Tunnustin tänään tuntevani platonista palstaihastumista palstan naiskäyttäjää kohtaan. Sain pakit ja peräännyin kohteliaasti. Tämä ei kuitenkaan riittänyt naiselle. Hän alkoi nöyryyttää minua julkisesti ja levittelemään perättömiä juoruja.
Mistä moinen käytös kumpuaa. Eikö pakkien tuoma nöyryytys ole naiselle riittävä, vaan pitääkö toinen lyödä aivan maanrakoon.
Nöyryyttäminen pakkien jälkeen
2
53
Vastaukset
- Tämä-selvä
Naiset on vittumaisia.
Onko se joku geneettinen tai evolutiivinen juttu että naiset ovat keskimääräisesti melko tyhmiä ja yksinkertaisia otuksia, ja vaikka olisivatkin keskivertoa älykkäämpiä, niin naiset eivät käytä sitä älykkyyttään mihinkään vaan tyytyvät ostelemaan koruja, helyjä ja nautiskelemaan viiniä muiden naisten kanssa sen sijaan että ajaisivat tätä maailmaa eteenpäin.
Mistä tämä johtuu?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574