Tänään on ollut

jalkasienionvaarallinen

paskin ja masentavin päivä vähään aikaan.... :-(

15

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huominen on aina parempi. Mutta harkitse sitä avun hakemista. Voit vaikka varata ajan tk:sta tai soittaa kriisikeskukseen tms.

      • jalkasienionvaarallinen

        Minulla huominen on aina paskempi.


    • No, voi kurja. Sattuuhan näitä välillä jokaiselle. Toivotaan parempaa huomista. Tsemppiä! )

      Itsellä on ollut ihan mukava päivä. Kävin kuntosalilla, pesin koneellisen pyykkiä, luin netti-iltikset ja nyt palstailen. Tuossa välillä annoin vähän ohjeistusta perheelle ja istahdin peiton alle sohvannurkkaan. Täältä on hyvä ihmetellä maailman menoa. :)

      • jalkasienionvaarallinen

        Kiitoksia vaan....
        Ei ole kyllä pelkoa paremmasta huomisesta...


      • jalkasienionvaarallinen kirjoitti:

        Kiitoksia vaan....
        Ei ole kyllä pelkoa paremmasta huomisesta...

        Mikä masentaa? Onko harmitus yleismailmallista, vai jotain yksityiskohtaisempaa? Ei tietysti tarvitse kertoa, jos et halua. Muuten vaan kyselen.

        Oletko ulkoillut tänään? Happihyppely voisi vähän "tuulettaa" mieltä.


      • jalkasienionvaarallinen

        Yksinäisyys masentaa....
        Eipä tule oikein ulkoiltua viikonloppuisin kun ei ole pakko.


      • jalkasienionvaarallinen kirjoitti:

        Yksinäisyys masentaa....
        Eipä tule oikein ulkoiltua viikonloppuisin kun ei ole pakko.

        Ei saa jäädä neljän seinän sisälle nyhjöttämään, vaan ylös, ulos ja lenkille. Pieni kävelylenkki piristää mieltä ja saat ajatuksen kulkemaan vähän kirkkaammin. Kokeile edes.


    • hyvää.päivää

      Lihamurekepäivä, joten ei mikään paskapäivä. Lihamureketta, keitettyjä perunoita ja ruskea kastike. Nam.

      Ruuan päällä naida napsautan vaimoa ja lähden iltaoluelle.

    • Kaisanoasaa

      Oli kyllä kun piti mennä keskustaan hakemaan olutta niin pyörätiellä 20 cm lunta eikä mihinkään päässyt. Piti sitten soittaa taxi ja sillä hakea kaljaa. Kaljat makso tänää 44 euroa koppa kun taxilla menin.

    • En nyt sanoisi että itselläni olisi huono päivä ollut, mutta ei niitä paraimpiakaan.

      Flunssa ja kuume ko nosti päätään tänään.

    • jalkasienionvaarallinen

      Haluan kainalooni ihanan thaityttösen... 🤗

    • aitoriitta

      Niin minullakin on ollut huono päivä. Tunnen tekeväni kaiken väärin. Pitäisikö mennä nukkumaan.

    • Netti

      hyvä että on ollut paska ja masentava päivä.

    • mies--

      Oli kyllä masentavaa nähdä autoni lumikasan alla.

      • huoli.pois

        Älä huoli, huomenna se on aurattu etukuormaajalla pois. Et näe sitä enää ikinä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe