Etsin työpaikkaa jossa vaaditaan itsenäistä työotetta, kuitenkin, että kaikki ohjeet on valmiina annettuina. Haasteita saa olla. Ei asiakaspalvelua eikä yrittäjyyttä.
En osaa edes etsiä, millä nimikkeellä kyseisiä ammatteja olisi. Olen valmis käymään amk:n/yliopiston.
Olen tosi herkkä ja kuormitun kaikennäköisestä stressistä. Sen takia joudun miettimään tarkkaan, mihin seuraavaksi hakisi.
Olisiko ideoita?
Mikä ammatti olisi itsenäinen?
4
76
Vastaukset
- Ord
Lomittaja, pappi, opettaja, suunnittelija, kirjanpitäjä, kirjailija, metsäkoneenkuljettaja,laitoshuoltaja,
lakimies, autonkuljettaja, koodari, tutkija, varastomies, toimittaja, ... http://www.ammattinetti.fi/ammatit/haku?all=true - Dfgjkjd
Kirjanpitäjää olisin minäkin ehdottanut. Siinä ei oikein voi keksiä omia sääntöjä, eikä sitä voi rupatellen tehdä. Töitäkin näkyy olevan. Kannattaa myös kiinnittää huomiota, että valitsemallasi alalla olisi hyvät etämahdollisuudet.
- kanelipullaineg
No mä olin useamman vuoden siivoajana ja siinä oli itsenäistä hommaa -sain itse tietyissä puitteissa valita työaikanikin mihin aikaan menen tekemään, joissakin kohteissa ei ollut niin päivälleenkään tarkkaa :) varmasti kaikki työ on itsenäistä enempi vähempi :D Sopi hyvin kun sai itse suunnitella työaikansa, joskus tein lattian vahauskeikan yksinkin,kun oli tullut ryhmässä kokemusta, töiden kohteiden välissä pääsi välillä pikapanoille tyttöystävän luona, saattoi tulla välillä et kesken luuttuamisen laitoin hommat kesken ja lähdin panoille ja sittakaisin, hähä :))
aloittaja ei ole tainnut vielä työelämää kokea.. Kaveri perusti firman ja yrittäjyys taitaa olla kaikkein itsenäisintä, on itsensä pomo.
Stressiltä et voi oikein välttyä itsenäisessä työssä... valitan. En nyt oikein tiedä mitä ajat takaa itsenäisyydellä -eihän sellainen ole itsenäistä,jos joku on valmistellut etukäteen sun työnteon ;)
Luulen,että tarkoitat työtä,jossa sun ei tarvitse olla kontaktissa muihin aktiivisesti. eli ei asiakaspalvelua tai työkavereitakaan. Voi voi..ehkäpä kirjailijaksi? taiteilijaksi tms..keittäjäksi johonkin pieneen kyläkouluun. - IOS
Kääntäjä ja koodari täällä moi, me tehdään lähes pelkästään etätyötä kotona puolison kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256660Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902974Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851960Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351639- 891479
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151469Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741419Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386