Onko mies vain kohtelias

Kuvitteleee

En ota selvää työpaikkani miehestä. Olen itse ihastunut häneen, hän on todella komea ja mielestäni täysin eri tasoa kanssani.

Mies välttää katsekontaktia kun kävelee vastaan käytävällä (olisiko tajunnut että olen ihastunut ja siksi yrittää viestiä että ei kiinnosta?), mutta tulee päivittäin kysymään jotakin työasiaa minulta ja silloin katsoo suoraa silmiin pitkään, liekkö vain kohtelias. Mutta viimeksikkin tuntui kuin ei kääntäisi katsetta olenkaan ja hän oli hyvin vakavana. Keskustellessa hän on vakava ja pysyy vain työasioissa mutta nauraa kuitenkin jutuilleni.
Hän kysyy mielipidettäni työasioihin, vaikka periaatteessa voisi muiltakin kysyä.

Ja mitä minä teen... olen ujo joten välttelen katsetta ja yleensäkkin häneen törmäämistä, vaikka naispuoleisten työkavereiden kanssa vitsailen hyvinkin paljon, hän on varmasti huomannut että elän huumorilla. Välillä hän kävelee perässäni kysymään jotakin, melkein juoksen häntä karkuun. Emme kuitenkaan ole jutelleet mistään henkilökohtaista. Hän on varmasti huomannut erilaisen käytökseni häntä kohtaan. :) mutta silti hakeutuu päivittäin juttelemaan. Hän ei vaikuta kovinkaan ujolta, mutta ei ylisosiaalliseltakaan. Hän on hillitty ja rauhallinen.

Sanokaa nyt kuvittelenko kaiken vai pitääkö hän minuun vain asiallisen työkaveri linjan ja pakon edessä tulee kysymään asioita? Luultavasti hän on tottunut naisten huomioon koska on tosi komea ja muutkin työpaikalla ovat sen havainnoineet.

10

963

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimeen

Oireet ovat selvät. Pallo on sinulla. Kutsu hänet kotiisi teelle. Kerro suoraan, että olet ihastunut häneen, ja tarjoat muutakin kuin teetä, jos hän tahtoo.

• Kuvitteleee

Jotenkin minun on hyvin vaikea uskoa, että hänen tyyppinen mies ihastuisi minuun kun en ole mikään kaunotar ja keskustelut on olleet lyhyitä, vain töihin liittyen. Eikä hän myöskään flirttaile millään tapaa. On vakava ja asiallinen.

• random129

Unohda se ja näytä sille miehelle vaikka NÄRHENMUNAT!

• Todennäköisesti hän on vain kohtelias Teille! Teette suuren virheen jos paljastatte ihastumisenne. Voitte saada syytteen ja kirjallisen varoituksen työpaikka-ahdistelusta! Unohtakaa turhat haihattelut ja keskittykää työhönne. Niinhän tämä ko mieskin tekee ja on vakava ja asiallinen. Ei työpaikka ole muutenkaan mikään iskupaikka eikä seurustelupaikka vaan siellä tehdään TYÖTÄ.

• Haastattelututkimuksen mukaan opiskelu- ja työpaikka ovat tavallisimmat paikat, joissa parisuhde on alkanut. Ennen ykkönen oli tanssipaikka, nykyisin aivan marginaalinen.

• positiivari9

Puhumalla ne asiat selviää,ei ainakaan jää harmittamaan et mitä jos.Heitä vaikka kevyttä flirttiä jutustelun sekaan ja katso miten reagoi. Tuskin kukaan nyt päivittäin pelkkiä työasioita asiakseen kyselee, jos kerran voisi kysyä muiltakin:).Kerranhan tässä vaan eletään...

• teuvosalama

Kerran tulee usein juttelemaan niin pitää sinusta varmasti.Jos haluat jotain tapahtuvan välillänne niin koita vaikka varovasti vihjata että pidät hänestä, tuskin suuttuu kohteliaisuudesta. Saattaa miehellä olla välillä huono päivä tms. ja siksi ei välttämättä aina jaksa katsella sillä silmällä...rohkeutta peliin ja äläkä nyt ainakaan karkuun juokse:)

• apuaontarjolla
    • Töitätöitä

Keskityppäs niihin töihin. Voi olla että huomannut tilanteen ja välttelee juuri sen takia. Ite keskityn ainakin siihen itse asiaan, oli kyseessä harrastus opiskelu tai työ. Joskus tulee läppää heitettyä jos tutustunut johonkuhun mutta mitään säätöä en noissa mestoissa todellakaan jaksa tai halua ja jos tulee niin todellakin välttelen

• Lukija.vaan

Onneksi en ole SE mies jonka perään kuolaan :D
      Tämähän on epäluottamusta kun pitää täällä (some) ruikuttaa "jonkun" perään ja "muka" livenä menet karkuu !?! "soppii eppäellä" !!!! teetkö todella niin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2085
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1356
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1038
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      970
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe