Ei flirttiä

flirttiviesti

Sinkku miehet! Jos olet minusta kiinnostunut,laita edes muutaman sanan viesti...olen niin kyllästynyt niihin iänikuisiin flirtteihin. Olen myös huomannut että varatut miehet kyllä laittaa viestin paljon useammin kuin sinkut? Nuoret miehet myös ovat innokkaita viestittelemään.Ei se paljoa vaadi jos vaikka kysyt "Mitä kuuluu"tai jotain ihan arkista heittoa heität..Vastaan vain viestin lähettäjälle,flirtin lähettäjät lähtee taivaan tuuliin.

22

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinkkumies--

      Ei naiset osaa kommunikoida jos laittaa viestiä.

      • eimiehetkään

        Ette te miehetkään sen paremmin osaa...


    • Flirtin tarkoitushan on se, että sillä osoitetaan kiinostus vastapuolelle ja jos vastapuoli flirttaa takas, niin se tarkoittaa sitä, että keskustelun voi aloittaa..Toisaalta jos toinen flirttaa ja jos sinä kiinostuit myöskin hänen profiilistaan, niin voi siihen vastata hetikin kirjoittamalla jotain/ avaamalla keskustelu .. Onks tää niin helvetin vaikea käsittää.

      Se on sama ku esim. baarissa jos nainen näyttää katseella/ eleellä miehelle, että voi tulla jututtamaan.
      Mikäli nainen ei ole näyttänyt kiinostustaan, niin yleensä silloin on turha mennä häiritsemään.

    • muijatonnirsoja

      Eipä tuolla ole väliä mitä teille kirjoittaa. Vastausta ei silti kuulu. On sitä täs testailtu ja nähty et kyllä suomalainen nainen on tosiaan itseään täynnä. Ymmärrän toki et niitä viestejä tulee paljon mut jos asiallisesti koittaa kirjoittaa niin luulis siihen ehkä jonkun vastaavan mut ei: Ulkolaisilta tulee useimmiten heti vastausviestii. ja jutut jatkuu sähköpostilla.

      • miehetonnirsoja

        Miehetkään ei vastaa, jotkut laittaa koko ajan flirttiä mutta kun kirjoittaa sille niin ei kuulu yhtään mitään. Jotkut vaan flirttailee eikä mene siitä eteenpäin. Täällä aina lukee miten naiset on nirsoja ja miten naiset ei vastaa ja miten naiset ei kirjoita, miehet on ihan samanlaisia mutta naiset ei istu täällä ja valita...


      • Vähemmännirsomies
        miehetonnirsoja kirjoitti:

        Miehetkään ei vastaa, jotkut laittaa koko ajan flirttiä mutta kun kirjoittaa sille niin ei kuulu yhtään mitään. Jotkut vaan flirttailee eikä mene siitä eteenpäin. Täällä aina lukee miten naiset on nirsoja ja miten naiset ei vastaa ja miten naiset ei kirjoita, miehet on ihan samanlaisia mutta naiset ei istu täällä ja valita...

        Odottelenpa sitten yhä sitä sinun yhteydenottoasi. Lupaan vastata paitsi jos heti ilmenet täysin feikiksi...


    • mkikm

      Se on kyllä käsittämätöntä tämä naisten vastaamattomuus. Jos itse miehenä joskus saan flirtin naiselta, niin vastaan kyllä aina että kiitos tai jotain vastaavaa.

      Itse yritin (en enää yritä) lähestyä ihan tavallisia naisia (ei siis mitään missejä) mutta kukaan ei vastannut. Ehkä naiset saa jotain sairasta mielihyvää kun eivät miehille vastaa mitään?

    • Turhiaflirttejä

      Luultavasti flirttejä lähetetään pääasiassa erityisen kiinnostaville, niin kiinnostaville ettei oikeasti usko itseään riittävän hyväksi tai sopivaksi flirtin kohteelle. Ainakin minulle flirttejä on tullut lähes poikkeuksetta naisilta, jotka ovat hyvin erityyppisiä etsimiini verrattuna. Ei siis haittai vaikka flirtit poistettaisiin kokonaan käytöstä. Mutta ei niistä varsinaista haittaakaan ole, kun ei tule edes joka kuukausi. Vastaisin kirjoittamalla, jos kiinnostus heräisi.

    • ennemmin.yksin

      Miksi naiset ei vastaa viestiin kun yrittää lähestyä?
      Ylimielistä käytöstä kun ei vastata kun kysy mitä kuuluu.

    • suömörkö

      Niin tämä netti-deittailuhan on ihan turhaa hommaa. Suomi naiset on niin itseään täynnä ja nirppa-nokkia että ei niille kannata edes mitään kirjoittakaan.

    • Tavallinen-tapaus

      Naiset vastaa vain jo mies on joku varattu pettäjä pelimies. Asiallisiin viesteihin naiset ei vastaa..

      • netiketti

        Ei varmaan sukupuolisidonnaista.

        Olen nainen ja kokemukseni on, että olen itse aloitteellinen, mutta harvemmin saan vastauksia, vaikka mielestäni olisin viestinyt miehelle, jonka toiveita suurin piirtein vastaan ja joka vastaa omia toiveitani iän, olemuksen ja muun suhteen. Arvioin, että korkeintaan 10 % vastaa. Itse vastaan kaikille, vaikka sitten pelkän "ei kiitoksen".
        Luulen, että monia vaivaa netissäkin ujous ja torjutuksi tulemisen pelko. Osalla ehkä on epärealistisia tavoitteita ihannekumppanin suhteen. Osa on ehkä vain laiskoja, ei vaivauduta vastaamaan, koska pitäisi ajatelle ja nähdä hieman vaivaa. Hyvät tavat kunniaan netissäkin, ajattelen.


      • Piirimestari

        Mukavan sympaattinen viesti. Mutta jos ajattelemaan rupiaa, niin se kannattaisi viedä ns. maaliin asti. Ihan vain näin huomiona, että eikö sinua ihmetytä tuo miesten alhainen vastausprosentti? Naisilla sen kuuluisi yleisen käsityksen mukaan olla jotain ihan muuta kuin 10, ellei sitten ole aivan epärealistisia käsityksiä kumppanin suhteen... Tämä vaan ihan hyvällä ja myös yleisemmin naisväelle. Aina voi uskoa ja etsiä maailman tuulia, jotka kantaisivat korkeaakin korkeamman riman yli, mutta realistisempaa olisi laskea rimaa niin että omat koivet kantaa kerta kerrasta.


    • Kurikka

      Miten voi estää flirttien tulo, olen yrittänyt mutta en ole onnistunut,
      Onko muuta konstia kuin sulkea koko
      Saatanan vehje!

      • väärä.paikka.nettideitti

        Onpa ihmeellistä jos flirtit noin häiritsee elämää. Mielenterveysongelmia? Ite en ole moksiskaan flirteistä, ei haittaa suuntaan ei toiseen.


    • Nixx

      Saako niitä flirttejä lähettää rajattomasti? Kun monilla ei ole treffit24:ssä plusjuttua, niin heillä ei ole montaa viestiä/päivä.

      Eihän siitä flirtistä haittaa ole. Poistaa jos ei miellytä ja se siitä. Asiallisiin viesteihin on kohteliasta vastata, mutta törkyviestit menee tietenkin roskikseen.
      T: Nainen

      • rajattomasti.flirttejä

        Kyllä. Flirttejä voi lähettää rajattomasti.

        Vaikka flirtit näkyvät lähetetyissä/vastaanotetuissa viesteissä, niin flirttejä ei lasketa mukaan kun lasketaan tuota viesti saldoa per päivä.

        Tämän huomaa hyvin joistakin 'mainos profiileista'. Jos itsellä on plussa ostettuna, niin tällaisen profiilin viesti tilastot näyttävät aika hurjilta. Esimerkiksi yhden päivän vanha profiili ja lähetettyjä viestejä 2000 yhtämonelle käyttäjälle.

        Ymmärrykseni mukaan pelkkien flirttien vastaanottamista ei voi estää. Mutta flirttikin on viesti, joten omista asetuksista voi asettaa ketkä voivat lähettää sinulle viestejä.


      • Chatchatchatjapiste
        rajattomasti.flirttejä kirjoitti:

        Kyllä. Flirttejä voi lähettää rajattomasti.

        Vaikka flirtit näkyvät lähetetyissä/vastaanotetuissa viesteissä, niin flirttejä ei lasketa mukaan kun lasketaan tuota viesti saldoa per päivä.

        Tämän huomaa hyvin joistakin 'mainos profiileista'. Jos itsellä on plussa ostettuna, niin tällaisen profiilin viesti tilastot näyttävät aika hurjilta. Esimerkiksi yhden päivän vanha profiili ja lähetettyjä viestejä 2000 yhtämonelle käyttäjälle.

        Ymmärrykseni mukaan pelkkien flirttien vastaanottamista ei voi estää. Mutta flirttikin on viesti, joten omista asetuksista voi asettaa ketkä voivat lähettää sinulle viestejä.

        Nyt pääsee s24 kehumaan viestien määrällä, kun jokainen kirjoitettu kappale tekstiä lähetetään erillisenä viestinä. Siksikö tämä käsittämättömän typerä muutos? Vai siksikö että ilmaisjäsen pääsee (käytännössä) lähettämään vain "Moi" "Olen Sepi" "Nyt tässä on jotain mätää, en tajua." Viestien kirjoittelun ei pidä olla chattailua.


      • Plus
        Chatchatchatjapiste kirjoitti:

        Nyt pääsee s24 kehumaan viestien määrällä, kun jokainen kirjoitettu kappale tekstiä lähetetään erillisenä viestinä. Siksikö tämä käsittämättömän typerä muutos? Vai siksikö että ilmaisjäsen pääsee (käytännössä) lähettämään vain "Moi" "Olen Sepi" "Nyt tässä on jotain mätää, en tajua." Viestien kirjoittelun ei pidä olla chattailua.

        No siksi että useampi ostaisi plusjäsenyyden.


      • gpppt
        Chatchatchatjapiste kirjoitti:

        Nyt pääsee s24 kehumaan viestien määrällä, kun jokainen kirjoitettu kappale tekstiä lähetetään erillisenä viestinä. Siksikö tämä käsittämättömän typerä muutos? Vai siksikö että ilmaisjäsen pääsee (käytännössä) lähettämään vain "Moi" "Olen Sepi" "Nyt tässä on jotain mätää, en tajua." Viestien kirjoittelun ei pidä olla chattailua.

        Älä tee kappaleita erikseen niin viesti ei lähde ennenaikojaan.
        Viime aikojen uudistukset näyttää sen miten yksinkertaisia jotkut voi olla. Parempaan suuntaan muka.


    • Sinkkumies--

      Olen kirjoitellut ainakin tuhannen naisen kanssa eikä yksikään ole kirjoittanut kolmea lausetta enempää. Naiset ei osaa kommunikoida, en ihmettele kun olette yksin kymmeniä vuosia.

    • hyvämiesvapaana

      Koitin piruuttani treffisivuilla eri pituutta ja painoa, kuin todellisuus on ja kirjoitin eri tyylisesti esittelyni. Kirjoitin kolmelle viestiä,kun enempää ei vuorokaudessa pysty. Flirttailin niille, ketkä mua kiinnosti, sähköpostini siis toimii. Ei yhdeltäkään kahteen vuorokauteen mitään vastausta. Flirttiä tosiaan laitetaan,kun viestit loppu ja osoitetaan kiinnostusta lisäksi laitan flirttiä, kun monesti naisilla ei toimi profiilin sähköposti, että voisi sitä kautta kirjoittaa. Mikä teitä naisia vaivaa, osa on ollut todella kauan treffisivuilla, eikö yhtään mietitytä miksei ole löytynyt miestä. Olisko vaatimukset sitä luokkaa ettei ole semmoisia miehiä olemassakaan, jotka ne täyttäis. Rohkeasti vastaatte tai alatte itse kirjoittaa, tulette yllättymään ,että mukavia ja hyviä miehiä on tarjolla eikä ulkonäkö ole monenkaan kohdalla epämiellyttävä. Niin eikä tekosyy ole että viestit täynnä, kirjoitatte sähköpostiin suoraan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe