"Opettaja" näyttää esimerkkiä

jaa.keskellä.yötä.vai

Tehdäänkin tästä oikein sarja, kun oli tässä yhdessäkin niin monta, eli tämänkertainen vain yhdestä ketjusta. Laitetaan kaikki sitten lopuksi nippuun yhteen aloitukseen...

Tässä näytteitä, vain kermaa päältä, kuinka tämä nuorisomme kasvattaja ja muovaaja, esimerkilläänkin ohjaaja, keskusteluja täällä oikein käy. Hänen esikuvansa, (keskustelu)oppinsa ja mallinsa, eivät selkeästi tule tieteestä, järjestä, sivistyksestä tai kunnollisuudesta – mistä sitten, paha sanoa.

Ja kaikki tämä, koska tein mitä? Hän kertonee ja näyttänee sen meille tähän, jos mussuttaa meinaa.

"Sitä sopii kysyä mielenterveyshäiriötäsi hoitavalta terapeutilta, sitten joskus kun älyät hakea apua."

"...kai sinäkin separi ymmärrät..."

"Saat mitä tilaat, separi."

"...sinä psykoosin partaalla häilyvä kävelevä hermoromahdus..."

"Olet hermoraunio puolesi valinnut,..."

"Toisin kuin sinä aivovammainen idiootti..."

"Jos sinä häiriintynyt palstapeelo..."

" Katsotaan, saatanan aulamatto..."

"ymmärrä tämä, peelo"

" Sinä älykääpiö..."

"jotta pääsisit mielisairaalla..."

"Vai luuletko sinä kävelevä aivovamma..."

"Oletko sinä ihan aidosti noin saatanan tyhmä?"

"Ethän kreationistien perseennuolija..."

" neuroottinen palstapeelo joka ei mielisairautensa takia..."

"ko. palstajäte jaksanut lukea..."

"On se säälittävä pelle."

"Mielisairauden vahvistus..."

Tuosta alkaen: https://keskustelu.suomi24.fi/t/15531384/koherentti-syy-kristinuskon-ja-kreationismin-vastustamiselle#comment-96324412

P.s. Huomenna parempi versio poistetun tilalle: "kuka aloitti", "mitäs ite toimitat" yms. pointteineen...

20

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa.keskellä.yötä.vai

      Tuupataas vähän...

    • Tuupataas.vähän

      Ennen mitään aloituksessa mainittua kommenttia sinulta tuli jo tällaista ripulia opettajalle.

      "...mutta jos ei ole, niin mielestäni munannut ja pahemman kerran."

      "sikäli kunnon todisteita edes... "

      Ensimmäistenn asiallisten vastausten jälkeen sinulta tulee tällaista paskaa.

      "Uskoo ken tahtoo."

      "... pitäisi ruveta selvittämään mutuilujasi/väärinkäsityksiäsi minusta."

      " ...pelle...persekipu..."

      "Mutta kirjoittele sinä siinä lisää omiasi sitten vaan. "

      -------------------------------------------------

      "Äiti,äiti, naapurin pojat kiusaa...mutku, mutku emmää mitään tehny...ne vaan kiusasi, byääääähhh"

      - Nolo-aukko -

      • jaa.keskellä.yötä.vai

        Ensimmäinen kaksinaama kuka viis veisaa "oman tiimiläisen" surkeasta käytöksestä...

        >>>Ennen mitään aloituksessa mainittua kommenttia sinulta tuli jo tällaista ripulia opettajalle.

        "...mutta jos ei ole, niin mielestäni munannut ja pahemman kerran."

        "sikäli kunnon todisteita edes... ">>>

        Niin mitä noista?


      • jaa.keskellä.yötä.vai kirjoitti:

        Ensimmäinen kaksinaama kuka viis veisaa "oman tiimiläisen" surkeasta käytöksestä...

        >>>Ennen mitään aloituksessa mainittua kommenttia sinulta tuli jo tällaista ripulia opettajalle.

        "...mutta jos ei ole, niin mielestäni munannut ja pahemman kerran."

        "sikäli kunnon todisteita edes... ">>>

        Niin mitä noista?

        Teen poikkeuksen ja vastaan nolon viestiin, koska säälittävä palstajäte näyttää yrittävän repiä muitakin mukaan tähän alouttamaansa paskanjauhantaan:

        "Ensimmäinen kaksinaama kuka viis veisaa "oman tiimiläisen" surkeasta käytöksestä..."

        Oma tiimiläinen? Ei, rasittava aivokääpiö, me emme ole mikään tiimi, emmekä ole millään tavalla vastuussa toisten kirjoittelusta palstalle. Meidän ei myöskään tarvitse olla toistemme kirjoitustapaa kommentoimassa, vaikka joku säälittävä palstapeelo sellaista kuinka anelisi. Ainoa joka on vastuussa siitä mitä minä palstalle kirjoitan olen minä itse. Ja sen vastuun kannan.

        Hupsista, kutsuinko sinua vahingossa rasittavaksi aivokääpiöksi? En, vaan tarkoituksella, koska olet viestiesi perusteella todella rasittava ja typerä. Olet esittänyt tällä palstalla niin lahjakasta perseilyä että olet kaikki nimityksesi ansainnut. Ihan itse, omalla toimillasi. Ota silmät päähän, lue ymmärrä, mitä sinusta kirjoitetaan ja miten sinuun täällä suhtaudutaan. En minä ole ainoa täällä joka on huomannut millainen kokovartalopersesilmä sinä olet.

        Kyllä, kielenkäyttöni sinua kohtaan on karkeampaa, koska minulla on peruste käyttää sinulle osoitetuissa viesteissä karkeampaa kieltä. Voisin kirjoittaa sinulle ystävällisempi sävyyn, mutta valitettavasti et ole antanut minulle yhtään syytä olla sinulle ystävällinen. Et ainuttakaan.

        Osaatko itse kertoa syitä, miksi minun pitäisi suhtautua sinuun jotenkin eri tavalla?

        (Tämä on ensimmäinen ja viimeinen viestini tähän ketjuun)


      • jaa.keskellä.yötä.vai
        bg-ope kirjoitti:

        Teen poikkeuksen ja vastaan nolon viestiin, koska säälittävä palstajäte näyttää yrittävän repiä muitakin mukaan tähän alouttamaansa paskanjauhantaan:

        "Ensimmäinen kaksinaama kuka viis veisaa "oman tiimiläisen" surkeasta käytöksestä..."

        Oma tiimiläinen? Ei, rasittava aivokääpiö, me emme ole mikään tiimi, emmekä ole millään tavalla vastuussa toisten kirjoittelusta palstalle. Meidän ei myöskään tarvitse olla toistemme kirjoitustapaa kommentoimassa, vaikka joku säälittävä palstapeelo sellaista kuinka anelisi. Ainoa joka on vastuussa siitä mitä minä palstalle kirjoitan olen minä itse. Ja sen vastuun kannan.

        Hupsista, kutsuinko sinua vahingossa rasittavaksi aivokääpiöksi? En, vaan tarkoituksella, koska olet viestiesi perusteella todella rasittava ja typerä. Olet esittänyt tällä palstalla niin lahjakasta perseilyä että olet kaikki nimityksesi ansainnut. Ihan itse, omalla toimillasi. Ota silmät päähän, lue ymmärrä, mitä sinusta kirjoitetaan ja miten sinuun täällä suhtaudutaan. En minä ole ainoa täällä joka on huomannut millainen kokovartalopersesilmä sinä olet.

        Kyllä, kielenkäyttöni sinua kohtaan on karkeampaa, koska minulla on peruste käyttää sinulle osoitetuissa viesteissä karkeampaa kieltä. Voisin kirjoittaa sinulle ystävällisempi sävyyn, mutta valitettavasti et ole antanut minulle yhtään syytä olla sinulle ystävällinen. Et ainuttakaan.

        Osaatko itse kertoa syitä, miksi minun pitäisi suhtautua sinuun jotenkin eri tavalla?

        (Tämä on ensimmäinen ja viimeinen viestini tähän ketjuun)

        "Ja kaikki tämä, koska tein mitä? Hän kertonee ja näyttänee sen meille tähän, jos mussuttaa meinaa."

        "Kaikki vastausta halajavat vastatkoon ensin: onko kaikki tuo fiksua ja sivistynyttä käytöstä?"


      • jaa.keskellä.yötä.vai
        bg-ope kirjoitti:

        Teen poikkeuksen ja vastaan nolon viestiin, koska säälittävä palstajäte näyttää yrittävän repiä muitakin mukaan tähän alouttamaansa paskanjauhantaan:

        "Ensimmäinen kaksinaama kuka viis veisaa "oman tiimiläisen" surkeasta käytöksestä..."

        Oma tiimiläinen? Ei, rasittava aivokääpiö, me emme ole mikään tiimi, emmekä ole millään tavalla vastuussa toisten kirjoittelusta palstalle. Meidän ei myöskään tarvitse olla toistemme kirjoitustapaa kommentoimassa, vaikka joku säälittävä palstapeelo sellaista kuinka anelisi. Ainoa joka on vastuussa siitä mitä minä palstalle kirjoitan olen minä itse. Ja sen vastuun kannan.

        Hupsista, kutsuinko sinua vahingossa rasittavaksi aivokääpiöksi? En, vaan tarkoituksella, koska olet viestiesi perusteella todella rasittava ja typerä. Olet esittänyt tällä palstalla niin lahjakasta perseilyä että olet kaikki nimityksesi ansainnut. Ihan itse, omalla toimillasi. Ota silmät päähän, lue ymmärrä, mitä sinusta kirjoitetaan ja miten sinuun täällä suhtaudutaan. En minä ole ainoa täällä joka on huomannut millainen kokovartalopersesilmä sinä olet.

        Kyllä, kielenkäyttöni sinua kohtaan on karkeampaa, koska minulla on peruste käyttää sinulle osoitetuissa viesteissä karkeampaa kieltä. Voisin kirjoittaa sinulle ystävällisempi sävyyn, mutta valitettavasti et ole antanut minulle yhtään syytä olla sinulle ystävällinen. Et ainuttakaan.

        Osaatko itse kertoa syitä, miksi minun pitäisi suhtautua sinuun jotenkin eri tavalla?

        (Tämä on ensimmäinen ja viimeinen viestini tähän ketjuun)

        Nyt se mutisee tuolla johonkin (alku)viikon vanhaan kommenttiin kuinka se niin hienosti tuossa älämölöllään – "oot ihan tyhmä" – toimitti mitä pyydettiin :D

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15536893/evolutistien-viikon-munaus#comment-96472140

        P.s. Verratkaa nyt oikeasti, vaikka tuota hänen edellistään, kenen tahansa kretun tyyliin... opettaja-vertailu...


    • jaa.keskellä.yötä.vai

      Jatkoa edelliselleni, yhteensä yhdentoista päivän, ehkäpä noin max viidentoista kommentin saldo...

      ------------------------------------------------------------------------

      "alemmuuskompleksista kärsivä pelle"

      "säälittävä avohoitopotilas"

      ", neuroottinen palstajäte "

      "tuo psykoottinen hermoraunio"

      "Ja sitten tuo sama klovni"

      "Hyi helvetti mikä vääristelevä, harhainen sekopää."

      "tuo psykoottinen vajokuuppa"

      "muistuttamassa persekärpäsenä sitä kuinka hänen "

      "sen järkijättöjä ininöitä."

      "kyseessä on sen sortin vammailija"

      --------------------------------------------------------------

      Kaikki vastausta halajavat vastatkoon ensin: onko kaikki tuo fiksua ja sivistynyttä käytöstä?

      P.s. Ei paskahatut, minä en ole unohtanut omaa käytöstäni.

    • >>Kaikki vastausta halajavat vastatkoon ensin: onko kaikki tuo fiksua ja sivistynyttä käytöstä? <<

      Sellaista kuin ansaitset.

      Oikeastiko kuvittelet, että tämä(kin) palsta on mielesi loukkaantumisten esittelyä varten olemassa?

      • jaa.keskellä.yötä.vai

        Niin tiedän, että väisteltävähän sitä on – on se ego vaan jännä ja vaikutusvaltainen olio.


    • jaa.keskellä.yötä.vai

      Muistatteko kuinka (esim.) Rotilla meni kuppi niin nurin ettei voinut viikkoon muuta kuin rääpiä henkilöä?

      • ghjkkghk

        Evo-opella on ollut hermot riekaleina jo pitkään kun ei löydä evoluution ensimmäistä todistetta, eihän sellaista olekaan. Turhaan etsii.


    • ghjkkghk

      Opelta meni hermot.

    • Ja tämä täydellisen turha vajaamielisen ja persoonallisuushäiriöistä selvästikin kärsivän "keskustelijan" avaus oli siis nolo...aukon avaus?

      Jos nolo..aukko ei ole trolli niin hänen kannattaisi hakeutua hoitoon. Ja itseasiassa jos on trolli niin silloin myös.

      • dubby

        Jokos sinä pääsit hoidosta?


      • jaa.keskellä.yötä.vai

        Järjestyksessään x. kaksinaama kuka viis veisaa "oman tiimiläisen" surkeasta käytöksestä... Sen sijaan jatkaa prikulleen samaa linjaa, ei sanaakaan asiaa vain henkilöä, koska muuhun ei pysty.


      • "Jos nolo..aukko ei ole trolli niin hänen kannattaisi hakeutua hoitoon."

        En usko, että nolo on trolli vaan on aidosti autismista tai aspergerin syndroomasta kärsivä mielenterveyspotilas. Sopivasti vedättämällä hän raivostuu niin, että jo yhteen vastaukseen tulee saman verran ad hominemia kun hän on kerännyt tuohon aloitusviestiin. Noloa on helppo vedättää, sopivasti kun antaa löysää niin tulee aivopieruja, jolla hän kumoaa itse omat väitteensä.


      • jaa.keskellä.yötä.vai
        Munuaistutkija kirjoitti:

        "Jos nolo..aukko ei ole trolli niin hänen kannattaisi hakeutua hoitoon."

        En usko, että nolo on trolli vaan on aidosti autismista tai aspergerin syndroomasta kärsivä mielenterveyspotilas. Sopivasti vedättämällä hän raivostuu niin, että jo yhteen vastaukseen tulee saman verran ad hominemia kun hän on kerännyt tuohon aloitusviestiin. Noloa on helppo vedättää, sopivasti kun antaa löysää niin tulee aivopieruja, jolla hän kumoaa itse omat väitteensä.

        "Järjestyksessään x. kaksinaama kuka viis veisaa "oman tiimiläisen" surkeasta käytöksestä... Sen sijaan jatkaa prikulleen samaa linjaa, ei sanaakaan asiaa vain henkilöä, koska muuhun ei pysty."


    • jaa.keskellä.yötä.vai

      Tässähän kertyy itsestään silkkaa faktaa kaksinaamaisuudestanne: tullaan varta vasten kommentoimaan käytöstä, ohitetaan(ei päde) täysin hengenheimolaisen munailut.

    • jaa.keskellä.yötä.vai

      Ylös ettei heti unohdu...

    • jaa.keskellä.yötä.vai

      "Open" omasta pyynnöstä ylösnosto.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe