Missä muut Kristuksen Jeesuksen YKSI...

Herätyys

PÄÄ, paikkakunnallaan Seurakunta jäsenistö verkkosto, Krist. yhteyteen ja YHTEIS-työhön, eri virkoihin ja muihin kaikille hyväksi Krist, eri palvelusten tehtäviin ja niissä avustajiksi kutsutut / armoitetut?!

Jeesuksen nimessä... teitä muita tähän em. Raamatun UT mukaiseen ja perustuvaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttuja, ja muita tähän em. Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön niillä kaikille hyväksi Raamatun UT mukaisilla / Krist, ehdoilla yhtymään haluavia etsivä / perään kuulutteleva.

Tähän em. Krist. yhteyteen ja yhteisyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen pitäytyvästi elävä, puhuva ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herätyys

      Eikö nyt koko Suommesta löydy Oikeasti Kristittyjä, Raamatun UT mukaisesti ja perustalta, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävällä tavalla Hänen APOSOLISIA seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavasti elämään, sen, kaikille hyväksi olevan krist. vaihtoehdon puolesta puhuvaa ja toimivaa, tai edes näin Oikein, Oikeasti Kristillisesti, = Raamatun UT mukaisesti elämään, puhumaan ja toimimaan alkamaan / yhtymään haluavaa.

      Että; eikö nyt muita ole, sen vertaa Raamatun UT Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa opetuksia, ohjeita ja kehoituksia lukenutta / tutkinutta, että tietäisi mikä vasta on sen mukaista, ja siihen perustuvaa, ne Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tunnusmerkit ilmentävää ja täyttävää Oikeasti Kristillisyyttä?

      Eikä vain pelkää krist. uskonnollisuutta. Jossa, vain uskonnollisuudessa, myös "piru" vie, vetää, johtaa ja hallitsee, ja PAHA perii, samoin kuin kaikessa muussakin maailmallisuudessa ja uskonnoissa. Jota VAIN uskontoa / se epäoikeuden mukaiseen, Totuuteen perustumattomaan, vain tyhjä pelkkä sana, ns. "keisarin uudet vaatteet" petos demokratiaan, uskokin / puolesta puhuminen, ja toimiminenkin on.

    • Ollaan täällä Pärnäsen korjaamolla mollamollamolla....

      • Herätyys

        Vai siellä pimeydessä piileskelette, ihmettelinkin miksi ei näy, eikä kuulu!

        Vaikka ollaan Raamatun UT mukaan Kristuksen Jeesuksen seuraajiksi kutsuttuina, KOKO "maailmalle valkeudeksi (näkyvästi) ja kaikkeen maailmaan asti, kaikille luoduille kuuluvasti, maalle suolaksi" riittävällä tavalla, = Oikein, kaikille hyväksi (Raamatun UT mukaisesti) eläviksi, ja toimiviksi / vaikuttaviksi, Ei vain pimeyden puolta edustavien puolueiden ehdokkaita äänesteleviksi, VAAN, tämän kaikille, ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle HYVÄKSI olevan, Krist. vaihtioehtoa rakentavan, ja siihen alkamisen / yhtymisen puolesta ÄÄNTÄ pitäviksi, toimiviksi / vaikuttaviksi kutsuttuja.

        Että; alkakaahan HERÄÄMÄÄN, nousemaan ylös ja nostamaann päämme, Kristus Jeesusus siihen Oikeaann arvoonsa ja asemaansa elämässännne, ja lähtemään näin em. Raamatun UT mukaisesti liikkeelle, täyttämään sitä kustmuksemme SUUREN Armon ja arvon mukaista kutsumus tehtävää täyttämään.

        Ei olla kutsuttu missään pimeissä korjaamoilla / pimeydessä mihinkään näkymittömästi ja kuulumattomasti nukkuviksi!!

        Jeesuksen nimessä...HERÄTYYS!!


    • minävainHerranoma

      Shalom!
      Tänään, herttyäni näin kuvan. Se oli mustavalkoinen piirroskuva, jossa mies frakkipuvussaan kalasti virvelillä pöydän yli.
      Mietin että oliko hän rikas vai hovimestari?


      18. Ja eräs hallitusmies kysyi häneltä sanoen: "Hyvä opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?"
      19. Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä, paitsi Jumala yksin.
      20. Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi'."
      21. Mutta hän sanoi: "Tätä kaikkea minä olen noudattanut nuoruudestani asti".
      22. Kun Jeesus sen kuuli, sanoi hän hänelle: "Yksi sinulta vielä puuttuu: myy kaikki, mitä sinulla on, ja jakele köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua".
      23. Mutta tämän kuullessaan hän tuli kovin murheelliseksi, sillä hän oli sangen rikas.
      24. Kun Jeesus näki hänen olevan murheissaan, sanoi hän: "Kuinka vaikea onkaan niiden, joilla on tavaraa, päästä Jumalan valtakuntaan!
      25. Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
      26. Niin ne, jotka sen kuulivat, sanoivat: "Kuka sitten voi pelastua?"
      27. Mutta hän sanoi: "Mikä ihmisille on mahdotonta, se on Jumalalle mahdollista".
      28. Silloin Pietari sanoi: "Katso, me olemme luopuneet siitä, mitä meillä oli, ja seuranneet sinua".
      29. Niin hän sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: ei ole ketään, joka Jumalan valtakunnan tähden on luopunut talosta tai vaimosta tai veljistä tai vanhemmista tai lapsista,
      30. ja joka ei saisi monin verroin takaisin tässä ajassa, ja tulevassa maailmassa iankaikkista elämää".
      Luuk.18

      Ajattelin että en tätä kuvaa lähde miettimään, mutta kuitenkin se alkoi tekemään työtään itsenään.
      Yritin jopa kuvahausta löytää tuon kaltaista kuvaa, mutta en sitä löytänyt, joten siltä osin luovutin.
      Mielessäni kuitenkin kuuluu koko ajan Jeesuksen sanat:
      - " Minä teen teistä ihmisten kalastajia."
      Nousi juuri tuosta tämän aamuisesta kuvasta tämä ajatus:
      - " Jumala on valmistanut eteemme pöydän, jonka äärestä meidän on hyvä kalastaa, yli pöydän, vihollisen puolelle.."

      5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen.
      Psalmi 23.
      Amen.

      Rikas ja köyhä : https://www.youtube.com/watch?v=YiK6UUa549s

      17. Ja Jeesus sanoi heille: "Seuratkaa minua, niin minä teen teistä ihmisten kalastajia".
      18. Kohta he jättivät verkot ja seurasivat häntä.
      19. Ja käytyään siitä vähän eteenpäin hän näki Jaakobin, Sebedeuksen pojan, ja Johanneksen, hänen veljensä, heidätkin venheessä, laittamassa verkkojaan kuntoon.
      20. Ja kohta hän kutsui heidät; ja he jättivät isänsä, Sebedeuksen, palkkalaisineen venheeseen ja lähtivät seuraamaan häntä.
      21. Ja he saapuivat Kapernaumiin; ja hän meni kohta sapattina synagoogaan ja opetti.
      22. Ja he olivat hämmästyksissään hänen opetuksestansa, sillä hän opetti heitä niinkuin se, jolla valta on, eikä niinkuin kirjanoppineet.
      Mark.1

      mietin ...
      KUKA VOI TULLA IHMISTEN KALASTAJAKSI?

      Kaikki, jotka ovat ottaneet vastaan Jeesuksen ja Jumalan Sanan, ovat ottaneet vastaan Vapahtajan kutsun tulla ihmisten kalastajiksi.
      Pietari oli valmis kulkemaan Jeesuksen kanssa. Jeesus toimii samallatavalla sinun ja minun kohdalla tänään. Jeesus tietää tarkalleen, minkälaiseen palvelutehtävään hän sinut on valinnut. Jeesus tulee osoittamaan sinulle tarkoitetun tehtävän. Päätös ei olisi helppo, mutta niin kuin Pietarikin, silloin tiedät sydämessäsi, mikä on oikein.

      Pietari luopui mukavasta kalastajan työstä, mutta hän tiesi, että valinta oli oikea. Hän sai Jeesukselta elämänsisältöä paljon enemmän kuin mitä maailma hänelle oli tarjonnut. Ehkäpä sinäkin joudut tekemään hankalia valintoja mukavuutesi ja kutsumuksen välillä, mutta muista, mitä kaikkea Jeesus on sinulle antanut ja ettei ole mitään, mitä hän ei kykene sinulle antamaan. Valittu tie ei ole helppo eikä tasainen, mutta loppuviimeksi se on turvallinen ja antoisa, koska sen on valmistanut itse Taivaan Herra mittatilaustyönä.

      Kun huomaat että Jeesus tulee sinun elämääsi, tehden jotain, mikä puhuttelee sinua. Tällöin ensimmäinen kysymys on:
      -" .. tekikö hän minuun vaikutuksen?"

      Toinen kysymys ei oikeastaan ole enää kysymys, vaan se on kehotus, johon vain sinä tiedät vastauksen:
      - "Seuraa minua."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe