Olen ollut pitkään ihastunut yhteen mukavaan naiseen. Se on ollut aina mulle tosi ystävällinen ja aina hymyillyt mulle. Se on semmoisella luonnollisella tavalla kaunis, ei korosta itseään eikä ole millään tavalla tyrkky. Tosi kiva ihminen.
Suuri oli pettymykseni kun kyseinen nainen tuli kaupungilla vastaan käsi kädessö jonkun komea jykeväkeukaisen ja sänkiposkisen miehen kanssa.
Niinhän se menee, että kaikilla kiinnostavilla naisilla on jo joku komea mies.
Minulla kun on väärän mallinen pyöreähkö pää ja huono parrankasvu niin ei ole mitään jakoja näissä skapoissa. Kroppaa voi treena, mutta rumalle naamalle ei ole mitään tehtävissä......
Kaikilla kiinnostavilla naisilla on joku sänkinaamainen komea mies
52
<50
Vastaukset
- ahdistaa
Naisten nirsous alkaa näkyä pariskunnissa jo aika selvästi. Tietysti on jotain viime vuosituhannella pariutuneita joissa mies on ihan tavallinen mutta jos parisuhde on saanut alkunsa vaikkapa viimeisen kymmenen vuoden aikana niin kyllä niissä tapauksissa mies on usein varsin komea. Vielä jos nainen on mukava niin hän saa valita aika vapaasti sen itselleen mieluisimman sänkinaaman.
- Naisasialooser11
Ei saa koska sen mieluisimman sänkinaaman haluavat muutkin naisen ja nainen häviää nuoremmalle ja kauniimmalle siinä kisassa. Ja vielä jos nainen on käytetty niin komeat sänkinaamat eivät välttämättä kelpuuta enää edes kassien tyhjennykseen.
Jaaha, en arvannutkaan että sattaisin olla kiinnostava komean sänkiposkisen mieheni vuoksi. No kiva tietää tämäkin. :)
Onneksi itselläni ei olisi osaa eikä arpaa asiaan..vain komealla sänkiposkisella miehelläni..- Heihaloo
Hetkinen. Miksi roikut sinkkupalstalla jos sinulla on mies kotona? Ei ymmärrä...
Heihaloo kirjoitti:
Hetkinen. Miksi roikut sinkkupalstalla jos sinulla on mies kotona? Ei ymmärrä...
Sovitaanko vaik, että teil sinkuilla on paremmat jutut, siks.😃
- ystvällinen.pyyntö
mazy kirjoitti:
Sovitaanko vaik, että teil sinkuilla on paremmat jutut, siks.😃
Antaistiko pillua?
- Naisasialooser11
Monella incelillä on ollut sama ongelma, hekin luulevat että kuvailemasi kaltainen nainen, joka ei näytä tyrkkyhuoralta olisi jotenkin vähemmän pinnallinen ja että hänellä olisi jotenkin erilainen miesmaku kuin tyrkkyhuorilla, mutta ei ole. Myös ujot ja sosiaalisesti kömpelöt nörttitytöt haluavat samanlaisen komean sänkinaaman vaikka incel joskus erehtyy muuta kuvittelemaan.
- anonyymi_VyH
Ihana isoleukainen sänkinaama vs leuaton ätmi jolla ei kasva edes partaa! Hei Halooooo taas. Mitä itsestäänselvyyksiä viitsitte jankuttaa!! Vammaisia ootte ja teille saakin Nauraaa!!
- Naisasialooser11
Jos ne ovat itsestäänselvyyksi niin miksi joko youtube niistä jauhaa ja kovasti herättävät keskustelua. Niin ja rumahan se nainen on itsekin, se on ihan ok jos 19v huippumallilla on komea sänkinaama, mutta pointti on se että naiselle ei kelpaa tasoisensa miehet
- ätmi
Eli kaikki naiset on paskaa?
- totuusontoisaalla
ätmi kirjoitti:
Eli kaikki naiset on paskaa?
ätmin asenne. Suurempi haitta kuin mikään ulkonäkö.
- Palstapoliisi
anonyymi_VyH kirjoitti:
Ihana isoleukainen sänkinaama vs leuaton ätmi jolla ei kasva edes partaa! Hei Halooooo taas. Mitä itsestäänselvyyksiä viitsitte jankuttaa!! Vammaisia ootte ja teille saakin Nauraaa!!
Ei vammaisile saa nauraa.
- Äläjauha
totuusontoisaalla kirjoitti:
ätmin asenne. Suurempi haitta kuin mikään ulkonäkö.
Jos on koko ikä syrjitty ja potkittu päähän pariutumismarkkinoilla niin siinä pitäisi vielä olla yltiöpositiivinen asenne? Olisiko itselläsi?
- ainasaaperusasiaavääntää
Äläjauha kirjoitti:
Jos on koko ikä syrjitty ja potkittu päähän pariutumismarkkinoilla niin siinä pitäisi vielä olla yltiöpositiivinen asenne? Olisiko itselläsi?
On muitakin asenteita kuin katkera viha ja yltiöpostiiivisuus. Esim. ihan tavallinen positiivisuus itseä ja muita kohtaan, ilman että kumpiakaan tarvii nostaa jalustalle/ mennä ylemmyys-alemmuus limboon.
- Heihaloo
ainasaaperusasiaavääntää kirjoitti:
On muitakin asenteita kuin katkera viha ja yltiöpostiiivisuus. Esim. ihan tavallinen positiivisuus itseä ja muita kohtaan, ilman että kumpiakaan tarvii nostaa jalustalle/ mennä ylemmyys-alemmuus limboon.
Kuka oikeasti jaksaa olla enää kovinkaan optimistinen jos on koko ikänsä katsellut vierestä toisten pariutumista? Jos ei edes ala-asteen limudiskossa ole kenenkään tanssikaveriksi kelvannut ja sama meno on jatkunut kolmekymmentä vuotta senkin jälkeen.
Naisilla tämä asia on ymmärrettävästi hyvin vaikea sisäistää. - Naisasialooser11
Minua tuli ala-asteen limudiskossa tyttö pyytämään tanssimaan, mutta annoin pakit koska tyttö ei ollut tarpeeksi kaunis. Haaveilin niistä ihan samoista tytöistä kuin mitä ne kiusaajakoviksetkin.
Baarissa vastaavassa tilanteessa olisin kyllä yhden yön panoksi kelpuuttanut. - 4566777
Naisasialooser11 kirjoitti:
Minua tuli ala-asteen limudiskossa tyttö pyytämään tanssimaan, mutta annoin pakit koska tyttö ei ollut tarpeeksi kaunis. Haaveilin niistä ihan samoista tytöistä kuin mitä ne kiusaajakoviksetkin.
Baarissa vastaavassa tilanteessa olisin kyllä yhden yön panoksi kelpuuttanut.Paitsi, että sinä ET täysmulkkuna kusipäänä saa ketään mukaasi baarista.
- NainenRuudunTakaa
Heihaloo kirjoitti:
Kuka oikeasti jaksaa olla enää kovinkaan optimistinen jos on koko ikänsä katsellut vierestä toisten pariutumista? Jos ei edes ala-asteen limudiskossa ole kenenkään tanssikaveriksi kelvannut ja sama meno on jatkunut kolmekymmentä vuotta senkin jälkeen.
Naisilla tämä asia on ymmärrettävästi hyvin vaikea sisäistää.Miksi kukaan nainen jaksaisi katsella jotain ala-asteen limudiskokokemuksia aikuisena surevaa ja omassa yksinäisyyssurkeudessaan roikkuvaa miestä? Ei sen toisen tehtävä ole buustata sun itsetuntoa, vaan perusarvostus on oltava itsestä lähtöisin ja itseä (ja muita) kohtaan.
Suurena uutisena ehkä joillekin, että todella monilla on lapsuudessa kiusaamis- ja hylkäämiskokemuksia, joita sitten valitettavasti joutuu ihan itse aikuisena terapialla tai muilla keinoin purkamaan. Se on tavallista aikuisen elämää, se.
Vastuuta omista tunteista ja omasta hyvinvoinnnista.
- Ätmi-
Olin myös tykännyt yhdestä naisesta ja se tuli kaupassa vastaan rikollisen kanssa. Vitutti oikein kunnolla, kaikki naiset panee jotain paskaa jännämiestä.
- pihallatipunen
Oliko tunnettukin rikollinen vai mistä tiesit rikolliseksi?
- NainenRuudunTakaa
Sullla on aika jännä naismaku. Ootko miettinyt miks kunnon tytöt ei kelpaa?
- gfdhfd5t54gf
"Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville", tietää vanha suomalainen sananlasku sanoa.
- Se.vanhempi
Vielä vanhempi toteaa, että: Pakanalla parta, turpajouhet joutavalla.
- ei.krist
Se.vanhempi kirjoitti:
Vielä vanhempi toteaa, että: Pakanalla parta, turpajouhet joutavalla.
Minä olen pakana!
- rumahcätmi
Se on just näin, ei tällasella ätminkäisellä ole mitään palaa kivoihin naisiin. Parempi on munkin kävellä tästä avantoon, kun ei kerta ole mitään ihmisarvoa kenenkään silmissä. Naiset ei kelpuuta, työantaja ja yhteiskunta pitää orjana ja vanhuksena olis näemmä vaan lypsettävä lehmä, kuluerä ja rasite kaikille.
En ole nyt vkoon jaksanu ajaa ja on sentin mittainen sänki kauttaaltaan, joka ei kasva todellakaan alespäin vaan suoraan sivulle ku siilillä..Tytöt tykkäis varmasti, et tää sattuu pilluun, jos tälläsena menis...You know..
- hiiohoi-
Tytöthän ei tykkää kun mennään jalkojen väliin terävällä sängellä nimim: paljon kokemusta siitä asiasta.
- karvat.vex
hiiohoi- kirjoitti:
Tytöthän ei tykkää kun mennään jalkojen väliin terävällä sängellä nimim: paljon kokemusta siitä asiasta.
Enkä minä sileäposkisena miehenä mene jalkojen väliin, jos naisella on karvainen vittu
- Pillujen--asiantuntija
Rumatkin naiset haluaa komean miehen joten rumat miehet jää ilman naista. Suomessa satoja tuhansia kokemattomia miehiä jotka ei koskaan saa naista.
- Mietin.vaan
Niinhän rumat miehetkin haluavat sen kauniin naisen. Aloittajakin: " Se on semmoisella luonnollisella tavalla kaunis"
Olisikohan aloittajan mielestä samainen nainen kiinnostava, jos ei olisi kaunis... - vaikeaa.sinulle
Mietin.vaan kirjoitti:
Niinhän rumat miehetkin haluavat sen kauniin naisen. Aloittajakin: " Se on semmoisella luonnollisella tavalla kaunis"
Olisikohan aloittajan mielestä samainen nainen kiinnostava, jos ei olisi kaunis...Luonnollisella tavalla kaunis = meikkaamaton, itseään korostomaton
- incel
Paskat saa, minä en
- nainen_kysyy
Mikä tekee jykeväleukaisesta ja sänkinaanaisesta miehestä "paskan"?
- Trolltski
nainen_kysyy kirjoitti:
Mikä tekee jykeväleukaisesta ja sänkinaanaisesta miehestä "paskan"?
Erityisesti miehillä on monesti vaikea käsitellä ja hallita suurta kysyntää, joten lopputulemana on sitten monen sorttista paskaa. Yleensä kovaan kysyntää kytkeytyy komeus ilman vaatimuksia minkäänlaisista henkisistä kyvyistä, niinpä nämä ongelmat ikään kuin kertautuvat. Sama vaivaa tietenkin naisiakin, mutta paska on lähinnä sydänsuruja liian aikaisin innostuneille miehille, eikä mitään totaalista ihmisarvon rusentamista kuten "jännien paskojen" kanssa.
Mutta niin. Jokaisella (nuorella) naisella tuntuu olevan näinä netin täyteisinä päivinä joku itseä tasokkaampi "säätö" meneillään. Se johtuu siitä että kykenevä panomies pyörittää useampaa naista ja useimnat näistä ovat sen verta niljakasta sorttia että ymmärretään antaa hiukan enemmän kuin lopulta on saatava. Tämän ymmärtämiseen naisilta hurahtaa paras nuoruus ja loppuelämä kuluukin rutistessa katkeran kurpan rutinaa otsasuonet pullollaan, kuten kansakuntamme eräs suurista ajattelijoista on asian osuvasti muotoillut.
Jos ei satu syntymään pyramidin huipulle, niin eipä työläs kipuaminenkaan ole yleensä vaivansa väärti. Onneksi se teeveestäkin tuttu tsaari on alkanut ratkomaan tätä nykyajan paisuvaa kipupistettä ongelmanratkaisukeskeisesti.
- AinaNeKauniitKiinnostaa
Eli aloittaja haluaisi kauniin naisen ja harmittelee nyt sitä, kun vaikuttaa siltä että kauniilla naisellakin oli jotain ulkonäkötoiveita miehelle. Niin, onhan se varmaan ihan kauhean epäreilua.
- luonne.tärkein
Minusta ap. korosti naisen mukavuutta ja sympaattisuutta ei ulkonäköä.
- Naisasialooser11
Kauniilla naisella saa olla ulkonäkötoiveita mikäli nainen on ikuisesti alle 24v ja kuhan ne ulkonäkö toiveet eivät ole samat kuin kaikilla muillakin naisilla eli kaunis nainen saa toivoa leuattouutta, parrattomuutta, kaljapullohartioita, korkeaa ääntä jne kne
- Mietin.vaan
luonne.tärkein kirjoitti:
Minusta ap. korosti naisen mukavuutta ja sympaattisuutta ei ulkonäköä.
Mutta mainitsipa kuitenkin tämän olevan "semmoisella luonnollisella tavalla kaunis". Arvattavaksi jää, pitäisikö aloittaja naista kiinnostavana jos tämä ei olisi kaunis.
- guujhht
Mietin.vaan kirjoitti:
Mutta mainitsipa kuitenkin tämän olevan "semmoisella luonnollisella tavalla kaunis". Arvattavaksi jää, pitäisikö aloittaja naista kiinnostavana jos tämä ei olisi kaunis.
Mutta aloittaja puhui luonteesta. Ja lyonnollisella tavalla kaunis = luonnollinen, meikkaamaton, itseään korostamaton
- ruma.ei.sytytä
Naiset haluavat orgasmin. Ruman kanssa ei tule
- voinaiset
Naiset on pinnallisia
- 101prosHetero
Sänki. Se on homoille
- täyshetero
Höpö höpö. Sänki on heteromiesten juttu
- tosi.on
Ap kasvata parta jonka leikkaat sitten siten että saat jykevän leuan. 25cm leveä leuka parran avulla saisi kaikki naiset polvilleen.
Pitää paikkansa ; )
- eimuotipelleilyä
No mitäs ihastut itseäsi tasokkaampiin naisiin, oma vika.
Mutta nykään parta on muotia, jo parikymppisillä klopeilla sellainen on. Minkä takia olenkin ajatellut että voisi itse alkaa ajelemaan pois vaikka melkeinpä 20 vuotta on ollut leuassa, en meinaan mikään muotipelle halua olla.- kuin.toisilleen.luodut
Suomalaisilla miehillä on keskimäärin aika kehno parrankasvu. Ja se pään muotokin on sellainen pyöreähkö ja posket pyöreät. Germaaneilla enemmän kantikkuutta, lommoposket, iso, komea nenä ja tuuhea tukka.
Jos suomalaiset miehet eivät ole suosittuja suomalaisten naisten parissa niin eivätpä ne suomalaiset naisetkaan ole kauneudestaan tunnettuja maailmalla. Samat geenit ... eikä se estrogeeni niitä miksikään muuta. kuin.toisilleen.luodut kirjoitti:
Suomalaisilla miehillä on keskimäärin aika kehno parrankasvu. Ja se pään muotokin on sellainen pyöreähkö ja posket pyöreät. Germaaneilla enemmän kantikkuutta, lommoposket, iso, komea nenä ja tuuhea tukka.
Jos suomalaiset miehet eivät ole suosittuja suomalaisten naisten parissa niin eivätpä ne suomalaiset naisetkaan ole kauneudestaan tunnettuja maailmalla. Samat geenit ... eikä se estrogeeni niitä miksikään muuta.Minun miehelläni on kyllä tumma karhea parta, ja sanoo, että kaikki partakoneet tahtovat mennä rikki. Ja sänki ihan pian vaikka vasta olisi ajanut.
- anna.sille.banaani
misspönttöuuni kirjoitti:
Minun miehelläni on kyllä tumma karhea parta, ja sanoo, että kaikki partakoneet tahtovat mennä rikki. Ja sänki ihan pian vaikka vasta olisi ajanut.
Olet nainut apinan
Aijaa, mä taas en tykkää parrakkaista miehistä. En rehottavista "pehkoparrakkaista" (tyyliin juutalaispapit :D hyvä nimitys sille voisikin olla "juutalaisparta"), kuin en myöskään niistä ns. "siististi muotoilluista ja pienistä" "pukinpartaisista"kaan (tyyliin "paholaisen parta"). Esimerkiksi Brad Pitt näytti ihan karmaisevalle silloin kun sillä oli puolelta toiselle rehottava iso parta - no, Pitistä en kyllä ole pahemmin digannut parrattomanakaan, ollut makuuni aika tavallisen näköinen, mutta hui kauhistus kun myös oma suosikkimiesnäyttelijä Ryan Gosling teki saman... Ei voinut enää tunnistaa samaksi komeaksi siloposkiseksi mieheksi kuin mitä oli nuorena ollut! Eikä Goslingilla netin kuvahaun perusteella se parta ollut edes yhtä iso ja rehottava kuin Pittillä, mutta se vähäkin riitti siihen ettei mies todellakaan näyttänyt syötävän hyvältä, toisin kuin oli täysin parrattomana näyttänyt... Vaikken yleensä tykkää viiksistäkään, niin Goslingilla kuitenkaan viikset eivät vielä olleet mitenkään pahat, ainoastaan se partapuoli siinä lookissa tökki.
Joten parrattomat miehet, muistakaa: on paljon näitäkin naisia jotka eivät parroista diggaa.- nplus50
Kyllä minä niin mieleni pahoitin , kun sänkinaamainen komea miesystäväni ajoi naamansa!!
Nuortui taas on ikäisekseen.
Voisi nyt edes mennä edes väärennyttämään paperinsa ... ei ole helppo olla nainen (huokaus)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448821
- 785352
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383854Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543242Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403060
- 412256
- 331808
- 2091737