kansoja maan päällä.
      2 Ja kaikki nämä siunaukset tulevat sinun osaksesi ja saavuttavat sinut, jos kuulet Herran, sinun Jumalasi, ääntä.
      3 Siunattu olet sinä kaupungissa ja siunattu olet kedolla.
      4 Siunattu on sinun kohtusi hedelmä ja maasi hedelmä ja sinun karjasi hedelmä, raavaittesi vasikat ja lampaittesi karitsat.
      5 Siunattu on sinun korisi ja sinun taikinakaukalosi.
      6 Siunattu olet tullessasi ja siunattu olet lähtiessäsi.
      7 Herra antaa sinun voittaa vihollisesi, jotka nousevat sinua vastaan; yhtä tietä he lähtevät sinua vastaan, mutta seitsemää tietä he sinua pakenevat.
      8 Herra käskee siunauksen seurata sinua jyväaitoissasi ja kaikessa, mihin ryhdyt; hän siunaa sinua siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
      9 Herra korottaa sinut hänelle pyhitetyksi kansaksi, niinkuin hän valalla vannoen on sinulle luvannut, jos sinä noudatat Herran, sinun Jumalasi, käskyjä ja vaellat hänen teitänsä.
      10 Ja kaikki kansat maan päällä näkevät, että Herra on ottanut sinut nimiinsä; ja he pelkäävät sinua.

    • anonyymi_tHm

      Taitaa olla tulevia Ruotsin tapahtumia.
      Koira tottelee mielipuolisia käskyjä ja lapsi on houkutus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe