Autopilotti Tuusula - Älkää ostako sieltä autoa

Huijausta

Ostimme Autopilotista Tuusulasta käytetyn auton.
Autoliike antoi täysin virheelliset tiedot auton kunnosta. Pelkkää huijausta.
Älkää vain kukaan erehtykö ostamaan autoa Autopilotista Tuusulasta.

22

7509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autonostaja

      Hei
      Minullakin on samanlainen kokemus Autopilotin Tuusulan autoliikkeestä.
      Auton kunto ei vastannut ollenkaan sitä mitä autoliike lupasi. Kun olin yhteydessä sinne, sieltä toivotettiin vain hyvää jatkoa.
      Ei todellakaan kannata ostaa autoa ko. liikkeestä.

    • KateusVieKalatkin

      Kateellinen kilpailija mustamaalaa.

    • VälitetäänKovasti

      "Ammattimaista autonvälitystä ."

      Mielenkiintoisesti on pompsahdellut näitä autoliikkeiksi itseään nimittäviä välitystoimistoja... eikä tämä tässä mainittu ole suinkaan ainoa. Kaavaan kuuluu hienot tai ainakin hienohkot tilat, puku päällä yhdenmukaisesti varustetut välittäjät ja joillain välitystoimistoilla melko arvokastakin välityskalustoa myytävänään... siis välitettävänään.
      Mielenkiintoiseksi ja autoliiketoiminnasta (perinteisestä) poikkeavaksi asian tekee se, ettei näiden veijareitten tarvitse myyntikalustoon sijoittaa euron lanttiakaan vaikka olisi miljoonien "varasto". Ehei; asiakkaat, myyntitiliin autonsa hyvässä uskossa helposta ja kannattavasta kaupasta toimittaneet omistavat autot, välitysliikkeet ottaa vain välityspalkkion, "raha seisoo kiinni kunnes myyty" pysyy myyntiintuojalla ja riskit vioista jakavat auton ostaja ja sen myyntivälitykseen tuonut auton omistaja.

      Välitetään välitetään, mutta kiinnostaako vttuakaan?

      • markkinointi.vessoissa

        Herättää kuitenkin kateuden onnettomassa räpiköijässä, joka tekee samaa hommaa surkeassa pienläävässään.


    • YksiKokemus

      Aloittaja jättää kokonaan kertomatta mitä vikoja autossa oli, mitä ilmoituksessa luki ja mitä kauppatilanteessa puhuttiin.

      Hankala on muiden arvioida tätä liikettä tämän perusteella.

      Itse olen sieltä yhden auton ostanut, pari palanutta polttimoa tuli esille parkkipaikalla.

      Isompia piileviä vikoja selvittelin soittelemalla edellisille omistajille, ostin siis trafilta tiedot parilla eurolla. Mitään merkittävää vikaa ei sitä kautta selvinnyt, pientä sähkövikaa kyllä. Katsastus historia oli myös moitteeton ja huoltokirjassa vain merkkiliikkeen leimoja. Kyseiset sähköviat olivat googlettelun perusteella tuon mallin ominaisuuksia.

      Autopilotin myyjä kertoi rehellisesti heidän olevan vain välittäjä, se luki myös ilmoituksessa. Ennen liikkeeseen menemistä googlettelin kauppalakia ja ymmärsin riskin olevan isompi kuin perinteisestä autokaupasta ostettaessa. Tämäkin tulee miettiä siinä hinnassa jonka maksaa, kuluttajansuoja ei ole autokaupassa ilmainen.

      Pikkuviat eivät olleet autopilotin tiedossa, sain ne tinkaistua hinnassa.

      En suosittele varauksetta ja ymmärrän että perinteisestä liikkeestä aiemmin ostaneelle välittäjä vaikuttaa kusettajalta. Ostajan tulee kuitenkin käsittää oma vastuunsa.

      • Anonyymi

        Kyllä heillä on aivan normaali välittäjä vastuu. Tämän asian tarkistin kuluttaja-asiamiehetä


      • Anonyymi

        Autopilotti piilotti viat.


    • KeiBoi

      Mikä ikäisen auton ostitte? Paljon oli ajettu? Paljon maksoitte?

    • Huijausta

      Ostimme 14 v vanhan auton hintaan 3000 e. Valitettavasti kyse ei ole pikkuviasta, vaan autolla pystyi ajamaan tuon ostopäivän aikana. Seuraavana päivänä ei enää käynnistynyt. Auto on nyt ollut ihmeteltävänä ja korjattavana n, 1,5 kk eli sitä ei siis ole voinut käyttää ollenkaan. Rahaa on tähän korjaus ihmettelyyn ja korjaamiseen mennyt jo tässä vaiheessa n. 1 000 e. Mielestäni myös 14 v vanhan auton pitää toimia, toki jos erikseen on maininta, että ei sitten muuten ole ajokuntoinen......
      Autoa kehuttiin sekä ilmoituksessa että myyjän suusta toimivaksi.
      Olen joka tapauksessa sitä mieltä että autoliikkeen (oli sitten perinteinen tai muulla tavalla toimiva) pitää rehellisesti kertoa viat, ja sitten sen perusteella ostaja voi tehdä ostopäätöksensä.

      • AmmatinomaistaVälitystä

        Myyskentelijä-välittelijän ja omaa omistamaansa kalustoa myyvän liikkeen eroavaisuus ilmenee tässäkin.

        "Olen joka tapauksessa sitä mieltä että autoliikkeen (oli sitten perinteinen tai muulla tavalla toimiva) pitää rehellisesti kertoa viat, ja sitten sen perusteella ostaja voi tehdä ostopäätöksensä."

        Autoliike, joka myy omaa omistamaansa autoa tietää tai ainakin sen omiin etuihin kuuluisi tietää, miten ehjää ja hyvää tai vaihtoehtoisesti miltä osin kunnostettavaa autoa se on myymässä. Virhevastuut velvoittaa. Tottakai TIEDOSSA OLEVAT vikaisuudet on kerrottava. Autokauppa perustuu, ainakin kaukokatseisesti jatkuvuuteen pyrkivä kaupankäynti, luotettavuuteen ja rehellisyyteen.

        Välitystoimisto, joka kaupittelee yksityishenkilöiden autoja provisio-palkalla omistamatta myytävästä tuotteesta tuhkakuppiakaan, uskoo helposti (se kun riittää, auto ja sen myyntiaika ei maksa välitystoimistolle euroakaan, itseasiassa ihan sama vaikka makaisi vuoden myyntiintuojan kustannuksella myynnissä) sen myyntitiliin tuoneen sanaan "ei siinä pitäis vikoja olla" joka toden totta on yhtä puuta-heinää ja hevon-kukkua; se on vaihdossa otetuissa vaihtoautoissa niin nähty. POIKKEUKSETTA "ei siinä pitäis vikoja olla" ts. muka ehjänkin saa käyttää korjaamolla ennenkuin myyntiin uskaltaa edes kuvitella laittavansa.


    • Vanhasaha

      Älä narise, rippikouluikäinen auto ei ole uudenveroinen.

    • Anonyymi

      Kovasti myynnissä autoja joilla luovutusilmoitus eli välitysliikkeestä ei ole kyse. Tutkitaan tilanne.

    • Anonyymi

      Kyseessä on varmasti erinomaisen hyvä liike. Sehän sitten harmittaa jotakin kilpailijaa niin kovasti.

    • Anonyymi

      Älkää koskaan ostako mitään,
      Kaikki autot tarvitsevat huoltoja ja korjauksia, faktaa.
      Omistaja maksaa ne kaikki,
      kun ei ole rahaa, älä osta älä itke.
      Liike myy autoja, ei ole ennustaja.
      Miksi jonkun pitäisi maksaa sinun autosi korjaukset, herää pahvi.
      Jos esim. ostat käytetyn kodinkoneen, kuvitteletko siinä olevan takuuta.

    • Anonyymi

      Kikkelis kokkelis, mitäs läksit!
      Löysit varmaan hyvän ja halvan, ja juoksit sen perässä.
      Vaihtoehtona olisi ollut Autokeskus, Länsiauto ja muut oikeat autoliikkeet.

    • Anonyymi

      Ostin sieltä uudenkarhean auton, jossa oli pari vikaa. Merkkiliikkeen mukaan 600 euron toimenpide. Pienen söhköpostiväännön ja kuluttajasuojaan vetoamisen jälkeen suostuivat korjauttamaan sen jossain nyrkkipajalla. Sen jälkeen on toiminut. Etupäässä joku vielä kolisee, pitää tutkituttaa ja varmaan käydä uusi vääntö..

    • Anonyymi

      Täysin paskaa palvelua sain kun reklamoin autostan vioista mistä olisi pitänyt ilmoittaa kauppaa tehtäessä. En suosittele

    • Anonyymi

      Moikka,
      Mulla vastikään kokemus, menin koeajamaan 2015 vuoden autoa. Koeajolla ajoneuvosta ei paljastunut mitään ja kaikki oli ihan ok.

      Palatessani koeajolta pyysin tarjouksen autosta sekä kysyin toisesta autosta, joka heillä oli myynnissä. Tämä auto oli "huollossa". Kysyin että missä huollossa, vastaus kuului "ihan perus huollossa" (?!). Kysyin sitten, olisiko hänellä muita autoja joita haluaisi minulle näyttää ja annoin budjetin. Myyjän näkemys oli, että koeajamani auto olisi paras hinta-laatusuhteeltaan, ei siis halunnut näyttää edes kalliimpia yksilöitä.

      Vein hiekkani muualle, sain uskomattoman hyvää ja yksilöllistä palvelua, todella monia vaihtoehtoja, hyvän diilin ajoneuvolle ja välittävän automyyjän, joka vielä oston jälkeen sanoi että voin soittaa hänelle milloin vain jos minulle tulee kysyttävää. Mukavaa vaihtelua tyypilliseen avaimet käteen ja heihei -tyylille!
      Mutta Autopilottia en suosittelisi kellekään.

    • Anonyymi

      On hiukan outoa tämä parjaus kyseistä liikettä kohtaan, itse palasin Bemari kantaan pari viikkoa sitten ja päädyin autokaupoille Autopilotin kanssa. Asiakaspalvelu oli täysi kymppi ja autokin sitä mitä luvattiin. Eihän se saisi Mersukaan koskaan hajota mutta näin käy joskus koneita kun ovat... vaihtoautoissa on aina riskinsä joten pitäisi ymmärtää että takuu ei voi olla sama kuin uusissa autoissa. Kiitos vielä kerran Jonakselle hyvistä kaupoista. KS

    • Anonyymi

      Niin no. Joku auto voi olla hyväkin, niin kyllähän siinä kehut osuu kohdalleen ja ostaja on tyytyväinen. Mutta ei silti ihan paskoja romuja pitäisi hyväksi kehua.

    • Anonyymi

      Loistavaa palvelua, hyvät kaupat ja kaikki sujui hyvin. Olen enemmän kuin tyytyväinen 10

    • Anonyymi

      Mitäs köyhiä tänne on eksynyt rääkymään?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe