Mitä tapahtui? Joku sanoi että olen Pertti. Sanoin etten ole. Ja nyt yhtäkkiä kävi kävijäkato.
Kertoisiko joku uudelle palstalaiselle, että mitä hittoa oikein tapahtui :D?
Palsta kuoli
34
<50
Vastaukset
- tee.palvelus
Kaikki ovat kyllästyneet trollailuihisi, Pertti-setä.
Häivy palstalta niin ehkä joku voisi palatakin. - varma-tieto
Pertsan sivunikit saivat bannia ja palsta kuoli.
- Kellokosken.Lekuri
Palsta kuoli, koska Pertsan lääkitys alkoi vihdoin purra, ja häiritsevät sivupersoonat ovat vähitellen siirtymässä taka-alalle. Ihmeitä lääketiedekään ei pysty tekemään, mutta eiköhän me täällä yhdestä Pertsasta kutakuinkin yhteiskuntakelpoinen kansalainen saada leivottua. Tai ainakin avohoitokelpoinen. Jos ei muu auta, niin lobotomiaan, perkele!
Siis olivatko kaikki ne henkilöt, joiden kanssa kävin keskusteluja, loppupeleissä yksi ja sama henkilö? Siis... Ei... Nyt... Oikeesti...
- Kellokosken.Lekuri
Kyllä! Kunhan minä tai joku kollegani täällä Kellokosken sairaalassa saa porattua hieman kalloasi, katoat sinäkin. Lopulta jäljelle jää vain Primääri-Pertsa, kaikkien Pertsojen esi-isä, etten sanoisi Pertsa-maailmankaikkeuden itsevaltias ja Luoja-Jumala. Eräänlainen pertsuuden Yliminä. Siinä vaiheesa sinä, vai pitäisikö sanoa Primääri-Pertsa, on joko toipunut veronmaksukelpoiseksi kansalaiseksi, tai vaihtoehtoisesti makaa vegetatiivisessa tilassa ja paskantaa housuihinsa. Hoidon lopputulos riippuu siitä, sattuuko Pertsan lobotomia operoivan lääkärin krapula-aamulle.
- PäivänPertti
Kellokosken.Lekuri kirjoitti:
Kyllä! Kunhan minä tai joku kollegani täällä Kellokosken sairaalassa saa porattua hieman kalloasi, katoat sinäkin. Lopulta jäljelle jää vain Primääri-Pertsa, kaikkien Pertsojen esi-isä, etten sanoisi Pertsa-maailmankaikkeuden itsevaltias ja Luoja-Jumala. Eräänlainen pertsuuden Yliminä. Siinä vaiheesa sinä, vai pitäisikö sanoa Primääri-Pertsa, on joko toipunut veronmaksukelpoiseksi kansalaiseksi, tai vaihtoehtoisesti makaa vegetatiivisessa tilassa ja paskantaa housuihinsa. Hoidon lopputulos riippuu siitä, sattuuko Pertsan lobotomia operoivan lääkärin krapula-aamulle.
Jahas, minulla on verbaalisesti lahjakas fani. Se ilahduttaa minua.
- TrolliLekurinTakana
PäivänPertti kirjoitti:
Jahas, minulla on verbaalisesti lahjakas fani. Se ilahduttaa minua.
Sanoinhan jo aikaisemmin, että minä olen kirjailija.
- PäivänPertti
TrolliLekurinTakana kirjoitti:
Sanoinhan jo aikaisemmin, että minä olen kirjailija.
Tunnistaisin jos olisit niin taitava.
Osaat kyllä kirjoittaa, mutta et sinä vielä itseäsi elätä kirjoituksillasi. Enkä oikein uskokaan että katkeruuden marinoimasta sielustasi voisi pulputa mitään sellaista josta kukaan maksaisi mitään. - TrolliLekurinTakana
PäivänPertti kirjoitti:
Tunnistaisin jos olisit niin taitava.
Osaat kyllä kirjoittaa, mutta et sinä vielä itseäsi elätä kirjoituksillasi. Enkä oikein uskokaan että katkeruuden marinoimasta sielustasi voisi pulputa mitään sellaista josta kukaan maksaisi mitään.Et tunnistaisi. Mutta jos tunnistaisit, voisit yllättyä.
- PäivänPertti
TrolliLekurinTakana kirjoitti:
Et tunnistaisi. Mutta jos tunnistaisit, voisit yllättyä.
Haaveilet sellaisesta mihin sinulla ei ole kykyjä.
Voisiko joku menestyvä kirjailija olla palstakiusaajana jossakin sinkut-palstalla? Ei sentään. - TrolliLekurinTakana
PäivänPertti kirjoitti:
Haaveilet sellaisesta mihin sinulla ei ole kykyjä.
Voisiko joku menestyvä kirjailija olla palstakiusaajana jossakin sinkut-palstalla? Ei sentään.Palstakiusaajana?
Ketä olen kiusannut, keneksi minut uskot?
Asetat saavutuksikseni luovuuden hedelmiä, joihin minulla ei ole osaa eikä arpaa. Mutta kiitos kunniasta.
Käyn täällä harvoin. Jos silloinkaan.
- väki.väheni
Kommentointiluvut ovat surkeat. Kyllä jotain on tapahtunut.
.. Ei PaNiikkia.. Ihan Normaalia.. PalstaSykliä.. Monesti aiemminkin on ollut hieman Hiljaisempia Jaksoja.. Varsinkin LyhyKäisiä.. ;P
.. Toki.. Mistäs sitä tietää Vaikka Palsta Korahtelisikin.. Ei olisi Khyl mikkään Ihme, kun Miettii Näit "Uudistuksia" (.. EsMes. ÄlyVapaa&Persiist oleva PoistoBotti&Poistattelu Sydeemi jne.), sekä PakkoRekJuttu jne.. ;P- PäivänPertti
Nooo, eiköhän palsta ole tiensä päässä.
Mulla on mitta täysi teidän trollailujanne, ja niin se on monella muullakin. Kirjoittelette sitten jatkossa ihan vain trollien kesken, yleisö ja trollailujenne kohteet kaikkoaa. .. Ja sit tuli Mielehen.. Viel.. KaikenMuilmon ProjiSoittajat.. Syyst.. Tahi Toisest.. Yhreks MieäLenKiinnonon Tappajaks.. ;D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Ja sit tuli Mielehen.. Viel.. KaikenMuilmon ProjiSoittajat.. Syyst.. Tahi Toisest.. Yhreks MieäLenKiinnonon Tappajaks.. ;D
.. JasSoohhh.. Hhhh... Taitaa Olla TeeHetken Paikka.. Jos Vaiks Nää Näppylät&Sormet alkais Tekemään hieman ParemPata YhteisTyötä Keskenään.. Tekis nyt Edes Itsensä Kans.. Sekin ois jo Jottain.. ;D
#MulOnVäsy
Huomasin joo tuossa pari päivää sitten, että palstan pyörittäjä lienee talvilomalla...
2018 alkuvuodesta kun kaadoin täällä "veneen", niin palsta oli pari vkoa ku autiomaa sen jälkeen. Tällä palstalla ei ole sen enempää kirjoittajia kuin parisuhde palstallakaan...
Maksullinen multinikkaaja tätä palstaa pyörittää tyhjänpäiväisillä horinoillaan ja useilla nikeillään. Täällä on käsittääkseni pari kolme allerin työntekijää pörisemässä.- PäivänPertti
Huomaan että palstalla kirjoittelee hyvin pieni piiri.
Kun lopetin kommentoimasta pönttötrollille, niin palsta autioitui. Tulee vähän sellainen fiilis että olen keskustellut kahden Tekniksen kanssa. - eikä.kukaan.muukaan
PäivänPertti kirjoitti:
Huomaan että palstalla kirjoittelee hyvin pieni piiri.
Kun lopetin kommentoimasta pönttötrollille, niin palsta autioitui. Tulee vähän sellainen fiilis että olen keskustellut kahden Tekniksen kanssa.Kai lopetit kun Pönttöuuni hävisi ja nyt kinuat surkeana sitä täällä takaisin. Läpinäkyvää ja säälittävää pertteilyä. Aikuinen mies keskustelemassa yksin itsensä kanssa, edes Pönttis ei ole sulle enää vastaamassa.
eikä.kukaan.muukaan kirjoitti:
Kai lopetit kun Pönttöuuni hävisi ja nyt kinuat surkeana sitä täällä takaisin. Läpinäkyvää ja säälittävää pertteilyä. Aikuinen mies keskustelemassa yksin itsensä kanssa, edes Pönttis ei ole sulle enää vastaamassa.
Hienoa, hienoa. Vihdoinkin joku uskoo minua.
- anonyymi_feT
Pertti-virus valistasi Sinkut. Mitä tekee ylläpito?
- mklbgflrt
Tuskinpa mitään. kun Pertti-virus vielä kirjoitteli Palstamäkenä, hän yritti kovasti saada ylläpitoa moderoimaan keskustelua hänelle mieluisaksi, mihin ylläpito vastasi "not gonna happen", joten Pertsa ilmeisesti keksi että spammaamalla itse palstan täyteen hän saisi sen ehkä upotettua. Ja näin näyttäisi nyt käyvän. Ainakin vähäksi aikaa. Eiköhän palsta taas pullahda pinnalle jossain vaiheessa. Nämä palstanvaltaavat tulevat ja menevät. Toiset vaan ovat vähän toisia sinnikkäämpiä.
mklbgflrt kirjoitti:
Tuskinpa mitään. kun Pertti-virus vielä kirjoitteli Palstamäkenä, hän yritti kovasti saada ylläpitoa moderoimaan keskustelua hänelle mieluisaksi, mihin ylläpito vastasi "not gonna happen", joten Pertsa ilmeisesti keksi että spammaamalla itse palstan täyteen hän saisi sen ehkä upotettua. Ja näin näyttäisi nyt käyvän. Ainakin vähäksi aikaa. Eiköhän palsta taas pullahda pinnalle jossain vaiheessa. Nämä palstanvaltaavat tulevat ja menevät. Toiset vaan ovat vähän toisia sinnikkäämpiä.
Minä olen enemmän Pertti kuin Pertti itse. Tiedä sä se! Minä olen ylläpito. Minä olen käsikirjoittaja. Minä hallitsen kaikkea.
Koska on hautajaiset?
- Sambarumbabuenotsatsatsa
Niin just! Voisin bilettää välillä!
- Eitäämihkäänkuole
Joo. Eipä taida tiettyjä oikeasti haitata, jos ei pertsashow loppuis.
On täällä muutakin juttua kun noi iänikuiset trollishaichet.
Sain muuten siihen haluavuusjuttuun uuden mietteen. Paljon on kiinni myös miten ymmärtää itse toisen halun. Ja sit jos itsellä on jokin lukko, voi toisella olla vähän vastakkainen. Puhe kyllä aukaisee hitokseen kaikkea. 😊👍 Eitäämihkäänkuole kirjoitti:
Joo. Eipä taida tiettyjä oikeasti haitata, jos ei pertsashow loppuis.
On täällä muutakin juttua kun noi iänikuiset trollishaichet.
Sain muuten siihen haluavuusjuttuun uuden mietteen. Paljon on kiinni myös miten ymmärtää itse toisen halun. Ja sit jos itsellä on jokin lukko, voi toisella olla vähän vastakkainen. Puhe kyllä aukaisee hitokseen kaikkea. 😊👍Tää on muuttunut pertsa areenaksi...rasittavaksi epäilyksi ja salapoliisi leikiksi...
Näin ne palstat tapetaan tehokkaasti!!
Juu, lukot voi olla piileviä ja vastakkaisiakin. Puhe on keino, mutta vain jos toista kiinnostaa kuunnella.- Eipassaavälittää
mazy kirjoitti:
Tää on muuttunut pertsa areenaksi...rasittavaksi epäilyksi ja salapoliisi leikiksi...
Näin ne palstat tapetaan tehokkaasti!!
Juu, lukot voi olla piileviä ja vastakkaisiakin. Puhe on keino, mutta vain jos toista kiinnostaa kuunnella.No josko tuo jossainvaiheessa kyllästyis?
No onneks kiinnostaa kumpaakin. Ja oikeasti tuossa napsuu vielä monta juttua, kun kaivellaan yhdessä mörköjä nurkista. Kyllä noissa on oma selkkaaminen, mutta kyllä helpottaa elämää, kun tietää vähän miks kaikki tuntuu miltäkin. 🤔 Eipassaavälittää kirjoitti:
No josko tuo jossainvaiheessa kyllästyis?
No onneks kiinnostaa kumpaakin. Ja oikeasti tuossa napsuu vielä monta juttua, kun kaivellaan yhdessä mörköjä nurkista. Kyllä noissa on oma selkkaaminen, mutta kyllä helpottaa elämää, kun tietää vähän miks kaikki tuntuu miltäkin. 🤔Jepp.
En usko, että avoimuus on pahasta, etenkään jos kumpikin on asennoitunut ottamaan avoimuuden tuomitsematta vastaan...hankalaks menee, jos se kääntyy teitä vastaan.
Mut eikö ookkin kiva, että on ihminen jonka kanssa voi ääneen ihmetellä ajatuksiaan ja elämää? Minusta se on hienoa ja melkeenpä parasta mitä parisuhteessa voi olla...aito avoimuus ja halu jakaa ajatuksiaan, luottamuksella.😊
Aaa mulle tuli tekstari, näkyy kupla vasemmas ylänurkassa...hetki..- Hiukkakuupassajuttuja
mazy kirjoitti:
Jepp.
En usko, että avoimuus on pahasta, etenkään jos kumpikin on asennoitunut ottamaan avoimuuden tuomitsematta vastaan...hankalaks menee, jos se kääntyy teitä vastaan.
Mut eikö ookkin kiva, että on ihminen jonka kanssa voi ääneen ihmetellä ajatuksiaan ja elämää? Minusta se on hienoa ja melkeenpä parasta mitä parisuhteessa voi olla...aito avoimuus ja halu jakaa ajatuksiaan, luottamuksella.😊
Aaa mulle tuli tekstari, näkyy kupla vasemmas ylänurkassa...hetki..No avoimuus on hyvä juttu, jos osaa kommunikoida. Toisen haluaminen voi toiselle olla taas vaikka turvantarve. Ne pitää osata käydä asiana läpi.
No on kiva miettiä. Ja kyllä muuten tähän ikään eronneen ihmisen päästä osaa löytyä vaikka mitä miettimisen ja tutkailun aihetta.
Pönttiskö laittoi tietoa treffeistä? Miten meni?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433404Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172632Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762536Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821757- 861405
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541080SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70985- 74955
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.27779Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4734