Suomalaisten naisten tyhmyys

Satojentreffienkokemus

Treffeille ei lähdetä, jos:

-Olet väärän pituinen,
-Olet liian nuori,
-Olet liian vanha,
-Ei ole kokemusta seksistä (vaikka olet vasta 18v ja naisella on kokemuksia monesta sadasta miehestä. Huora?)
-Ei ole oikea ammatti,
-Ei ole oikea ruokavalio/-maku,
-Et ole samanlainen, kuin nainen,
-Olet liian erilainen, kuin nainen, vaikka kyse olisi yhdestä pienestä eroavaisuudesta,
-Naisella on lapsia (tämä on yleensä naisen hieovarainen pakokeino treffeiltä, jos yksi poikkeavuus ilmenee, jos ilmaiset pitäväsi lapsista, niin kirjaimellisesti pako tapahtuu ehtimättä sanoa edes "moi"),
-Nainen ilmaisee, että kirjoittele/lähetä viestiä, jos pysyy hänen perässään (tällainen nainen ei pysy kuitenkaan itse miehen perässä, kun on liikunta- tai matkailuharrastuksista kyse),
-Sinulla on lapsia,
-Olet uskovainen,
-Et ole uskovainen,
-Olet kirjoittanut liian pitkän viestin/profiilin (?!),
-Olet kirjoittanut liian lyhyen viestin/profiilin(?!),
-Et käytä alkoholia,
-käytät alkoholia,
-Et tupakoi,
-Tupakoit,

Jaaha. Missähän se kultainen keskitie menisi? Jos löytyisi Suomesta nainen, jolla ei olisi tatuointeja tai lävistyksiä kahta enempää tai ole lepakko, naimisissa tai muussa toisessa seurustelusuhteessa yhtä aikaa. Naiset kyllä tuntuvat aika vaativilta ja ylimielisiltä täällä Suomessa. On vain yksi ja ainoa vaihtoehto ja jos sitä ei miehessä ole, niin kaikki naiset ovat sitten lepakoita. :))

56

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Retu_ioes

      Tarinasi falskaa. Miten oot muka käyny sadoilla treffeillä jos kukaa ei halua sua?

      • iso.esko

        Siis. feministileppis, nainen on käynyt sadoilla treffeillä.
        Lukemisen ymmärtämisessä leppiksillä puutteita?
        Mihin te miehen tarvitte?


    • sina_ei_ota_tama

      erilaisuus on vain kaunis tekosyy sille että kyseinen ihminen ei kiinnosta.

    • Nettideittailija

      Useimmat naiset pyörivät samojen komeiden alfaurosten perässä. Ei haittaa vaikka tämä käyttäytyisi kuinka sikamaisesti, aina saa anteeksi. Miehellä pitää olla markkina-arvoa muiden naisten silmissä, muuten se ei ole tavoittelemisen arvoinen. Ja näitä on ehkä 1/10 miehistä, jos sitäkään. Ne ovat niitä panomiehiä joilla olisi vientiä baarissa vaikka joka viikko muiden seurueen miesten jäädessä nuolemaan näppejään. Tyyliin 2-3 naista yhden miehen kimpussa ja muut katsovat vierestä. Ja kyllä, tunnen joitakin näitä alfoja ja olen sivusta seurannut meininkiä.

      • totuuskomissioz

        Joo paitsi että me alfatkin ollaan kyllästytty panemaan tota pohjasakkaa. Kun parempaakin löytyy ja on tarjolla.


      • 170alamittainen

        Suomalaiset naiset ovat tulleet todella vaativiksi hieman kärjistäen voisi sanoa ettei heille näytä enää riittävän mikään. Millainen mies sitten on suomalaisten naisten mieleen?

        lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna pitää olla ns. "jännämies"

        Millainen on sittten se paljon puhuttu "jännämies?

        Pitkä vähintään 185 cn
        Komea , sharmikas sellainen joka lentelee ns. kukasta kukkaan jota naiset kilvan tavoittelevat
        naisten naurattaja korvaan supattaja

        Jos mies ei ole tuollainen ja varsinkaan jos pituutta ei ole tarpeeksi esim. vaikka 170 cn ei noin
        lyhyellä miehellä ole minkäänlaisia mahdollisuuksia saada naista


      • anonyymi_KHy

        Suomalanen mies ei kiinnosta suomalaista naista, vaan matu.


      • Hiliparihei
        170alamittainen kirjoitti:

        Suomalaiset naiset ovat tulleet todella vaativiksi hieman kärjistäen voisi sanoa ettei heille näytä enää riittävän mikään. Millainen mies sitten on suomalaisten naisten mieleen?

        lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna pitää olla ns. "jännämies"

        Millainen on sittten se paljon puhuttu "jännämies?

        Pitkä vähintään 185 cn
        Komea , sharmikas sellainen joka lentelee ns. kukasta kukkaan jota naiset kilvan tavoittelevat
        naisten naurattaja korvaan supattaja

        Jos mies ei ole tuollainen ja varsinkaan jos pituutta ei ole tarpeeksi esim. vaikka 170 cn ei noin
        lyhyellä miehellä ole minkäänlaisia mahdollisuuksia saada naista

        Höpsis.

        Siis tottakai osa naisista on niiden, yleensä pitkien eli yli 185cm, muka jännien miesten kimpussa mutta ei se taas ole meidän ns tavis naisten vika.. Jos teillä muilla miehilläkin on naisihanteena ne jännät, kilahtelevat "tempperamenttiset" kuppiloiden & Instan pyllistelijät ;)

        Tavallinen nainen on tylsä. Mutta silloin kun tavis mies ei halua edes suoda pientä ajatusta tutustuakseen kaltaiseensa niin metsään menee..
        Pienet, perushoikat jne naiset jää armotta kuin nalli kalliolle nykyään. Toki sitten jotku kelpuuttaa niitä "jännämiehiä" kun tavikset ei vilkaisekaan.

        Noh oikein etsimällä kyllä välillä ok tyyppejä löytyy mutta pitäis sitten pääkoppienkin yhteen sopia. :)

        Mulla on äkkiä laskettuna ainakin 7 paria tiedossa, joissa mies on lyhyempää mallia (alle 175- 170)kuten naisensakin. Heitä yhdistää se arkisuus, tavallisuus ja päihteettömyys / hyvin vähän Alkoa jos osa ottaakin. Ja kyllä alta kolme-nelikymppisiä kukin. Eivät vain ole somessa niitä hottiksia kuten en itsekään! Kun ei kiinnosta vaikka jokaisen meiän pyllyt kyllä kestää päivänvaloa :D

        Pitää muuttaa olemustaan, tyyliä ja tapojaan mikäli haluaa niit kuumimpia jännänaisia. Ei tilanne teillä muuten muutu..


    • MATeoriaa

      Mikään noista ei päde jos mies on komea. Silloin nainen antaa kaikki eroavaisuudet ja virheet anteeksi. Mutta jos olet ruma niin johan alkaa tekosyitä löytymään miksi et ole kelvollinen hänelle.
      Vastaus: Markkina arvoteoria!

      • Nettideittailija

        En ihan täysin allekirjoita tuota. Komea mieskin voi jäädä osattomaksi jos on täysin vailla pelikykyä ja karismaa. Muakin on kehuttu komeaksi tapailun alussa, mutta kyllä se silti on monesti lyhyeksi jäänyt kun olen kiltti ja mukava. Siis ehkä vähän nössö naisten silmissä.


      • pete.pettynyt
        Nettideittailija kirjoitti:

        En ihan täysin allekirjoita tuota. Komea mieskin voi jäädä osattomaksi jos on täysin vailla pelikykyä ja karismaa. Muakin on kehuttu komeaksi tapailun alussa, mutta kyllä se silti on monesti lyhyeksi jäänyt kun olen kiltti ja mukava. Siis ehkä vähän nössö naisten silmissä.

        jos mies on pitkä ja komea niin naiset antaa anteeksi hyvinkin paljon negatiivisia ominaisuuksia.

        Hiljainen, kunnollinen, kiva, rehellinen, luotettava ja jos on vielä hiukkasen ujokin eikä tuota
        pituutta ole riittävästi naiset pilkkaa ja nauraa sellaiselle miehelle. Mikä sitten aiheuttaa tämmösen ilmiön?

        Miehiä on liikaa sanokoon kuka tai mikä muuta hyvänsä noin se vaan on. Vaikka nainen olisi miten ruma ja lihavakin ottajia kyllä riittää jonoksi asti. Naisten on kiva valkata parasta kun tarjontaa on runsaasti


      • jaaderi

        valitettavasti noin on asia kokemuksen rintaäänellä voi tuon hyvinkin allekirjoittaa


      • päätin.olla.yksin

        Niinhän ne valkkaa, leikkii ja hyväksikäyttävät niin kauan kuin hyötyvät ja kohtelevat surutta miehäiä täysin mielivaltaisesi, ja tunteettomasti ja jos on heillä ollut joskus yksikin huono kokemus, niin se kostetaan kaikille miehille, JA AINA KUN TULEE JOKU PIENIKIN KINA, NIIN MUISTETAAN SANOA, TE MIEHET OLETTE KAIKKI SAMANLAISIA, joka on todella loukkaavaa yleistämistä, jonka sanominen paljastaa naisen pikkiusieluisuudeen.


    • netinvalheellisuus

      Tässä se nettideittailun valheellinen maailma kiteytyy kuin nim nettideittailija kirjoittaa ja sitten siirtyy live-maailmaan.

      Tämä 1/10 miehestä kun pyörittää netin naisia ja 9/10 miehestä jää nuolemaan näppejään mutta kun nämä naiset eivät näe käytännössä että muutkin naiset ovat kiinnostuneita tästä 1/10 miehestä....jep kyllä kelpaa parin illan panopatjaksi ja sitten saamme lukea näitä jatkuvia aloituksia ja varoituksia tällekkin ketkä ja mitkä on pelimiehiä....

      Sitten mennään live-maailmaan vaikka "mummotunneliin" niin eihän nämä kaikki 20 naista voi ja pysty tämän 1/10 miehen ympärillä ja saamaan huomiota vaan hän keskittyy käytännössä 1/20 naiseen ja se ei ole tämä parin illan-patja!!

      Nyt nämä 19/20 naista "mummotunnelissa" joko joutuu tyytymään näihin "vähempi-arvoisiin" miehiin tai joutuu nuolemaan näppejään mutta kun se naisella pyörii tajunnassa netin luoma illuusio ja valheellinen-maailma saada omaa tasoaan parempaa 1/10 miestä .... ja näin piiri pieni pyörii ja voi kysyä kuka tässä pelissä on se voittaja ja se ei ole nämä 19/20 naista vaan....?

    • Olen vanhempi nainen, enkä katso itseäni tyhmäksi jos en lähde treffeille 20 kanssa.

    • vain oikein 100 treffit miten ihmeessä sulla riittää niin monen kanssa.. ja silti ole kohdalle..

      täydellistä naista/vaimoa jne.. etsinet?

      Et löydä..

      Mutta kun rakastut niin sitten kaikki erovaisuudet tulevat vaan ainoastaan rikkaudeksi..

      • voiteitä_parkoja

        Tämä keskustelun aloittaja mainitsee, että naisella on 100!
        Lukekaa!


    • sarvi.jaakko

      Olet kuitenkin sadoille treffeille päässyt, moni täällä valittaa ettei pääse edes treffeille, joten olet kuitenkin onnekkaimpien joukossa, älä siis narise.

    • maksa.itse.huvisi

      Nuo kaikki aloitustekstissä pitää paikkaansa, mutta naiset pääsääntöisesti etsivät elättäjää itselleen tai biletyksen maksajaa.Monella naisella on lasi kädessä profiili kuvassaan.
      Kauhea kana joka on ollut 3-4 kertaa naimisissa, 4-6 lasta ja kaikilla on eri isä, ja jolla on vielä mielenterveysongelmia, ynnä muuta, omaa hirveät "laatuvaatimukset", eikä ymmärrä että hänen oma markkina-arvonsa on sama kun vanhalla mopilla.
      Näitä omahyväisiä ikisinkkuja, jotka ei vastaa viestiin vaikka miten yrittäisi lähestyä on mm. suomi24treffien naisista 90% ja osa on siellä vaan stalkkaamassa onko siellä eksä tai kaverin eksä tai muuten vaan tuttu, ja mikäli nainen sattuu vastaamaan tervehtimiseen niin ensimmäinen, tai viimeistään toinen kysymys koskee eksiä, mua ei henkilökohtaisesti kiinnosta naisen eksät paskan vertaa ja miksi ihmeessä eksä vapaa ja lapseton sinkkumies ei kelpaa, vaikka elämä ois kunnossa jos ei ole salilla treenattu vartalo, rusinan kokoiset aivot ja tulot puoltamilliä?

      • Lumput.ei.sytytä

        Taivaantosi.Täysin samaa mieltä.


      • jortikkaeemeli
        Lumput.ei.sytytä kirjoitti:

        Taivaantosi.Täysin samaa mieltä.

        totta joka sana
        sätissä istuu päivät pitkät samat lihavat rumat kurpat joilla on hirveän tiukat vaatinukset miesten suhteen. Jos sitten sovitaan treffit ja paljastuu ettei mies ole yli 180 eikä
        ole komea niin sanotaan ettei ollut kipinää ettei vaan synkannut

        ei uskalleta eikä kehdata sanoa ettei mies ollut tarpeeksi komea eikä pitkä

        noin se menee valitettavasti


      • anonyymi_8cd

        Raha se loppukädessä ratkaisee, vaikka sanotaan ettei rahalla rakkautta saa, mutta näin se vaan menee.


      • Hiliparihei

        Sulle sama neuvo mitä monelle muullekin..

        Älkää hitto niitä mielestänne rumia kurppia yrittäkö! :P

        Miksei voi etsiä lapsetonta, hoikkaa/normipainoista jolla asiat kunnossa. Elättää itsensä omalla työllään tai osingoilla, heh jotka peritty.. sijoiteltu ja näin ollen aikaa olisi perheellekin hyvin. :)
        Tai kerran eronnut, lapseton tai hyvä yhteushuoltajuus ilman draamoja..
        Näitä normi taviksiakin olisi! Vaan ei..
        Pitää ulista kun ei kelpaa jollekin, jonka haukkuu täällä kaikinpuolin. Pitää olla ylipainoa ja epäterveet elintavat et voi olla miesten innostuksen kohde?

        En minä yritä mtn renttuja, rutkuja pelimiehiä. Kaikki ovat asiallisia ja ok olleet tähän asti joita tavannut. Harmi vain ettei se "klikkaa" silti kaikkien kanssa.
        Moni perusmieskin todennut ettei nyt vain oikein nappaa.. ja kun paljastuu, että se muhkea emäntämalli olisi mieleisempi niin onneksi jo alussa selviää. Senkin voisi kirjoittaa profiiliin, osa älynnytkin kun etsii niitä uhkeita muhkuja. :D

        Ikinä en tahtoisi sellaiseen seuraan, joka kokee minut jonain vanhana moppina. Enkä sellaisia, jotka eivät miellytä edes yrittäisi!
        Olisko hiukan peiliin katsomisen paikka..


    • anonyymi_XUd

      Naiset etsii vaan elättäjää itselleen.

    • miettikää-itse

      Ehkä osa naisista on median aivopesemiä ja kotona opetettu samaa soopaa.
      Tiedän että on hyviäkin naisia. Ne ei täällä netissä ole vaan elävät normaalia mukavaa elämää, sellaista tavallista.
      Näen heitä ja tapaan heitä. Tiedän että heitä on.
      Netissä saattaa olla niin miehissä kun naisissakin hyvinkin kummallisia ihmisiä.

    • Missäihantavallinenmies

      Minä etsin rehellistä miestä. Sitä vasta onkin vaikea löytää. Ihme venkuloita ja pelaajia ovat suomalaiset miehet.

      • Kilttijarehellinen

        Kuinka rehellisiä miehiä seulotaan suuresta massasta? Ei ole tullut mieleenkään esitellä itseä rehellisenä, koska pidän ominaisuuttaa itsestäänselvänä. Ja tarkoittaako sana rehellisyys kaikille samoja asioita? Minulla on muutamia selvemmin ilmaistavia vaatimuksia/toiveita ja päättelen sopivuutta niiden perusteella. Kaikki ei tietenkään selviä heti profiilista, mutta kylläkin ne lähdökohat, joiden perusteellaa aloitetaan kirjoitella ja kenties lopulta tavata.

        Jos naisen profiilissa ei ole juuri muuta kuin rehellisyys omana ja vaadittuna ominaisuutena, en koe tarvetta ottaa yhteyttä.


      • Avoinjareilutyyppimissä

        Rehellinen mies on sinut itsensä ja ikänsä kanssa. Tietää mitä osaa ja mihin pystyy. Olen tavannut sellaisia, jotka ovat 49 vuotta (oikeasti 54-56), pitävät kanasta ja salaatista valkoviinín kera (oikeasti maistuu lihapullat ja muussi, piimä). Ei jokaisen miehen tarvitse minusta pitää, mutta on mahdoton edes tutustua, jos toinen pimittää kaikki tapansa.


      • ennemmin.oma.onni

        Ei riitä että ikä on oikein ja eikä rehellisyys.
        Miksi ei voisi tykäkätä kanasta ja salaatista, sekä lihapullista ja muusista ja juoda joskus piimääkin?
        Raha se on joka ratkaisee ja vaikka köyhä en ole ja tiedän mitä osaan ja pystyn, niin en silti alistu näiden jalat ristissä olevien hyväksikäyttäjä siivellä elelevien kuppaisten nalkuttajien valtaan ja tahtoon, vaan oon ennemmin vaikka varakas runkkari, joka käy huorissa kun siltä tuntuu.


      • Tutustukaaensin
        Avoinjareilutyyppimissä kirjoitti:

        Rehellinen mies on sinut itsensä ja ikänsä kanssa. Tietää mitä osaa ja mihin pystyy. Olen tavannut sellaisia, jotka ovat 49 vuotta (oikeasti 54-56), pitävät kanasta ja salaatista valkoviinín kera (oikeasti maistuu lihapullat ja muussi, piimä). Ei jokaisen miehen tarvitse minusta pitää, mutta on mahdoton edes tutustua, jos toinen pimittää kaikki tapansa.

        No hyvänen aika, puuttuuko naisilta tutustumisen taito. Monesti on saanut kuulla klassisen lauseen: "en voi tutustua, kun en sinua tunne". Ei nuo ruokatottumuksetkaan ensitreffeillä selviä, ja kuinka monille sillä on edes suurta merkitystä. Tarkkailisin enemmän vaakalukemia ja liikuntaharrastuksia.


      • Avoinjareilutyyppimissä kirjoitti:

        Rehellinen mies on sinut itsensä ja ikänsä kanssa. Tietää mitä osaa ja mihin pystyy. Olen tavannut sellaisia, jotka ovat 49 vuotta (oikeasti 54-56), pitävät kanasta ja salaatista valkoviinín kera (oikeasti maistuu lihapullat ja muussi, piimä). Ei jokaisen miehen tarvitse minusta pitää, mutta on mahdoton edes tutustua, jos toinen pimittää kaikki tapansa.

        Mitä vikaa on lihapullissa ja piimässä ?


      • eikelpaaeiei

        Onhan näitä rehellisiä ja aitoja miehiä.
        Meitä on täs kaveruksia 4 . Työssä käyviä, keilataan, käydään joskus salilla
        kunnosta ja itsestä kohtuullisesti huolta pitäviä jo senkin takia et työssä tarvii.
        Ei kännäillä jatkuvasti . Rehtejä tavallisia työmiehiä joilla asiat kunnossa.
        Tälläaisia lyhkäsiä tumppeja minä 188 cm ja pisin 201 cm.
        Yhden illan juttuihin löytyis vaikka kuinka hyvin seuraa mut ei muuten.
        Rentoja, sanavalmiita ja puheliaita kaveruksia.
        Kaikilla vähän sama tilanne ja ikää 33-38v.
        Ei kelpaa suomen muijille mut kyl kelpaa ulkomaalaisille
        ja ulkomaan keikoilla varsinkin on suorastaan tarjolla vaikka mitä.


    • Bemunainen

      Se nyt vaan on niin, ettei 170 cm nainen halua alle 170cm miestä. Jos naisella on hyvä elintaso, miksi pitäisi otta p-a. mies. Mieluiten sen oman tasoisen ottaa

      • mulle.riitti.loiset

        Jos miehellä on asiat kunnossa, toimeentulo turvattu ja pituuttakin 180, niin miksi ihmeessä tämä "tasokas nainen" sitten tahtoo AINA itseään varakkaamman, miehen, jos kerran toimeentulee itsekkin?
        Kyllä nainen tahtoo sen elättäjän, joka kustantaa asumisen, elämisen, ulkomaanmatkat ym. jotta saisi käyttää omat rahansa täysin turhuuteen ja lopettaa itse työnteön.
        Nainen on loinen, joka kuppaa isäntänsä tyhjiin ja kun tämä on tapahtunut etsitään uusi isäntä elättäksi.
        Kyllä sitä on monet omakotitalot rakennettu ja sitten myyty naisen vuoksi.
        Naiset on tästä kehittääneet oikein oman taiteenlajinsa ansaita.
        Nainen on pohjimmiltaan petturi, oikea rukoilijasirkka joka aina syyllistää miehen kaiken missä voi, oman pettämisensäkkin.


      • loishämähäkkejä
        mulle.riitti.loiset kirjoitti:

        Jos miehellä on asiat kunnossa, toimeentulo turvattu ja pituuttakin 180, niin miksi ihmeessä tämä "tasokas nainen" sitten tahtoo AINA itseään varakkaamman, miehen, jos kerran toimeentulee itsekkin?
        Kyllä nainen tahtoo sen elättäjän, joka kustantaa asumisen, elämisen, ulkomaanmatkat ym. jotta saisi käyttää omat rahansa täysin turhuuteen ja lopettaa itse työnteön.
        Nainen on loinen, joka kuppaa isäntänsä tyhjiin ja kun tämä on tapahtunut etsitään uusi isäntä elättäksi.
        Kyllä sitä on monet omakotitalot rakennettu ja sitten myyty naisen vuoksi.
        Naiset on tästä kehittääneet oikein oman taiteenlajinsa ansaita.
        Nainen on pohjimmiltaan petturi, oikea rukoilijasirkka joka aina syyllistää miehen kaiken missä voi, oman pettämisensäkkin.

        Itse olenkin aina verrannut naisia hämähäkkeihin esim mustaanleskeen.
        Jos uros ei lähesty naarasta oikeaopiisesti liikehtien hyökkää naaras ja useinmiten syö uroksen.
        Ihmismaailmassa kannibalismi ei ole se juttu mutta tyhjäksi kuppaaminen on verrattavissa tähän hämähäkkiin.


      • Bemunainen
        mulle.riitti.loiset kirjoitti:

        Jos miehellä on asiat kunnossa, toimeentulo turvattu ja pituuttakin 180, niin miksi ihmeessä tämä "tasokas nainen" sitten tahtoo AINA itseään varakkaamman, miehen, jos kerran toimeentulee itsekkin?
        Kyllä nainen tahtoo sen elättäjän, joka kustantaa asumisen, elämisen, ulkomaanmatkat ym. jotta saisi käyttää omat rahansa täysin turhuuteen ja lopettaa itse työnteön.
        Nainen on loinen, joka kuppaa isäntänsä tyhjiin ja kun tämä on tapahtunut etsitään uusi isäntä elättäksi.
        Kyllä sitä on monet omakotitalot rakennettu ja sitten myyty naisen vuoksi.
        Naiset on tästä kehittääneet oikein oman taiteenlajinsa ansaita.
        Nainen on pohjimmiltaan petturi, oikea rukoilijasirkka joka aina syyllistää miehen kaiken missä voi, oman pettämisensäkkin.

        Muista en tiedä, minulle oman tasoinen riittää
        Omillani elän, on mies tai ei


      • eikelvannutei

        eipä teille kelpaa 196 pitkä paino 83 kg ja hyvä kunto itsestään huolehtiva
        hyvin toimeentuleva mies.


    • sen.vuoksi.kohta.bi

      Ylimielisiä lespaavia pihtaripilluja suurin osa, joille mies on vain taloudellinen turva ja oman huonon olon ja agressioiden purkamisen kohde.

    • siitäs.saitte.ämmät

      Alkaa näiden lespaavien ja tyhjäksikuppaavien loisien kaltoinkohtelu ottamaan kupoliin siihenmalliin, että alkaa tuntumaan kääntyminen homoseksuaaliseksi jo varteenotevalta vaihto ehdolta.

      • tyydytys.se.on.sekin

        Sinäpä sen sanoit, vaikkakin ajatus ei alkuun kiihota.


      • pera.pervo
        tyydytys.se.on.sekin kirjoitti:

        Sinäpä sen sanoit, vaikkakin ajatus ei alkuun kiihota.

        Siinä olisin kun jätettäs kaikki ämmät vaan lervaavaan toistensa näppyisiä läskiperseitä ja pidettäs me miehet kivaa keskenään.
        Vois pihtaavat lepakot olla aivan äimänä kun ei yh palkka piisaa biletykseen ja matkailuun, eikä olisi ketään miestä kelle tiuskia nokkapystyssä ja nalkuttaa, siinä saisivat toisiinsa käpertyä ja märistä, että vitun siat minkä teitte, ootte kaikki samanlaisia :D


    • Lhrt

      No eihän miehillekään tavallinen nainen käy. En juo en polta ei oo lapsia eikä monta miestä ollut. Käyn töissä. En havittele miehen rahoja. En välitä ammatista. Tahallaan työtöntä en ottaisi. Liikun säännöllisesti. Himoliikkuja en oo. Oon ystävällinen yms..Hieman hiljainen toisinaan. Mutta totuushan että eihän nettideittaamallakaan nappaa ku ehkä 1 viidestäkymmenestä. Samallainhan se menee tavallisessa elämässä. Mies voi olla yleisesti komea mutta mun polvia ei saa notkumaan

      • bimbot.ette.saa.muilta

        Kyllä vaan tavallinen nainen käy, ja sellaisen haluaisin, mutta te tahallaan työttömät naiset, jotka ette voi mennä töihin kun: mulla on se koira, ym muuta paskaa sepostusta...ja vaikka oon hyvä kokki ja itse osaat vain jotain nuudeleita mikrossa lämmittää, niin silti pitäis sut viedä aina ulos syömään, näyttäytymään...
        Rehellisesti sanottuna teidän polvet saa notkumaan mies jolla on rahaa, mutta himonne, rakkaudenne ja rakastajanne on se hiton koira.
        Ei tunnu oikein kivalta olla kakkonen koiran jälkeen.
        Puudeli ja nuudelit, voi ei mikä totuus!


      • en.oo.doggi
        bimbot.ette.saa.muilta kirjoitti:

        Kyllä vaan tavallinen nainen käy, ja sellaisen haluaisin, mutta te tahallaan työttömät naiset, jotka ette voi mennä töihin kun: mulla on se koira, ym muuta paskaa sepostusta...ja vaikka oon hyvä kokki ja itse osaat vain jotain nuudeleita mikrossa lämmittää, niin silti pitäis sut viedä aina ulos syömään, näyttäytymään...
        Rehellisesti sanottuna teidän polvet saa notkumaan mies jolla on rahaa, mutta himonne, rakkaudenne ja rakastajanne on se hiton koira.
        Ei tunnu oikein kivalta olla kakkonen koiran jälkeen.
        Puudeli ja nuudelit, voi ei mikä totuus!

        On aika ikävää joutua parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa jonka vierellä on aina koira, kilpailemaan parisuhteessa.Ei todellakaan tunnu hyvälle kun nainen työntää minua syrjään kun lähestyn ja nainen vetää murisevan koiran lähemmäs ja itse on lähdettävä omasta talostaan!
        Hävetkää pihtaajat.
        Useamman naisen olen kohdannut, joilla on tämä perverssio.


      • oma.on.iso.mutta.koira.v
        en.oo.doggi kirjoitti:

        On aika ikävää joutua parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa jonka vierellä on aina koira, kilpailemaan parisuhteessa.Ei todellakaan tunnu hyvälle kun nainen työntää minua syrjään kun lähestyn ja nainen vetää murisevan koiran lähemmäs ja itse on lähdettävä omasta talostaan!
        Hävetkää pihtaajat.
        Useamman naisen olen kohdannut, joilla on tämä perverssio.

        On helkkavin ikävä tunne kun luulee että nyt rakkaus molemminpuolin, mutta sitten hoksaaakin, että mikä virka koiralla talossa on ja huomaa olevansa pelkkä lompakko.
        Antaa naisten nyt olla rauhassa hauvojensa kanssa ja sitten ne tulee itkukurkussa rukoileen, että tee hälle lapsi!En jumalauta millekkään koiran jälkiliukkaille lähde.
        koira ei hedelmöitä.Haitakkon leppikset koiran paskaa ja voidelkoon sillä ittensä
        En koske!


    • Kammoämmä

      No mulle ei ainakaan kelpaa sadistimiehet tai stalkkeri, jotka loisena kuppaavat elämästäni kaiken mahdollisen kun omaa elämää ei ole. Esim sellaiset jotka esiintyvät minuna Suomi24-palstalla.

      • Jumala.ei.auta

        Mistästä nyt sadisti miehet ja stalkkerit tähän koppasit?
        Kyllä se on kauon vaiettu totuus, että nainen on stalkkeri parisuhteen jälkeen ja parisuhteessa usein nainen on se raivoaja ja pieksäjä, joka hakkaa miehensä sekä lapsensa.Mulla itsellä äiti oli täysi sadisti isääni, minua ja siskoani kohtaan, ja kaikkien ulkopuolisten silmissä hän oli harras, uskovainen, herkkä, hento nainen, MUTTA, kun se ei näin ollut.Helvetinmoinen sadisti!Haukkui omat lapsensa alati.Minä olin homo, siskoni huora ja isänini saamaton hinttinnt, vaikka parhansa puursi ja toi leivän taloon.Ei varmasti paljoa "mieskuntoa"kohota tuollanen.Pakoon ei päästy...Voi vittu.


      • Ei.vai

        Voi kyllä ne miehetkin osaa. Minulla on myös ihan omakohtaista kokemusta sadistista naisista, mutta tässä tapauksessa kyllä epäilen, että mies tai mihet ovat tuhonneet lähes kaikki ihmissuhteeni, krakkeroineet tietokoneeni ym. Mahdollinen kandidaati on yksi tyyppi, jonka tunsin vain pintapuolisesti ja joka ehkä aikoo kostaa hamaan ikuisuuteen asti sitä, että yritin jeesata häntä hänen itsensä pyytämällä tavalla, että tunnustin yhdessä vaiheessa ihastuneeni häneen ja että olen käynyt taidekoulun ja osaan jossain määrin piirtää.
        Kys mies tai miehet on esim. mitä ilmeisimmin esiintyneet minuna ja levittäneet juttua, jonka mukaan mulle ei kelpaa kukaan, joka ei ole täsmälleen samanlainen kuin minä - vähän kuin tossa aloituksessa. Itseni mielestä täyskloonin kanssa seurustelu olisi lähinnä creepyä.
        Kusipäisyys ja psykopaattisuus eivät ole kummankaan sukupuolen yksinoikeus.


      • Niinjoo

        Btw, näin kyllä, miten kys. tyyppi reagoi tiettyihin asioihin. En silloin vaan välittänyt. Ihan turha ulista, että olen vain ymmärtänyt väärin.


      • Javielä

        Omakin äitini oli ja on sadisti, mutta kukaan ei kyllä voi mennä sanomaan, etteikö hän olisi töitä tehnyt ja leipää tuonut. Äiti teki sekä töissä että kotona varmaan enemmän ja rankempaa kuin kukaan koskaan missään, ja antoi tämän myös koko maailmalle tiedoksi.
        Isäni keskittyi lähinnä vittuilemaan, nauramaan mun tulevaisuuden suunnitelmille ja väittämään äitiä ihan normaaliksi hyväksi äidiksi sekä olemaan outo ylipäänsä.


    • Seliina

      Sekopäät taas täällä valloillaan.

      • Jookyllä

        Olen samaa mieltä. Onhan se nyt todella sekopäistä esiintyä jonakin toisena vuosikausien ajan ja keksiä tälle joku feikkiromanssi.


    • sitä.mä.vaan

      että "auttaminen" on ehkä syytä lopettaa siinä vaiheessa, kun "autettava" alkaa kutsua "auttamista kidutukseksi. Esim. tapauksessa, jossa julkisen puolen työntekijät valehtelevat harhoista samalla hyvin tietäen, että jotain on meneillään ja kun heihin mitä ilmeisimmin on oltu yhteydessä. Etenkin, jos vielä samaan aikaan pidetään tahallaan yllä psykoosinkaltaisia olosuhteita.

      • itkutulee

        Sinäkin työnnät miehen viereltäsi ja vedät koiran tykösi?


    • Kiltti-mies

      Nainen lähtee treffeille jos mies on väkivaltainen rikollinen ja komea. Monta kertaa nähty se asia.

    • NettiNuubi

      Ei tässä ole tyhmyydestä kyse, vaan siitä, että valikoimaa on enemmän kuin tarpeeksi. Miksi naisen kannattaisi käyttää aikaansa muihin kuin oman näkökulmansa mukaisiin kymppeihin? Ja jos valikoimaa ei jostain syystä ole, ei naisilla ole tarvetta suhteeseen. Tämä nyt vain on luonnonvakio täällä päin maailmaa. Ei se muutu edes valittamalla. Ainoa keino on kasvava importnaisosuus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe