"S-ryhmä on viime päivinä näkyvästi markkinoinut uusia elintarvikkeiden hinnanalennuksia. Joidenkin tuotteiden hintoja on samaan aikaan korotettu, koska ruoan hinta on yleisesti nousussa." (IS)
Petkutukseenhan kauppa perustuu. Aina. Kolmoskaman hinta vähän laskee, kunnon tavaran nousee.
Ole tarkkana ässässä
45
51
Vastaukset
- Kokeileniinnuskot
Miksi käytte ääs-marketeissa, menkää Lidliin niin saatte heti hinnanalennuksen ja paremmat tuotteet. Minä en ole kahteen vuoteen käynyt missään muualla kuin Lidlissä, ehdottomasti paras ruokakauppa.
- liiterinasiakas
ja on taatusti halvin, cittari kallein
- anonyymi_cJ2
Natsi Siwassa myydään paras päiväys mennyt tavaraa.
Eräänkin kerran joutunut siinä hyllyn täyttäjälle ojentamaan tuotteen jossa päiväys jo mennyt vanhaksi. En ole lidlistä ostanut aikoihin mitään enkä osta.
Laadun valvonta on menny alaspäin ku lehmän häntä. - osaavalöytää
anonyymi_cJ2 kirjoitti:
Natsi Siwassa myydään paras päiväys mennyt tavaraa.
Eräänkin kerran joutunut siinä hyllyn täyttäjälle ojentamaan tuotteen jossa päiväys jo mennyt vanhaksi. En ole lidlistä ostanut aikoihin mitään enkä osta.
Laadun valvonta on menny alaspäin ku lehmän häntä.minä aina alimmaiset tai hyllyn perältä kaivan, sieltä ne tuoreimmat löytyvät joka kaupassa
- anonyymi_7tu
Kyllä tuo Prisma on ollut paras vaihtoehto sieltä löytyy kaikki mitä tarvii..
- Rahasvähissä
Totta. Paitsi kaikkia elintarvikkeita ei löydy Lidlistä, vaikka onkin halvin. Sitten täytyy ostaa näistä kalliimmista kaupoista. Vertailin S- ja K-rymän kauppojen hintoja ja aika lailla samat hinnat molemmissa liikkeissä. Toivottavasti tulisi ulkomailta lisää kauppaketjuja, jotta saadaan kilpailua näiden kahden ryhmän lisäksi.
- hhhghhh
Tottahan joka kaupassa käy niin että hyllyissä on tavaraa joissa viimeinen myyntipäivä mennyt, ei myyjät/osastojen vastaavat ehdi aina joka tuotetta syynäämään heti, ei niitä pakko ole ostaa, asiakkaan täytyy itse älytä katsoa mikä on päiväys, joku voi jopa haluta tämän vanhemman tuotteen jos saa halvemmalla. Kyllä Lidlissä esim paprikat ja muut vihannekset sekä hedelmät tuoreempia aina kuin s- ryhmän kaupoissa tai k- ryhmän..ja se halvempi hinta!!!
- Neonlähellä
Yleensä noudan R-kioskilta lenkkimakkaraa ja nötköttiä oheisjuomineen, mutta viikonlopuksi haen joskus yhden koon marketista pekonia ja hernekeittoa. Juhlapyhinä käyn äidin luona syömässä, paitsi Joulut vietän Madeiralla levadoilla vaellellen.
- silmän.ruokaa
Minä käyn siellä kaupassa josta löytyy kassalta suuret daisarit, se on mun ainoita kriteeri! Hinnoista viis!
- eisaapilua
eunukin ininää, ainoa lohtu kun saa sentään katsella
- Enmäätiijä
Mitkä ne taisalit on? Minä sanoin päiväkotissa hoitajalle että sulla on isot taisalit nin se punastu ja meinas lyödä.
- JuuJuu-MeeToo
Entä jos hoitaja olis sanonut sulle, jotta kylläpäs sulla on isot kassit ja jätti klyyvarikin niin olisitko taputellut hoitsua kasseillasi
- Kukavalvoo
"Lidlin appelsiineista löytyi oksettava yllätys - madot vilisivät viipaleissa." (IL)
Pää- ja jälkiruoka samassa paketissa, hähähääää.- Luonnonsuojelija
Lidl joo kasvattaa ihan itse kaikki appelsiinit ja vielä napapiirin pohjoispuolella ; )
Tähän se välillä mennöö, kun myrkkyjen käyttöä viljelmillä vähennetään.
- Qetuo
Parempi löytää appelsinista mato kuin puolikas mato!
- VaraaValitaKauppa
Kilpailu päivittäistavaroissakin on kovaa, siis ei mikään ihme, että S-ryhmäkin on alkanut mainostaman alennuksia ja tarjouksia ruokatavaroista kun K-ryhmän ja Liidelin painettuja mainosksia tulee postiluukusta melkein kilo viikossa ja telkusta monta kertaa illassa
Se on sama mitä ässä touhuaa tai kohta mikä muu tahansa.
Aikanaan -60 -luvun lopulla eduskunnassa paljatui eduskunnan silloisen taloudenhoitajan ikioma hallintarekisteri, kassaholvi, jonne oli säilötty painkymmen vuoden ajan tilittämättömät verot.
Rekisteristä kärrättiin suomen pankkiin 14 979 447,00 markkaa ja myöhemmin selvisi, että taloudenhoitaja oli tarvinut sieltä omiin pikku juokseviin menoihinsa vielä ainakin liki 860 000, 00 markkaa.
Pertti Rosila, eduskunnasta äskettäin eläkkeelle jäänyt talouspäällikkö, oli muuttanut summan nykyrahaksi, joka on n. 25 milj. euroa, joten tästä ei ihmeemmin laskukaavoja tarvitse vetää , kun havaitsemme, että yhdellä eurolla on tänä päivänä arvoa n. 63 penniä.
Tuntuu tuon rahan arvo olevan pahasti kateissa myöskin näiltä orvoilta ja muilta hyvän veljen kumminkaimoilta, siellähän ei enää puhuta kymmenistä, sadoista, sadoistatuhansista jne vaan kaikki on useammasta miljardista alkaen ylöspäin vain taivas lienee rajana, tosin sippilä vaikuttaa siltä, että on senkin esteen jo ylittänyt.
On mopo karannut käsistä ja kauas.
Se alkaa olla aivan yksi ja sama halpuuttako ässä vai ei, kun kansalta on eurohuijauksella viety ostovoima, kauppa ei siitä miksikään piristy, mutta antaapa tietysti tilastokeskukselle ja maan nykyille hallinnolle syyn käännellä ja väännellä totuutta.
Kovasti pitäisi maassa halpuuttaa kaikkea muutakin, ennenkuin kansan luottamusta talouteen voi odottaa siitäkin huolimatta, että sillä propagandalla pyritään ratsastamaan säännöllisesti.
Tuon entisen taloudenhoitajan pikku hallintarekisteristä, josta lienee saanut alkunsa nykyisetkin, tosin digitaalisessa muodossa, voi lukea Pertti J. Rosilan kirjasta Arkadianmäen kirstunvartija.
Siitä ei tosin käy selville, mitä syytä ne veronmaksuun tarkoitetut markat oli yleensäkään eduskunnan holviin siirtää eikä myöskään tarkemmin, miten heikko verottajan valvonta on siihen aikaan ollut.- Essenmachtfrei
Onkohan se saksalaisen innovaatioryhmän vastaus hyönteisbuumille? Toiset tekee hyönteisleipää ja sakut laittaa matoja. Saksassahan saattaa tiettyjen alueiden maaperässä elää hyvinkin ravinteikas matopopulaatio!
- matopäälle
päässäsi on matoja
- Liiterinasiakas
Lidlissä ruokakassi voii tulla jopa 30 prossaa halvemmalsi kuin ääs ja koo kaupoissa, ihmettelen miksi toiset syytää rahojaan noihin kalliisiin kauppoihin.
- VertailuaJaVertailua
Eivät kaikki ole välttämättä samoja tuotteita, ei nimeltään, koostumukseltaan eikä alkuperältään, joten absoluuttista hintavertailua aika vaikea tehdä. Onhan limuja ja oluitakin kovin eri hintaisia...
- Liiterinasiakas
VertailuaJaVertailua kirjoitti:
Eivät kaikki ole välttämättä samoja tuotteita, ei nimeltään, koostumukseltaan eikä alkuperältään, joten absoluuttista hintavertailua aika vaikea tehdä. Onhan limuja ja oluitakin kovin eri hintaisia...
Harva elää pelkällä bissellä ja minulla, jos ostaa kaikki ruuat ja juomat Lidlistä niin kyllä vaan tule halvemmaksi, olen säästänyt kaikki ostoskuitit liki 7 vuoden ajalta ja kun tekee yhteenvetoja ninkyllä vaan Lidl on halvin, selvästi halvempi, jos olen ostanut perusruokaa rikkeitä kaksi muovikassi lista s- ryhmän kaupasta ja summaksi keskimäärin tullut 80-90 euroa niin Lidlistä samanlainen satsi, kaksi muovikassillista maksaa jopa 25-30 euroa vähemmän, ajatelkaa mikä säästö vuodessa!
- Cocococci
Miksi ihmisen pitäisi ostaa halvinta ja huonointa jos hänellä on rahaa kunnon laatuunkin?
Lidl myy huippuartikkelinaan naudan sisäfileetä Brasiliasta halvemmalla kun muut kotimaista. Brasilialainen liha on tänä päivänä ehkä maailman surkeinta laadultaan. Siinä dollarin kilo. Kannattaa todella paistaa kypsäksi asti jos sitä syö. - tosinii
Miksi pitää rahaa tuhlata kalliiseen ruokaan kun halvempaakin on saatavilla, kun huolehtii että käyttää tuotteen ennen viimeistä käyttöpäivää ja kypsentää oikein niin ihan sama mistä esim. liha tulee, moni hehkuttaa kotimaisia tuotteita, se on sitä sinisilmäisen ja aivopesu tehnyt tehtävänsä, minun mielestä muualta tulleet tuotteet on yhtä hyviä kuin kotimaiset kun tai jopa parempia, kuten Saksasta, Tanskasta ym tulee parempaa tavaraa kuin Suomesta, Suomessa valmistetaan mahdollisimman halvalla halvoista raaka-aineista, jos tuotteeseen pitää laittaa jotain kallista raaka-aineista niin sitä laitetaan niin vähän kuin suinkin, sen verran että voi mainita että sitä tuotteessa on, esim vähä rasvaiset juustot, siksi valion juustot on mukamas terveellisiä ja hyvin vähän rasvaa sisältäviä koska ei raaskita esim kermajuustoihin sitä kermaa käyttää, kilon palasta liki läpi kuultaa.
- Parempaaeiole
Hah hah, muistelemassa mitä oli perunat kymmeniä vuosia sitten, nyt on kotimaiset perunat suurelta osin vihreitä kun ne halkaisee tai kuorii, syy lienee joka kasvatuksessa tai varastoinnissa, ovat saaneet auringon valoa, viljelijät ei varmaankaan viitsi mullata enää nykyään perunaa kasvatusvaiheessa? Porkkanat on s-ryhmän kaupoissa niin kitkeriä ettei niitä syö erkkikään, syy varmaankin siinä että ne pakataan muoviin, kun ostaa Lidlistä irtoporkkanoita niin ovat makeita ja myös Lidlissä muovipussiin pakattuja porkkanoita mutta eivät ole kitkeriä!! Lidl on ehdottomasti paras kauppa!!
- Logistiqus
Kyllähän Lidl sopii tietyille ihmisryhmille. Minua oudoksuttaa se ettei Lidlin myymälöissä ole kylmäsäilytystiloja lainkaan. Kesäkuumalla rekka hakee sitten keskusvaraston pakkasesta ylipakastettuja tuotteita jotta ne pysyisivät jäässä kauppaan saakka. Rekan ovet vedetään levälleen jossakin 30:n asteen helteessä ja alumiinilootia hilataan lämpimään varastoon. Tavarat puretaan kylmätiskeihin sitten kun henkilökunta rantautuu paikalle.
- LIDL.on.paras
Sama se muissakin kaupoissa, kylmäaltaisiin menevät tavarat lojuu trukkilavoilla ja rullakoissa hyllyjen välissä joten aivan saman kaavan mukaan menee.
Eräässä äs-marketissa olen huomannut että kahvin hinta pudonnut mutta vastaavasti wc-paperin hinta noussut 30 senttiä parin viikon aikana. Lopettaisivat jo tuollaisen huijausmainostamisen tai kertoisivat reilusti että "olemme halpuuttaneet hintoja mutta samalla nostaneet joidenkin tuotteiden hintoja!! Luuleeko ne asiakkaita tosiaankin tyhmiksi että vielä tänä päivänä tuollainen menee läpi!!- Mitävielä
Liiterissä on sama juttu jonkun tuotteen hintaa lasketaan niin toisen nostetaan.
Ja näin se menee joka puljussa jos ihminen on niin uuno jottei osaa vertailla hintoja niin se on voi voi. - LIDL.on.paras
Mitävielä kirjoitti:
Liiterissä on sama juttu jonkun tuotteen hintaa lasketaan niin toisen nostetaan.
Ja näin se menee joka puljussa jos ihminen on niin uuno jottei osaa vertailla hintoja niin se on voi voi.Mutta Lidlissä on silti halvempaa, tehkääpä itse testi, ostakaa koko kuukauden safkat, kodinhoito yms ensin ääs-marketista ja seuraava kuukausi Lidlistä niin huomaatte selvän eron, mulla on vuosien vertailu todisteena ja siksi käyn nykyään vain liiterissä, onko ihmiset noin tyhmiä etteivät osaa vertailla, eivät varmaankaan säästä ostoskuitit niin eivät voi vertailla, yksittäisten tuotteiden hinnat ei sano mitään vaan koko kuukauden ostokset, ruokavaliota sekä kulutustottumusta muuttamatta vertailu täytyy tehdä.
- niinsevaanmenee
LIDL.on.paras kirjoitti:
Mutta Lidlissä on silti halvempaa, tehkääpä itse testi, ostakaa koko kuukauden safkat, kodinhoito yms ensin ääs-marketista ja seuraava kuukausi Lidlistä niin huomaatte selvän eron, mulla on vuosien vertailu todisteena ja siksi käyn nykyään vain liiterissä, onko ihmiset noin tyhmiä etteivät osaa vertailla, eivät varmaankaan säästä ostoskuitit niin eivät voi vertailla, yksittäisten tuotteiden hinnat ei sano mitään vaan koko kuukauden ostokset, ruokavaliota sekä kulutustottumusta muuttamatta vertailu täytyy tehdä.
moni laskee, jotta saa S-liikkestä aina bonuksena -5% hinnoista (ja ehkä vielä vuosibonuksenkin päälle), bensastakin, puheluista , netistä ja vakuutuksistakin, kun ostaa ruoat ja muutkin tavarat sieltä, ei tartte sitten parina päivänä juosta Liiterin -15 % typerien hedelmätarjousten perässsä...
- Nahkahousuja
Lidl on aatteellisesti suuntautunut ketju. Siellä käyvistä voi vetää omanlaisensa johtopäätökset. Samanlainen, mutta eri aatteella oli aikoinaan E-liike.
- hehhehhee
no entäs sitten s-liike
- tri.sykerö
Höpö höpö, mitähän aatetta mahtaa Lidl ajaa, kaikkea sitä kuuleminen, no eipä sitä ihminen luulotaudilleen mitään mahda.
- kepulikonstit
tri.sykerö kirjoitti:
Höpö höpö, mitähän aatetta mahtaa Lidl ajaa, kaikkea sitä kuuleminen, no eipä sitä ihminen luulotaudilleen mitään mahda.
kepulaiset noin ajattelevat
- Nahkashortsit
Eiköhän se Lidlin, ( Schwarzin), nousukausi ajoittunut siihen 1935- 1945 paikkeille! Jokainen voi sitten tehdä omat johtopäätöksensä historiasta.
- pelottaako-tulevaisuus
elä esinahkaton kibbutsihemmo arvostele nahkahousuväkeä, joilla pikkunahatkin ovat tallella
- Kysyäidiltäsi
pelottaako-tulevaisuus kirjoitti:
elä esinahkaton kibbutsihemmo arvostele nahkahousuväkeä, joilla pikkunahatkin ovat tallella
Turha pilkku, pieni alkukirjain liikaa kirjaimia sanoissa! Oletko esikouluikäinen lapsi?
- ÄidinPojalle
Kysyäidiltäsi kirjoitti:
Turha pilkku, pieni alkukirjain liikaa kirjaimia sanoissa! Oletko esikouluikäinen lapsi?
Katos homppelia kun mielenkiinto heti heräsi
- PikkuJoonas
Kysyäidiltäsi kirjoitti:
Hei vaan pediatri, turha toivoa
- Igkghlg
Mitäs iso kaappihomon?
- Juurinoitaneon
Lidlin asiakkaat siinä kiistelevät kuka on isoin.
- KjähKjähKjäh
Eiku kellä on isoin, ilman nahkaa
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2297653
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455110- 594792
- 753458
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301910- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371629
- 1491386