Isot alkukirjaimet sen paljastavat. Hmmmmmmmmmmmmmm....
Teknodonna on NuuskaMuikkune
13
<50
Vastaukset
Tai sitten Nuuskis yrittää peittää tietyn tyylisen kirjoitusasun sekoittamalla joukkoon vähän isoja kirjaimia.
.. Huoh.. ;(
.. Niin.. Tuhat&YksiKertaa nää Asiat on Käyty Läpi.. Kaks Tärkeintä PääSyytä KirjoitusAsuun On Oikeest.. Tekstin&Tekstillä Maalailu&Värittäminen&Fiilistely (.. Harvoin Onnistuu.. Mut.. Kerta se on EnsimmäinKin.. HarvaKinKin..), sekä KieliAsu&Oppi Ärsyyntyjien&PilkunPiippajien Vieroittaminen VakaVakaVasta Vaivastaan.. ;D
.. Jos Joku Haluaa Lyödä Isosta Raha Summasta Vetoa, että Väitteesi Puolesta, niin.. Koska Vain.. Mun Puolest.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Huoh.. ;(
.. Niin.. Tuhat&YksiKertaa nää Asiat on Käyty Läpi.. Kaks Tärkeintä PääSyytä KirjoitusAsuun On Oikeest.. Tekstin&Tekstillä Maalailu&Värittäminen&Fiilistely (.. Harvoin Onnistuu.. Mut.. Kerta se on EnsimmäinKin.. HarvaKinKin..), sekä KieliAsu&Oppi Ärsyyntyjien&PilkunPiippajien Vieroittaminen VakaVakaVasta Vaivastaan.. ;D
.. Jos Joku Haluaa Lyödä Isosta Raha Summasta Vetoa, että Väitteesi Puolesta, niin.. Koska Vain.. Mun Puolest.. ;D#HeiMeTypoTelläänVäsynäTaas.. ;D
- Anonyymi
NuuskaMuikkune kirjoitti:
#HeiMeTypoTelläänVäsynäTaas.. ;D
Moikka Nuuskis, miten menee?
- huora_
Olen tiennyt tuon kauan, en vain ole paljastanut salaisuutta.
Nuo kummatkin ovat minun altteja.
- tiedossa
Tiedetään Persa.
Olet myös muumimamma. - ota.opiksi
Sama p.aska jatkuu, pistä paska suus kiinni.
ota.opiksi kirjoitti:
Sama p.aska jatkuu, pistä paska suus kiinni.
Väännän vielä rautalangasta, se oli huumoria.
- OlenkoMinäPertsa
Kirjoittaako tällä palstalla enää kukaan muu kuin Pertsa? Onko jokaisen nikin takana Pertsa? Onko Pertsa Allenin juoni että palsta näyttäisi vilkkaimmalta? Maksaako Aller Pertsalle?
- kallis.huvi
Luulen että Pertsa maksaa Allerille siitä että saa palstailla. Summa on miljoonaluokkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433394Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172602Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762496Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811730- 861395
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74945
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26751Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4704