Huomaa kyllä tostakin incel-paskasta sen, että miten hänen mielenterveytensä on romahtanut lopullisesti, kun tossa erässäkin keskustelussa tämä ätmiluuseri hehkuttaa sitä viattomien naisten ja jopa alaikäisten lasten tappamista.
Palstan ylläpitokin varmaan täynnä jotain incel-paskoja, kun hyväksyvät tällä palstalla tollaiset keskustelut, mutta sitten sen sijaan poistavat täältä aina täysin asiallisia ja hyvätasoisia kirjoituksia.
Pahasti on kyllä mielenterveys miehellä mennyt sen naisettomuuden ja seksin puutteen takia. Ei kyllä uskoisi sitä, että noin pahasti voi jollain miehellä se mielenterveys mennä sen naisettomuuden takia.
Olisi parempi kun naisasialuuseri keskittyisi vaan niiden incel-palstojen lukemiseen, eikä stressaisi turhaan siitä seksin saamisesta, kun hän voisi vaikka keskittyä johonkin muihin asioihin elämässään.
Naisasialuuseri seonnut lopullisesti
16
<50
Vastaukset 16
- Menkäävintille
Sinä ja luuseri ootte niin samanlaisia. Sinullakin vintti pimahtanut ja syynä se, että poikuus vielä tallella
- Näin.se
Jos NALin elämä pyöriikin naisettomuuden ympärillä, niin Darkilla se pyörii oman kaljun päänsä ympärillä.
Mulla itselläni kun onkin ollut paljon naisia jo parikymppisestä lähtien. Lisäksi mun mielenterveyteni on myös erittäin hyvällä mallilla, toisin kun naisasialuuserin.
- tuli.vaan.mieleen
DarkFear kirjoitti:
Mulla itselläni kun onkin ollut paljon naisia jo parikymppisestä lähtien. Lisäksi mun mielenterveyteni on myös erittäin hyvällä mallilla, toisin kun naisasialuuserin.
Oliko ne naiset ostettu seksikaupan kuminukkeosastolta?
tuli.vaan.mieleen kirjoitti:
Oliko ne naiset ostettu seksikaupan kuminukkeosastolta?
Eipä ole tullut koskaan missään seksikaupoissa käytyä, kun en tollaisia pervoiluja harrasta.
- hmmmmmmmmmhm
Naisasialuuseri sentään kirjoittaa joskus ihan naseviakin viestejä, toisin kuin muut palstalaiset, jotka lässyttää täällä omista tuloistaan ja säästöistään tai sitten jotain amisautopaskaa, joka kuuluisi ihan muille palstoille. Nih.
Kyllä ne rahaan ja varallisuuteen liittyvät asiat ovat aina mielenkiintoisia juttuja, kuten myös kaikki autoihin liittyvät asiat. Aina sitä mieluummin lukee autoista, kun näitä turhia incel-juttuja ja heidän sekopäistä naisvihaansa. Menisivät paskat hoitamaan sen mielenterveytensä kuntoon, ennen kun tulisivat tänne palstalle kirjoittelemaan.
- hmmmmmmmmmmm
DarkFear kirjoitti:
Kyllä ne rahaan ja varallisuuteen liittyvät asiat ovat aina mielenkiintoisia juttuja, kuten myös kaikki autoihin liittyvät asiat. Aina sitä mieluummin lukee autoista, kun näitä turhia incel-juttuja ja heidän sekopäistä naisvihaansa. Menisivät paskat hoitamaan sen mielenterveytensä kuntoon, ennen kun tulisivat tänne palstalle kirjoittelemaan.
Parin pienituloisen proletaarin raha-asiat ei kiinnosta ketään.
- Pillujen--asiantuntija
Kyllä on normaalia että naisettomuuden takia mielenterveys sekoo ja mies voi olla kuin räjähtävä pommi. Suomessa on paljon naisettomia ätmejä rumia joita ei kukaan rakasta eikä kukaan välitä. Ei lääkäritkään välitä niistä ätmeistä yhtään.
- pahanpappi
Naisluuserihan toitottaa joka välissä ettei halua naista kun pillut haisee niin pahalle. Sellaista tekstiä tulee, kun on traumoja taustalla, esim. joutunut seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi lapsena.
- Pillujen--asiantuntija
Mutta naisettomat miehet ovat paljon turvallisempia kuin jännämiehet jotka ovat suhteessa naisten kanssa.
No ettepä kyllä edes ole mitään turvallisia, kun naisasialuuserin uhkailee jatkuvasti viattomien naisten ja jopa alaikäisten tappamisella.
- mitäköhänon
DarkFear kirjoitti:
No ettepä kyllä edes ole mitään turvallisia, kun naisasialuuserin uhkailee jatkuvasti viattomien naisten ja jopa alaikäisten tappamisella.
Mitähän naisluuserille on tehty hänen ollessaan alaikäinen, kun on tuollaisen trauman seksistä ja naisista saanut?
- elämäonvälilläkauheaa
mitäköhänon kirjoitti:
Mitähän naisluuserille on tehty hänen ollessaan alaikäinen, kun on tuollaisen trauman seksistä ja naisista saanut?
Sitä emme tiedä, mutta jotain hyvin kauheaa se on ollut.
- pihallatipunen
Ai jaa. Just tuolla ylempänä kirjoitit ihan muuuta:
"Kyllä on normaalia että naisettomuuden takia mielenterveys sekoo ja mies voi olla kuin räjähtävä pommi. Suomessa on paljon naisettomia ätmejä rumia joita ei kukaan rakasta eikä kukaan välitä"
- gag.halfrunt
Naisasialooseri nyt on semmoinen vekkuli
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568