Mistä löytäisi parhaimman yksilön, joudunko myymään osakehuoneiston saadakseni sen Fin-alkuiseen kilpeen?
Ferrari Testarossa
9
4083
Vastaukset
- king-david
Testarossia saa Saksasta alkaen 35.000 euroa. Suomen vero on noin 25.000 euroa /- 1000 euroa.
Autonhakukustennukset yleensä noin 1000 euroa. Katsastus Suomeen ja kilvet ym. pikkusälä. n. 300-500 euroa. Eli tollanen 62 tonnia pitäs riihikuivaa löytyä.
Suomessa on muutamia Testarossia myynnissä. Hinnat 78.000 euroa ja 87.000 euroa. Molemmat Suomen kilvissä.
Halvemmalla pääsee kun harrastaa 308:a. Klikkaa nimimerkkiä niin näet.- Perkele
Kyllähän tuolla heikko itsetunto kohoaa.
- ihan
eri luokan auto, testarossa on todella hieno, etenkin se perä on onnistunut, levee ja matala, nam.
- Viisas raha
Ota Fiat. Irrota venttiilikoneiston koppa. Putsaa hyvin ja pyyhi kaikki rasva pois sopivalla liuottimella. Maalaa punaisella rypylälakalla. Asenna koppa takaisin paikoilleen. Muista tiiviste!
Maranellon Cavallino Rampantet vielä etulokasuojiin korskahtelemaan, kahden puolen! Eiköhän noita tarroina jostakin saa.
Siinä sinulla aito italialainen Punapää!- ....
Mistä näitä kyrpiä aina vaan riittää? Näsäviisaita teininörttejä...
- Aatos vaan
.... kirjoitti:
Mistä näitä kyrpiä aina vaan riittää? Näsäviisaita teininörttejä...
Minulla olis letkuohjattava Testarossa, kullanvärinen. Etu- ja takavalot toimii, etuvalot nousee vivulla piilosta. Vaihteisto panssarivaunuluokkaa, kulkee hitaasti. Ohjaus ja veto Mabucheilla.
Käy kirpputorilla, se tulee sinne myyntiin lähiaikoina.
- lisälehdessä
oli joskus kesällä? koeajojuttu moisesta pelistä ja sen perusteella suosittelen saksan reissua, taitavat noi suomiautot olla aika rupukuntosia
- Turkkulainen
vuoteen ´94 tehtiin mallia 512 tr, jossa oli päästy eroon monista alkuvaiheen ongelmista, kuten heikosta kytkimestä.
Minulla on aika paljon Testarossiin liittyvää materiaalia kotona, sillä se on ollut lempiautojani jo kohta 20 vuotta, joten jos asia todella kiinnostaa koeta saada käsiisi esim. Classic & Sports Cars viime vuodelta, jossa yhdessä numerossa oli Testarossan osto-opas. Siinä käsiteltiin varsin tiivistetyssä muodossa ongelmakohtia ja mallien eroavaisuuksia. Ehkä 10 sivua kokonaisuudessaan.
Ennen 512M-mallia oli lamput jätetty alkuperäisiksi, nouseviksi kuten ainakin itse tykkään enemmän. Perägrilli muistaakseni muutettiin vuonna ´92 348-malliseksi pyöreine takalamppuineen, joten tätä vanhemmat näyttävät takaa erilaiselta. Peili pelkääjän puolella on ainakin jo 512 tr mallissa, mutta taisi tulla jo ennen ´92 vuotta myös alkuperäiseen Testarossaan.
Mallit eroavat ainoastaan niiden silmissä jotka tietävät mitä katsoa, muille Testarossa on aina Testarossa kun siinä näkyy isot grillit kyljissä.
Yhdellä tutullani on vuoden ´86 Testarossa ja sen käyttökulut ovat olleet yllättävänkin edulliset. Omien sanojensa mukaan on edullisempaa huoltaa kuin S-sarjan mersua.- mmjklms
Upea kaara
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1293299
- 1091331
Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä
"Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht2671285Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa
Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.651116Kalateltta fiasko
Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr151062Nainen voi rakastaa
Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt791061IS Viikonloppu 20.-21.7.2024
Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku57989- 30976
Ikävöimäsi henkilön ikä
Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie42944- 46854