Au Pair etsinnässä Espanjan Aurinkorannikolle

Satuliini2

Heippa!

Etsimme uutta au pairia suomalais-espajalaiseen perheeseemme San Pedro Alcantaraan elo-syyskuusta lähtien. Toivoisimme reipasta, positiivista ja omatoimista “isosiskoa”, joka huolehtisi 7- ja 10-vuotiaista pojistamme iltapäivisin koulun jälkeen ja päiväsaikaan koulun lomakausina. Poikamme ovat puuhakkaita ja liikunnallisia, joten tarvitsemme huumorintajuisen ja energisen aupairin, joka keksii tekemistä ja pysyy perässä jalkapallomatsissakin. Pojat harrastavat molemmat nimenomaan futista.

Aupairin päätehtävä on poikiemme hoitaminen kun olemme töissä ja etenkin suomen kielen puhuminen heidän kanssaan, mutta pyydämme apua myös yleisessä kodin siistimisessä ja kevyissä jokapäiväisissä kotitöissä. Kotonamme käy viikoittain siivooja. 

San Pedrossa on n 30.000 asukasta ja asumme kivalla asutusalueella lähellä keskustaa. San Pedrosta on helppo liikkua bussilla muihin lähikaupunkeihin, ostoskeskuksiin jne.

Toivoisimme aupairin olevan kanssamme mahdollisimman pitkään, vähintään 6 kk ja mielellään pitempäänkin, mutta asiasta voidaan sopia.

Meillä on ollut yhteensä jo 7 suomalaista aupairia siitä lähtien kun Samuel, tämä meidän nuorempi poika, oli 3-v vanha ja olemme olleet todella tyytyväisiä molemmin puolin. Nyt kesällä meille tulee seuraava auppari ja hän viipyy meillä elokuun puoliväliin saakka.

Jos kiinnostuit, lähetä sähköpostia niin jutellaan lisää: 

Satu Kääriäinen
[email protected]

1

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28.2

      Moikka,
      Mikä mahtaa olla Espanjassa ikäraja au pairille? Vieläkö on etsinnässä au pair?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3159
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1545
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe