Darkkis ja Peris

toteamus

eivät ole kovin suosittuja missään, eivät tällä palstalla eivätkä naisten keskuudessa.

25

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rottien.tasolla

Kyllä, heistä oikein huokuu luotaantyöntävyys. Ei kavereita, ei naisia. Tavallista ätmiä ei voi sietää nainen. Näitä kahta ei kukaan. He ovat oikea turn off. Hyi... oikein puistattaa puhuakaan heistä... :(

• Mikä säkin muka itse luulet olevasi. Mulla ja Periksellä menee sentään elämässä paljon paremmin, kun mitä tämän palstan ätmeillä yhteensä. Meillä on molemmilla ihan mukavasti sitä rahaa ja varallisuutta ja lisäksi me myös käydään töissä, eikä vaan kitistä tällä palstalla turhasta, kuten te ätmit aina itse teette vatvoen niitä samoja asioita vuodesta toiseen.

Mä ja Peris ei olla koskaan kirjoiteltu tällä palstalla niitä typeriä juttuja, joiden mukaan se työnteko kannattaisi muka lopettaa, jos siitä ei olisi naista palkintona.

• KimmoFear
        DarkFear kirjoitti:

Mikä säkin muka itse luulet olevasi. Mulla ja Periksellä menee sentään elämässä paljon paremmin, kun mitä tämän palstan ätmeillä yhteensä. Meillä on molemmilla ihan mukavasti sitä rahaa ja varallisuutta ja lisäksi me myös käydään töissä, eikä vaan kitistä tällä palstalla turhasta, kuten te ätmit aina itse teette vatvoen niitä samoja asioita vuodesta toiseen.

Mä ja Peris ei olla koskaan kirjoiteltu tällä palstalla niitä typeriä juttuja, joiden mukaan se työnteko kannattaisi muka lopettaa, jos siitä ei olisi naista palkintona.

Miten jollain voi pyyhkiä hyvin jos tukkaa on jäljellä kikkara kranssi ja muutama kyrvänjouhen liimattuna päälaelle? Se on jo itsepetosta.

• tosihyvinmenee

Kyllä Darkilla minun mielestäni menee hyvin. Parisuhde Yussufin kanssa kukoistaa ja persuilu maistuu. Sitten vain pampers housuihin ja menoks. Ai niin muuten kandee myös pestä hampaat jos ei tee sitä pelkän maun takia! Luulisimpa myös, että jos Dark joskus Yussufin lemppaa pellolle, käytäisiin mustissa piireissä ankaraa vääntöä, että kuka Darkin kellistäisi.

• Enpä sanoisi noin, sillä tämäkin palsta ja sen keskustelut pyörivät hyvin paljon mun ja Periksen ympärillä. Oon huomannut usein sen, että jos mä ja Peris ei tällä palstalla kirjoitella, niin silloin täällä onkin aina hyvin hiljaista ja mitään hyviä keskusteluja ei ole esillä.

Oon varma siitä, että jos mä ja Peris molemmat jätettäisiin tämä palsta, niin keskustelut kuolisivat täällä parissa viikossa ja muutaman kuukauden aikana tästäkin palstasta tulisi samanlainen, kun muista Suomi24:n palstoista, joissa niitä uusia keskusteluja tulee yleensä kerran kuukaudessa ja vastauksia niihin ehkä pari kappaletta.

• baibaibeibi

Lähtekää pois. Kuksan ei jää kaipaamaan

• lähde.itse
        baibaibeibi kirjoitti:

Lähtekää pois. Kuksan ei jää kaipaamaan

Mistä sinä sen tiedät?

• Minä tykkään. Varsinkin DarkFear on hauska hahmo. Sitäpaitsi Peris on ollut täällä paljon pidempään kuin moni muu. Turha inistä jos itse tunkee toisen reviirille.

• darkonlegenda

Harvoin näkee enää Darkin kirjoituksia, kun jostain syystä ne kaikki poistetaan ? :(

• Tämä-selvä

Tää on ätmi palsta ja siksi dark on palstalla koska on ätmi.

• Darkkiksenveli

Jumalauta mä näytän sulle kuka on tyhmin ihminen päällä maan. Perkele jumalauta saatana.

• No tällä palstalla mua ja Darkkista vihataan varmaankin siksi että meillä menee elämässä tosiaan paremmin kuin keskiverto palsta-ätmillä. Kyllä muakin ketuttaisi asua yksiössä, pyöräillä kauppaan työttömyyskorvausten maksupäivänä jne. Pakkohan se viha on kai johonkin purkaa.

Mutta toi on ihan puppua että olisin jotenkin epäsuosittu palstan ulkopuolella. Olen kuitenkin saanut naista viime vuonna, ja halutessani olisin saanut ennekin, eilen eräs maahanmuuttajataustainen asiakas kätteli lähtiessään ja sanoi englanniksi että suosittelee mun firman palveluja myös kavereilleen, ja varmaan huomenna tai sunnuntaina vietän aikaa kaveri(e)n kanssa jne.

• peukkuperikselle

Se näyttää olevan joillekin kova paikka kun peris on saanut naista ja menestyy elämässä muutenkin :)

• mitenmahtaaolla

Mitäköhän ne sun kaverisi ja asiakkaasi (siis muut kuin ne maahanmuuttajataustaiset, esim. Pääskyvuoren Jorma jne.) olisivat muuten mieltä, jos saisivat tietää, että olet vuosien ajan suoltanut tänne jopa 10-vuotiaisiin lapsiin kohdistuvia seksuaalifantasioita ja Naisasialooseri-tason väkivaltafantasioita naisiin kohdistuen?

Olisivatkohan sen jälkeen entisiä asiakkaita ja kavereita? :))))))))))))))))))))))))))))))

• mitenmahtaaolla kirjoitti:

Mitäköhän ne sun kaverisi ja asiakkaasi (siis muut kuin ne maahanmuuttajataustaiset, esim. Pääskyvuoren Jorma jne.) olisivat muuten mieltä, jos saisivat tietää, että olet vuosien ajan suoltanut tänne jopa 10-vuotiaisiin lapsiin kohdistuvia seksuaalifantasioita ja Naisasialooseri-tason väkivaltafantasioita naisiin kohdistuen?

Olisivatkohan sen jälkeen entisiä asiakkaita ja kavereita? :))))))))))))))))))))))))))))))

No ei vanhoja juttuja kannata enää muistella, sillä nykyään Peris on ihan muuttunut mies ja kaikin puolin normaali tervejärkinen nuori mies. Ei se Peris enää alentuisi tollaisiin mihinkään naisasialuuserin kaltaisiin väkivaltafantasioihin, sillä hänellä menee elämässä kaiki puolin hyvin ja yritystoimintakin on ilmeisen hyvällä mallilla.

Mikset säkin ennemmin vittuilisi näille naisasialuusereille ja muille ätmeille, jotka eivät ole muuttuneet yhtään mihinkään tässä vuosien aikana??

• Tämä-selvä

Ei sun ja darkkiksen horinoihin muuten kiinnitetä huomiota kuin vuosia jatkuneen bicky, timppa ym trollauksen osalta. Se on niin typerää hommaa. Ja todistaa teidän olevan pelkkiä paskanaamatrolleja.

• mitenmahtaaolla
        DarkFear kirjoitti:

No ei vanhoja juttuja kannata enää muistella, sillä nykyään Peris on ihan muuttunut mies ja kaikin puolin normaali tervejärkinen nuori mies. Ei se Peris enää alentuisi tollaisiin mihinkään naisasialuuserin kaltaisiin väkivaltafantasioihin, sillä hänellä menee elämässä kaiki puolin hyvin ja yritystoimintakin on ilmeisen hyvällä mallilla.

Mikset säkin ennemmin vittuilisi näille naisasialuusereille ja muille ätmeille, jotka eivät ole muuttuneet yhtään mihinkään tässä vuosien aikana??

Kyllähän peris periaatteessa ansaitsisi, että joku kävisi häntä vähän ojentamassa, että oppisi olemaan ja lopettaisi jo vuosia jatkuneen olemattomilla asioilla rehentelyn, päänaukomisen ja muiden ihmisten arvostelun.

Tosin kyseessä on kuitenkin sen tason räkänokka, että tuskin kukaan edes viitsisi ryhtyä moiseen.

Kyllähän peris periaatteessa ansaitsisi, että joku kävisi häntä vähän ojentamassa, että oppisi olemaan ja lopettaisi jo vuosia jatkuneen olemattomilla asioilla rehentelyn, päänaukomisen ja muiden ihmisten arvostelun.

Tosin kyseessä on kuitenkin sen tason räkänokka, että tuskin kukaan edes viitsisi ryhtyä moiseen.

Eikä se Peris ole millään olemattomilla asioilla täällä rehennellyt, sillä hän on vaan kertonut ihan tosiasioita. Eikä hän ole myöskään ketään arvostellut, ellei siihen ole oikeasti ollut aihetta. Ei se nyt vielä ole ainakaan mun mielestäni mitään turhasta vittuilua, jos sitä koittaa kehoittaa näitä palstan ätmejä tekemään töitä elämässään, eikä vaan elämään syrjäytyneenä sossun rahoilla.

• mitenmahtaaolla
        DarkFear kirjoitti:

Eikä se Peris ole millään olemattomilla asioilla täällä rehennellyt, sillä hän on vaan kertonut ihan tosiasioita. Eikä hän ole myöskään ketään arvostellut, ellei siihen ole oikeasti ollut aihetta. Ei se nyt vielä ole ainakaan mun mielestäni mitään turhasta vittuilua, jos sitä koittaa kehoittaa näitä palstan ätmejä tekemään töitä elämässään, eikä vaan elämään syrjäytyneenä sossun rahoilla.

Ihan miten vain. Mutta niin metsä vastaa kuin sille huudetaan.

Ihan miten vain. Mutta niin metsä vastaa kuin sille huudetaan.

Mitä meinaat? Kyllä ne palstan huutelijat ovat tässä ihan itse käyttäytyneet epäasiallisesti mua ja Peristä kohtaan. Me kun ei kuitenkaan olla koskaan täällä mun mielestä mitenkään epäasiallisesti käyttäydytty muita kirjoittajia kohtaan, ellei siihen ole ollut oikeasti meidän osalta aihetta.

• mitämeinaat
        mitenmahtaaolla kirjoitti:

Mitähän pahaa peris on sulle tehnyt että pitäisi oikein käydä ojentamassa? Ihan harmitonta trollaamista sen touhu on mun mielestä ollut. Pyörii täällä paljon sairaampiakin tyyppejä jotka myrkyttää koko palstan, taidat ollakin yksi niistä.

• ifjfjfudufufufud

asiasta Darkkis vain ärähtää. Saavatpahan rakentavaa palautetta kun perseilevät.

• eioovakavaatää

Tää palstatouhu on pelkkää pelleilyä, Darkkis nauttii kun saa muka ärähtää :)

• elämäonelämäää

Darkkis ja peris ovat tärkeitä vastavoimia viharuikuttajaätmeille.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      222
      1537
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1393
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1207
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      942
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe