Olen ihmetellyt tänne kirjautuneiden naisten profiiliinsa kirjoittamiin teksteihin. Etsitään kilttiä miestä tän kautta. No kun sit kysyy haluaako jutella niin ei nitään vastausta tai sit joku tökerö kommentti. Onkohan nää oikeen tosissaan tänne kisrjautuneet. No tämähän on vaan ajanvietettä vaikka täälläkin pitäisi muistaa käyttäytyä asiallisesti. Ei sellasella naisella kukaan mitään tee jos ei osaa es vastata kysymykseen.
Käytöskouluun
Löytyykö rakastettavaa miestä ?????????
6
1922
Vastaukset
- että..
ei mikään kelpaa,eli nirppanokkia täynnä koko "paikka" joilla hakukriteerit sillä tasolla,ettei ainakaan tavallinen ihminen niihin ikinä yllä ja niitä saavuta.
- Yks vaan
ilmoituksissahan olen nähnyt lisäyksenä että kyseinen ilmoittaja "kokeilee vaan" ja että "ei pidä sitten ottaa ihan tosissaan".Että semmoisiahan kokeilijoitahan tämä koko systeemi taitaa sisällään yleensä sitten vain pitää.
- ja sikoja
Ihan saman pelin osaa miehetkin. Pitää kuulemma ymmärtää, että vastaamattomuus on viesti siitä, ettei nappaa. Miks helvetissä tätä ei voi sanoa suoraan? Ja samaan aikaan kaikki vikisee, että olis niin kiva löytää joku ja olen oikeasti mukava ihminen (vähän vittumainen vaan, en vastaa jos mua ei huvita) ja hui kuin oon yksinäinen ja kaipaan hellyyttä.
Sikoja ja nautoja, kaikki tyynni.
terveisin nauta. - JUST näin
ja sikoja kirjoitti:
Ihan saman pelin osaa miehetkin. Pitää kuulemma ymmärtää, että vastaamattomuus on viesti siitä, ettei nappaa. Miks helvetissä tätä ei voi sanoa suoraan? Ja samaan aikaan kaikki vikisee, että olis niin kiva löytää joku ja olen oikeasti mukava ihminen (vähän vittumainen vaan, en vastaa jos mua ei huvita) ja hui kuin oon yksinäinen ja kaipaan hellyyttä.
Sikoja ja nautoja, kaikki tyynni.
terveisin nauta.....
Ihmettelen kyllä sitäkin, jos useimmat naiset väittävät"vain ajanvietteeksi tai huviksi".Eiköhän se ole jotain muuta, jos on päivittäin tuntikausia verkossa..Hyvin monesti huomaa vain eri variaatioilla samat kirjoittajat eri paikoissa.
Aika moni nainen kuitenkin tarkkailee tiettyjä palstoja ja sitten kuitenkin valitetaan"on yksinäistä ja jne".Ei se onni ovesta lennä vaan sieltä mihin sille antaa mahdollisuuden ja panostuksen.
Eli"kokeilu"paljastaa todellisten syiden olevan aivan jotain muuta.Väitän vain, että useilla ei ole juuri muutakaan tekemistä ja netissä tuollainen tapa
on vain tarve esittää olevan sen verran tähdellinen ja minäminä tyyppinen persoona, että osa kohottaa saamallaan suosiolla jotenkin vinoutuneesti itsetuntoaan.Kun asioista kommentoi niin vastauksina on joitakin onnettomia yhden tai kahden lauseen"erittäin älykkäitä"kommentteja joille ei tarvitse muuta kuin hymähtää.
Osalle tekisi varmaan hyvää mennä ainakin jonkun verran itseensä.- Taikaneito
Varmasti on sellasiakin jotka kirjottavat vain huvin vuoksi tai kokeilevat kepillä jäätä sekä ihan myös uteliaisuudestakin.
Mutta on myös meitä järkeviäkin, jotka haluavat kirjotella ja kommentoida ihan järkeviä.
sinäsä tietty eri asia mitä kukin pitää järkevänä.
Mä tietääkseni olen ainakin ihan järkevä,tietyistä ominaisuuksista huolimatta heh! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367569Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361843Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251840- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
- 241717