Isot alkukirjaimet sen paljastavat. Hmmmmmmmmmmmmmm....
Teknodonna on NuuskaMuikkune
13
<50
Vastaukset
Tai sitten Nuuskis yrittää peittää tietyn tyylisen kirjoitusasun sekoittamalla joukkoon vähän isoja kirjaimia.
.. Huoh.. ;(
.. Niin.. Tuhat&YksiKertaa nää Asiat on Käyty Läpi.. Kaks Tärkeintä PääSyytä KirjoitusAsuun On Oikeest.. Tekstin&Tekstillä Maalailu&Värittäminen&Fiilistely (.. Harvoin Onnistuu.. Mut.. Kerta se on EnsimmäinKin.. HarvaKinKin..), sekä KieliAsu&Oppi Ärsyyntyjien&PilkunPiippajien Vieroittaminen VakaVakaVasta Vaivastaan.. ;D
.. Jos Joku Haluaa Lyödä Isosta Raha Summasta Vetoa, että Väitteesi Puolesta, niin.. Koska Vain.. Mun Puolest.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Huoh.. ;(
.. Niin.. Tuhat&YksiKertaa nää Asiat on Käyty Läpi.. Kaks Tärkeintä PääSyytä KirjoitusAsuun On Oikeest.. Tekstin&Tekstillä Maalailu&Värittäminen&Fiilistely (.. Harvoin Onnistuu.. Mut.. Kerta se on EnsimmäinKin.. HarvaKinKin..), sekä KieliAsu&Oppi Ärsyyntyjien&PilkunPiippajien Vieroittaminen VakaVakaVasta Vaivastaan.. ;D
.. Jos Joku Haluaa Lyödä Isosta Raha Summasta Vetoa, että Väitteesi Puolesta, niin.. Koska Vain.. Mun Puolest.. ;D#HeiMeTypoTelläänVäsynäTaas.. ;D
- Anonyymi
NuuskaMuikkune kirjoitti:
#HeiMeTypoTelläänVäsynäTaas.. ;D
Moikka Nuuskis, miten menee?
- huora_
Olen tiennyt tuon kauan, en vain ole paljastanut salaisuutta.
Nuo kummatkin ovat minun altteja.
- tiedossa
Tiedetään Persa.
Olet myös muumimamma. - ota.opiksi
Sama p.aska jatkuu, pistä paska suus kiinni.
ota.opiksi kirjoitti:
Sama p.aska jatkuu, pistä paska suus kiinni.
Väännän vielä rautalangasta, se oli huumoria.
- OlenkoMinäPertsa
Kirjoittaako tällä palstalla enää kukaan muu kuin Pertsa? Onko jokaisen nikin takana Pertsa? Onko Pertsa Allenin juoni että palsta näyttäisi vilkkaimmalta? Maksaako Aller Pertsalle?
- kallis.huvi
Luulen että Pertsa maksaa Allerille siitä että saa palstailla. Summa on miljoonaluokkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833852
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t332746Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952174Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201687Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261608Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71454- 271446
Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731443