Onpas ollut paljon kehonrakentajien kuolemia viime vuosina.
No, ei käy sääliksi.
Hormoonienkäyttö tappaa sinut
3
76
Vastaukset
- puhtoinentreenaaja
Kaikki kuolevat joskus, sille ei mahda mitään käytti hormooneja tai ei.
Elämänlaatu voi olla aika erilainen jos käytät hormoojena jotka aiheuttavat psyykkisiä ja fyysisiä oireita ja poikkeamia. Toki tämän voi kieltää mutta se ei muuta asiaa mitenkään. Aikaisemmin kilpa ja ammattiurheilijat olivat suurin kohderyhmä, nykysin amatöörit jotka eivät jaksa treenata vaan hakevat oikoiteitä onneen.
Itse treenaan koska siitä tulee hyvä olo ja pysyy lihakset sekä hapenotto kunnossa. Lihasten koko ei merkitse mitään, ovat ihan riittävän isot ja ne on kasvatettu ilman mömmöjä sekä hapenottokyky sekä lihaskunto vastaavat toisiaan - ainakin kuntotestin mukaan.
http://www.yths.fi/terveystieto_ja_tutkimus/terveystietopankki/32/anaboliset_aineet - Tärkeinlihas
Vain yhdellä lihaksella on väliä, nimittäin sillä joka roikkuu housuissa.
- ihanaaaa
Paisuvaiskudos ei kai ole lihas.
No ei sen väliä, ihana sitä on imeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752934- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451747- 781419
- 211251
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831222PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874