Suhde päättyi, nyt raskaana!

Neuvoton

Olin pitkässä suhteessa varattuun mieheen, oon itsekin varattu ja nyt sitten viimeisilläni raskaana. Maaliskuussa laskettu aika, ja suhde päättyi melkein heti kun oon raskaaksi tullut. Jäätiin kiinni. Vasta syksyllä tajusin että oon raskaana, koska kierukka, ja oon luottanut siihen että se toimii, vaikka kaikenlaista oirettakin oli. Tiedän että isä on se mies jonka kanssa suhde oli. Vain lähipiiri tietää tilanteesta. Onneks on ollut pieni maha, niin pysty pitkään voinut pistää lihomisen piikkiin. Ja nyt kun muutkin tietää, niin luulevat että oon raskaana omalle miehelleni. Nyt en vaan tiedä mitä tehdä, kerronko oikealle isälle vai en? Koitin kerran kertoa, silloin kun homma selvisi, mutta en uskaltanutkaan. Tiedän että mun mies varmasti kasvattaa lapsen kuin omansa. En ees lapsia halunnut, eikä tää tuleva isäkään enempää. Mutta luuletteko että hän haluaisi silti tietää? Ja entäs lapsen oikeus tuntea oikea isänsä?

24

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nojoon

      Jäätiin kiinni- kerronko miehelleni lapsen oikesta isästä- kerronko lapselle jne

      Eikö sun miehesi osaa epäillä isyyttään jos hän tietää toisesta miehestä?! Onko 1nkertainen vai eikö vaan välitä kenen lapsia elättää?

      • Neuvoton

        Mun mies tietää että tää toinen on 99% todennäköisyydellä isä. En siis ole kertonut tälle toiselle miehelle, koska yhteydenpito päättyi kutakuinkin samalla kun jäätiin suhteesta kiinni. Siinä molemmat teki lupauksia omalle puolisolleen... Ja toinen mies jatkaa oman naisensa kanssa, ainakin alkuun jatkoi, en tiedä ovatko vielä yhdessä. Tää on ihan kamala tilanne. Vaihtoehtona on että sotken heidän elämän tai sitten että en vaan kerro mitään.


      • Totuuskannattaa

        Paras olisi kertoa heti totuus. Katso sitten jääkö miehesi. Tiedän tapauksen missä lapselle kerrottiin vasta oikeasta isästä koulu ikäisenä, järkyttyi, mutta halusi tutustua oikeaan isäänsä. Molemmat tietävät toisensa, ovat välillä yhteyksissä muttei aktiivisesti.

        Tämä isä joka kasvatti hänet, on enemmän isä kuin oikea. Koska ollut mukana kaikessa.


      • N.ella
        Neuvoton kirjoitti:

        Mun mies tietää että tää toinen on 99% todennäköisyydellä isä. En siis ole kertonut tälle toiselle miehelle, koska yhteydenpito päättyi kutakuinkin samalla kun jäätiin suhteesta kiinni. Siinä molemmat teki lupauksia omalle puolisolleen... Ja toinen mies jatkaa oman naisensa kanssa, ainakin alkuun jatkoi, en tiedä ovatko vielä yhdessä. Tää on ihan kamala tilanne. Vaihtoehtona on että sotken heidän elämän tai sitten että en vaan kerro mitään.

        Asiat ovat jo sotkussa.Lapsen isän ja hänen vaimon kuuluu tietää.Mitähän mies tuumii kun alkaa maksaa elareita?


      • Anonyymi
        Neuvoton kirjoitti:

        Mun mies tietää että tää toinen on 99% todennäköisyydellä isä. En siis ole kertonut tälle toiselle miehelle, koska yhteydenpito päättyi kutakuinkin samalla kun jäätiin suhteesta kiinni. Siinä molemmat teki lupauksia omalle puolisolleen... Ja toinen mies jatkaa oman naisensa kanssa, ainakin alkuun jatkoi, en tiedä ovatko vielä yhdessä. Tää on ihan kamala tilanne. Vaihtoehtona on että sotken heidän elämän tai sitten että en vaan kerro mitään.

        Taas Pohveli mies aisankannattaja toisen lehtolapsen elättäjä


    • varmatieto

      Teetä isyystesti.

    • tahvojalöytyy

      Aloittajalle, ONKO KUMI SULLE IHAN TUNTEMATON EHKÄSISY vaikka kuinka olisi kierrukka. Minäkin olen pannut vierasta mutta kumilla ettei tule ylläreitä.

      • AinaTuntiVähPanoa

        Olen itsekin toisinaan kumia käyttänyt. Ei se mitään raskaaksi tuloa estä. 3/4. Kerrasta kumi mennyt rikki, toki sekuntimunalla kestää jos osaa edes rullata kullin päälle oikein.


    • Reikäkunreikä

      No saatana hyi helvetti! Varattuun ja ... etpä taida tietääkään, miksi tällaisia horo-läskiperseitä kutsutaan, joka varattuna ja varattuun ... mene seuraavan kerran hinkkaamaan heinäseivästä, niin ei tule kuin puuv*****! Sittenhän pentus on huoripentu!!!!

      • malttia

        HE HE HE! VARO ETTEI PÄÄS POKSAHDA.......


    • Toivlapsihuostaanotetaan

      Voi hyvää päivää mikä ääliö...sinun kaltaisesi pitäisi pakkosteriloida.

    • sikojaäidinoommekaikki

      Olet todella käyttäytynyt tyhmääkin tyhmemmin. Sinä aikuisena voit vetää itsesi katuojan syoväreihin , sihen sinulla on täysi oikeus ja juuri sen olet tehnytkin. Mutta miksi maailmassa et huolehtinut paremmin ehkäisystä?
      Tuo huorapukkikaverisi aiheutetusti saa alkaa maksamaan alkuunsaamastaan lapsesta. Jos se on lapsen siittäjä. Varmista se DNA testillä ensin.
      Jatkaessasi jo tutuksi tullutta elämäsi kaavaa, Ole hyvä, ole hyvä ja steriloi itsesi. Sinunlaisesi naiset eivä saa enää lisääntyä! Se kun on niin helppo estää.

      Voi tuleva lapsi poloinen!!!!!!!!!!

    • Fkknbmm

      Tottakai oikea isä maksaa elatustuet jos rahaa on(?). DNA testit kun lapsi syntynyt. Kanna vastuu teoista.

    • detection

      Sun provos oli jo aika hyvä. Näyttää menneen täydestä muille.

    • fuoufyfuy

      Älä kerro. Älä kerro edes lapsellesi.

      Isä on jotakin muuta kuin biologinen siittäjä. Miehesi, jos hän otti sinut takaisin ja on luvannut että voitte jatkaa elämäänne ja korjata välinne, on hyvä mies. Ja hyvä mies on sellainen joka on myös hyvä isä.

      Sinä et ole hyvä äiti, eikä tuo sinua nussinut mies ole hyvä isä koska te ette ymmärtäneet, ettekä varmaan tulevaisuudessakaan ymmärrä erota ja aloittaa yhteistä elämää jos haluatte nussia muiden kuin kumppaneittenne kanssa.

      Haluatko oikeasti sellaiseen tilanteeseen lapsesi että kaikki on päin helvettiä?

      Lapselle voit kertoa joskus sitten kun hän on aikuinen, eli aikuistunut, ja ymmärtänyt sen ettei vanhemmat ole kaikkivoipia hyviksiä. Siihen asti pidät turpasi kiinni ja pikkuhousut jalassa kun muita on paikalla.

      Toivottavasti opit kerrasta että lapsesi on nyt tärkein, hänen kasvatusisänsä tulee toisena (eli parisuhteenne!) ja sinä tulet vasta sen jälkeen.

      Menkää terapiaan jos aihe ahdistaa.

    • tyhmyystympii

      Yksi asia on varma, jos muijani olisi tullut raskaaksi kun muhinoi vieraan kanssa olsi saanut etsiä toisen elättäjän lapselle, multa ei ymmärrystä heru. Luoja kai nyt aikuinen ihminen ymmärtää käyttää ehkäisyä vaan ei.

    • millamaari

      Minulla oli aivan samanlainen tilanne. Olin pitkään suhteessa varatun miehen kanssa, Sitten tulin raskaaksi tälle toiselle miehelle ja olin heti alussa aivan varma että olitälle varatulle miehelle.
      No aluksi aioin kertoa että olen raskaana mutta en sit uskaltanut pelkäsin et jättää minut.
      No niinhän siinä sitten kävi kun kerran sanoi et ootko lihonut. Sanoin et olen hänelle raskaana ja jotain hätävalhetta siinä keksin miksi en ole kertonut. Hän ilmoittti ettei halua lasta eikä mitään muutakaan. Heitti minut ulos asunnosta itkien menin kotiin ja mies ihmetteli niin silloin kerroin että olen raskaana mutta ikään en kerro että ei ole hänen.

      • kuka_on_isä

        Luuletko ettei tuo paljastu?


      • säästäjä

        mitähän, jos annat lapsen kasvatiksi, niin eoi tartte miettiä, kuka elättä


    • Anonyymi

      Laita isälle viesti, että näin on käynyt ja ei tarvitse osallistua lapsen elätykseen. Hänelle lottovoitto, on saanut siittää jälkikasvua ja omat geenit pääsevät eteenpäin ja sitten pääsee tekemään lisää jonkun toisen kanssa myös. Nykyään elätysvelvollisuus on yksi tekijä, joka rajoittaa syntyvyyttä. Jos saisi paneskella ympäriinsä ja lapsien syntyessä valtio maksaisi, niin kyllä syntyvyys kasvaisi.

    • Anonyymi

      Maaliskuussa laskettu. Miten niin viimeisillään? Onkohan tuossa vielä aika monta kuukautta aikaa laskettuun aikaa ja miettiä mitä tuli tehtyä.

      • Anonyymi

        Olet siis pettänyt minua jos maaliskuuta on laskettu aika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis pettänyt minua jos maaliskuuta on laskettu aika

        Sori hei kun tällä tavalla sait tietää. Tää oli shokki molemmille. Mutta en muistanut itsekään tai tiennyt että meillä oli joku suhde niin vähän kyllä yllätti joo lukea täältä että oon tullut raskaaksi itseänikin. Mutta kyllä minä sen pidän nimeän sinun mukaan sitten.


    • Anonyymi

      Jos muijani antais vittua vieraalle ja tulis paksuks sais ihan ite elättää kersan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2609
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      208
      2374
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      184
      1782
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe