Jos bileissä on 5 naista ja 6 miestä

Raha-on-kemia

miehistä yksi on insinööri, yksi on metallimies, kaksi ovat toimitusjohtajia ja kaksi ovat yrittäjiä niin kuka miehistä jää ilman naista?

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hypergamiakemia

5 miestä jää yksin. Komea jännämetallimies panee kaikkia naisia ja muut jää ilman.

• pihallatipunen

Jännämetalli kuulostaa jännältä.

• pihallatipunen

Metallimies? Siis hevimieskö?

• anonyymi_rtP

Metallimies on nainen?

• MInusta riippuu niistä naisista. Joku poliittisesti vasemmistolainen työläistaustainen nainen saattaa olla kiinnostunut siitä metallimiehestä.

Sisko valitsi tässä miehekseen miehen, joka on yrittäjä ja toimitusjohtaja samalla kertaa. Mutta toisaalta huonosti menestyvä yrittäjä ei välttämättä naisia houkuttele vaan, sillä metallimieheltä saattaa olla varvemmat tulot. Samoin saattaa taloudellisesti voittaa tuunari paperimies, joka tekee töitä jossain paperitehtaassa, sillä kaikki yrittäjät eivät ole aina niin menestyviä. Konkurssiuhan alainen yrittäjä ei naisia ehkä kiinnosta eli minä veikkaisin sitä, että mahdollisesti jompikumpi yrittäjistä jää ilman naisseuraa.

Itse liikun uskonnollisissa piireissä ja siellä naiset katsovat ensiksi uskonvoimakkuutta ennen taloudellista asemaa. Uskovainen metalimies saattaisi olla kiinnostavampi. Itse asiassa torstaina tapasin metallimiehen, joka oli uskossa eli hän saattaisi olla kiinnostava joistain naisista, sillä raha ei ratkaise kaikkea.

• insinööri.incidently

Ingengör.

• NainenRuudunTakaa

Ilman jää se, jota naiset ja seksi kiinnostaa vähiten ja ahdistaa eniten. Veikkaan, että insinööri.

Metallimies on ruumiillinen käsillä tekijä, ruumiillisuus ja käsityötaidot kiehtoo naisia. Yrittäjät on yritteliäitä naisrintamallakin ja toimareilla kokemusta ihmisten johtamisesta mikä näkyy sosiaalisissa taidoissa. Inssiä kiinnostaa enemmän muut asiat kuin naiset.

• wanhaämmä
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

Ilman jää se, jota naiset ja seksi kiinnostaa vähiten ja ahdistaa eniten. Veikkaan, että insinööri.

Metallimies on ruumiillinen käsillä tekijä, ruumiillisuus ja käsityötaidot kiehtoo naisia. Yrittäjät on yritteliäitä naisrintamallakin ja toimareilla kokemusta ihmisten johtamisesta mikä näkyy sosiaalisissa taidoissa. Inssiä kiinnostaa enemmän muut asiat kuin naiset.

"Ilman jää se, jota naiset ja seksi kiinnostaa vähiten ja ahdistaa eniten."

Heh, hyvin huomattu :D

• Oman kokemuksen mukaan metallimies jää ilman. Ja metallimiehellä viittaan nyt työnkuvaan (vaikkakin se sopii myös musiikkimakuun).

• Raha-on-kemia

Insinööri jää ilman pillua koska onkin työtön insinööri. Metallimies saa helposti hommia ei ole siis työtön ja nuo muut ovat töissä koska yrittäjät ja toimitusjohtajat saa helposti töitä. Suomessahan on paljon insinöörejä työttömänä.

• nihhhhhhhhhhhhh

Eikös metallimiehiäkin ole paljon työttömänä, kun ei suomalaisen metallimiehen kannata töissä käydä, kun palkkoja on poljettu maahan ulkomaisen halpatyövoiman avulla?

Muutenkaan ammatti-tai koulutusstatus ei välttämättä vaikuta pillunsaamiseen jostain bileistä, vaan lähinnä ulkonäkö.

• muuttekijät
        nihhhhhhhhhhhhh kirjoitti:

Eikös metallimiehiäkin ole paljon työttömänä, kun ei suomalaisen metallimiehen kannata töissä käydä, kun palkkoja on poljettu maahan ulkomaisen halpatyövoiman avulla?

Muutenkaan ammatti-tai koulutusstatus ei välttämättä vaikuta pillunsaamiseen jostain bileistä, vaan lähinnä ulkonäkö.

Minulle ei vaikuta niin ulkonäkö kuin ammattikaan, vaan asuinympäristö (taajama vai maaseutu) ja terveet elämäntavat (savuton, liikunnallinen, kohtuus alkoholissa).

• tarkentavakysymys

Onko nämä miehet kaikki heteroita?

• Tämä-selvä

Huonotuloisin jää ilman naista.

• Ainailman

Se joka on joukon ätmi.

• helmiä_sioille

Minä vien kaikki ja muut jää nuolemaan näppejä... :D

• Ehkäkaikkijääyli

Voi olla, että kaikki, koska ei kai bileissä ole pakko pariutua vastakkaisen sukupuolen kanssa - eikö bileisiin voi mennä vaan viettämään iltaa? Ja onhan tuossa sekin mahdollisuus, että joku nainen jää ilman paria, jos kaksi miestä sattuisikin olemaan homoseksuaaleja. Tai sitten ovat kutsuneet vahingossa mukaan 5 lesboa ja kaikki miehet jäävät yli. Tai sitte osalla kutsutuista on jo kumppani.

Nojoo. Ammatin perusteella noista ei yksikään herätä kiinnostusta - kaikki ovat niin eri aloilta kuin minä, että mikään ei anna viitettä siitä, kuka edes voisi olla yhtään samanhenkinen. Joten muut ominaisuudet ratkaisisivat. Luulen, että ihan parisuhdetta ajatellen ei ainakaan yrittäjä olis mun juttu, ja toimitusjohtaja ei myöskään kuulosta kauhean mielenkiintoiselta. Olen itse taidealalla toimiva ihminen ja omakin työni vaatii epäsäännöllisiä työaikoja ja myös suurta panostusta työhön - joten minä en olisi se, joka jäisi kotiin hoitamaan kotia ja lapsia, jotta mies saisi tehdä uraa ja hoitaa firmaansa, vaan kyllä mun kanssa hoitovastuuta pitäisi jakaa molemmille. Ja haluan myös itse voida panostaa omaan uraani taiteilijana. Minulle kuitenkin arvomaailma, ajatustapa, henkinen yhteensopivuus ja seksuaalinen vetovoima ratkaisevat - joten joko se olisi joku noista tai sitten ei. En pitäisi ongelma poistua bileistä sinkkuja ja tavata sen oman kumppanini jossain muualla.

• amis36

Olin kerran seksibileissä ulkomailla. Siellä ei ammattia kysytty. Panin neljää eri naista niissä bileissä.

• viisvee

oliko blupi vai yksityinen bileet,

• Viinamies

Se joka ei juo viinaa jää ilman naista. Kaikki jotka juo bileissä viinaa saa naisia ja kimppakivaa harrastetaan jos miehiä on liikaa niin yksi nainen hoitelee kolmekin miestä.

• wanhaämmä

Pertti.

• toivoryynänen

No johan oli "älykkyystesti". Naiset lähtevät keskenään kimpassa lesboilemaan miesten jäädessä rähisemään keskenänsä ken meistä jää tällä kertaa ilman mehukasta tussua.

• Danica_Näätä

Kumpaan peris lasketaan toimitusjohtajaksi vai yrittäjäksi niin se jää joka tapauksessa ilman

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      91
      8338
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6455
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6294
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4931
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3341
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3285
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3222
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2869
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2826
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      53
      2817
    Aihe