Onko mies vain kohtelias

Kuvitteleee

En ota selvää työpaikkani miehestä. Olen itse ihastunut häneen, hän on todella komea ja mielestäni täysin eri tasoa kanssani.

Mies välttää katsekontaktia kun kävelee vastaan käytävällä (olisiko tajunnut että olen ihastunut ja siksi yrittää viestiä että ei kiinnosta?), mutta tulee päivittäin kysymään jotakin työasiaa minulta ja silloin katsoo suoraa silmiin pitkään, liekkö vain kohtelias. Mutta viimeksikkin tuntui kuin ei kääntäisi katsetta olenkaan ja hän oli hyvin vakavana. Keskustellessa hän on vakava ja pysyy vain työasioissa mutta nauraa kuitenkin jutuilleni.
Hän kysyy mielipidettäni työasioihin, vaikka periaatteessa voisi muiltakin kysyä.

Ja mitä minä teen... olen ujo joten välttelen katsetta ja yleensäkkin häneen törmäämistä, vaikka naispuoleisten työkavereiden kanssa vitsailen hyvinkin paljon, hän on varmasti huomannut että elän huumorilla. Välillä hän kävelee perässäni kysymään jotakin, melkein juoksen häntä karkuun. Emme kuitenkaan ole jutelleet mistään henkilökohtaista. Hän on varmasti huomannut erilaisen käytökseni häntä kohtaan. :) mutta silti hakeutuu päivittäin juttelemaan. Hän ei vaikuta kovinkaan ujolta, mutta ei ylisosiaalliseltakaan. Hän on hillitty ja rauhallinen.

Sanokaa nyt kuvittelenko kaiken vai pitääkö hän minuun vain asiallisen työkaveri linjan ja pakon edessä tulee kysymään asioita? Luultavasti hän on tottunut naisten huomioon koska on tosi komea ja muutkin työpaikalla ovat sen havainnoineet.

10

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimeen

      Oireet ovat selvät. Pallo on sinulla. Kutsu hänet kotiisi teelle. Kerro suoraan, että olet ihastunut häneen, ja tarjoat muutakin kuin teetä, jos hän tahtoo.

    • Kuvitteleee

      Jotenkin minun on hyvin vaikea uskoa, että hänen tyyppinen mies ihastuisi minuun kun en ole mikään kaunotar ja keskustelut on olleet lyhyitä, vain töihin liittyen. Eikä hän myöskään flirttaile millään tapaa. On vakava ja asiallinen.

    • random129

      Unohda se ja näytä sille miehelle vaikka NÄRHENMUNAT!

    • Todennäköisesti hän on vain kohtelias Teille! Teette suuren virheen jos paljastatte ihastumisenne. Voitte saada syytteen ja kirjallisen varoituksen työpaikka-ahdistelusta! Unohtakaa turhat haihattelut ja keskittykää työhönne. Niinhän tämä ko mieskin tekee ja on vakava ja asiallinen. Ei työpaikka ole muutenkaan mikään iskupaikka eikä seurustelupaikka vaan siellä tehdään TYÖTÄ.

      • Haastattelututkimuksen mukaan opiskelu- ja työpaikka ovat tavallisimmat paikat, joissa parisuhde on alkanut. Ennen ykkönen oli tanssipaikka, nykyisin aivan marginaalinen.


    • positiivari9

      Puhumalla ne asiat selviää,ei ainakaan jää harmittamaan et mitä jos.Heitä vaikka kevyttä flirttiä jutustelun sekaan ja katso miten reagoi. Tuskin kukaan nyt päivittäin pelkkiä työasioita asiakseen kyselee, jos kerran voisi kysyä muiltakin:).Kerranhan tässä vaan eletään...

    • teuvosalama

      Kerran tulee usein juttelemaan niin pitää sinusta varmasti.Jos haluat jotain tapahtuvan välillänne niin koita vaikka varovasti vihjata että pidät hänestä, tuskin suuttuu kohteliaisuudesta. Saattaa miehellä olla välillä huono päivä tms. ja siksi ei välttämättä aina jaksa katsella sillä silmällä...rohkeutta peliin ja äläkä nyt ainakaan karkuun juokse:)

    • apuaontarjolla
    • Töitätöitä

      Keskityppäs niihin töihin. Voi olla että huomannut tilanteen ja välttelee juuri sen takia. Ite keskityn ainakin siihen itse asiaan, oli kyseessä harrastus opiskelu tai työ. Joskus tulee läppää heitettyä jos tutustunut johonkuhun mutta mitään säätöä en noissa mestoissa todellakaan jaksa tai halua ja jos tulee niin todellakin välttelen

    • Lukija.vaan

      Onneksi en ole SE mies jonka perään kuolaan :D
      Tämähän on epäluottamusta kun pitää täällä (some) ruikuttaa "jonkun" perään ja "muka" livenä menet karkuu !?! "soppii eppäellä" !!!! teetkö todella niin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe