Tuomiopäivä tulee

Tämä-selvä

42

56

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä. Toivottavasti uppoaa koko paska. Ollaan muutenkin pilattu koko Suomi.

    • pihallatipunen

      En ole enää elossa silloin, niin ei vaikuta henk.koht.

      Tällä hetkellä huolestuttaa lähinnä se, kuinka paljon pihani tulvii ku noi lumet tosta sulaa...

    • Kaisanoasaa

      Sais tulla jo heti sitten. Hyvä vaan että näin ruma mies hukkuu

    • Tuomiopäiviä.tutkinut

      Voi noita tuomiopäivän ennustajia on ollut aina. Miksi otatte todesta yhden ennustuksen?

    • AsianVierestä

      Tuomiopäivä on ollut tulossa j 10 000 vuotta. Ilmasto on lämminnyt tuon ajan yhtäjaksoisesti ja vielä hengitetään. On se outo juttu tuo.

      • 40vuottaollut

        Jos mietit että oli 10000 vuotta ja sit tuli tietokone ja kehitys.
        Mitä luulet kauan me eletään tällä kehityksen nopeudella?


    • pihallatipunen
      • AsianVierestä

      • Sentrifugi.ei.robotti

        Toi on hyvä sketsi. Eräs tuttavani kuuli sanat vielä väärin, niin siitä tuli vielä koomisempi.


      • pihallatipunen
        AsianVierestä kirjoitti:

        Kummeli muuten osasi, tuo örinä alkaa olla tätä tasoa, tai melkein...
        https://www.youtube.com/watch?v=xf_4uvymwRw

        Hyvää kamaa.

        Itseasiassa tuo "Tuomipäivä" on ihan kelpo biisi....

        Jaa että Tomi Joutsenen tasoa.....no miksei, ainakin melkein. Siis minähän olen HC- Amorphis -fanaatikko.


      • pihallatipunen
        Sentrifugi.ei.robotti kirjoitti:

        Toi on hyvä sketsi. Eräs tuttavani kuuli sanat vielä väärin, niin siitä tuli vielä koomisempi.

        Miten se kuuli sanat?


    • .. KiihtyHän se Sulaminen KiihtyMistään ihan jo Sen VuoksiKin, kun Valkoinen AuringonLämpöä Heijastava PintaAla Maapallolla Pienenee PieneneMistään.. Itseään Ruokkiva Kierre.. Siis.. ;P

      • .. Pitäis Varmaan Maalailla Hieman Tät PallooKin.. Tjms.. ;P


    • Auttaisko jos maksettas enempi veroja?

      • Olen pitänyt sua vain lievästi mielisairaana suvakismisi vuoksi mutta oletkjo tosiaan noin tyhmä myös:

        https://www.ess.fi/Mielipide/art2481997

        "Noin 200–300 perhettä Länsi-Suomessa on joutunut muuttamaan kodistaan pois tuulivoimaloiden aiheuttamien terveyshaittojen vuoksi. Tuhannet oireilevat, mutta koettavat vielä sinnitellä."

        Se on kiva sieltä stadin sydämestä huudella kun ei itse saa paskalaitosta takapihalleen, ne jotka saa ei varmaan ole yhtään pahoillaan siitä että edes Putkonen yrittää tuosta asiasta puhua,


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Olen pitänyt sua vain lievästi mielisairaana suvakismisi vuoksi mutta oletkjo tosiaan noin tyhmä myös:

        https://www.ess.fi/Mielipide/art2481997

        "Noin 200–300 perhettä Länsi-Suomessa on joutunut muuttamaan kodistaan pois tuulivoimaloiden aiheuttamien terveyshaittojen vuoksi. Tuhannet oireilevat, mutta koettavat vielä sinnitellä."

        Se on kiva sieltä stadin sydämestä huudella kun ei itse saa paskalaitosta takapihalleen, ne jotka saa ei varmaan ole yhtään pahoillaan siitä että edes Putkonen yrittää tuosta asiasta puhua,

        Heti alkoi henkilöhyökkäys. . Ja linkki jonkun randomin mielipiteeseen.

        Voi naperoa kun yrittää sylkeä joka suuntaan..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Heti alkoi henkilöhyökkäys. . Ja linkki jonkun randomin mielipiteeseen.

        Voi naperoa kun yrittää sylkeä joka suuntaan..

        No ihan syystä ärsyynnyin kun pilkkaat vakavasti sairastuneita ihmisiä kommentillasi. Miltä luulet Teron vaimosta tuntuvan jos lukee sun kommentin?:

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nyt-puhuvat-tuulivoimalan-lahelta-pois-muuttaneet-korvasarkya-ja-kuvotusta-kuin-kidutusta/6189998

        " Kun lähestyttiin kesää, tilanne alkoi mennä niin katastrofaaliseksi, että vaimoa vietiin useamman kerran ambulanssilla, kun hänellä tuli tajuttomuus- ja poissaolokohtauksia."

        Jos aletaan noistakin tutkimaan kuinka monta kuolemaa, keskenmenoa yms. aiheuttaneet niin voisi tulla hoitokotikohun kaltainen jupakka.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No ihan syystä ärsyynnyin kun pilkkaat vakavasti sairastuneita ihmisiä kommentillasi. Miltä luulet Teron vaimosta tuntuvan jos lukee sun kommentin?:

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nyt-puhuvat-tuulivoimalan-lahelta-pois-muuttaneet-korvasarkya-ja-kuvotusta-kuin-kidutusta/6189998

        " Kun lähestyttiin kesää, tilanne alkoi mennä niin katastrofaaliseksi, että vaimoa vietiin useamman kerran ambulanssilla, kun hänellä tuli tajuttomuus- ja poissaolokohtauksia."

        Jos aletaan noistakin tutkimaan kuinka monta kuolemaa, keskenmenoa yms. aiheuttaneet niin voisi tulla hoitokotikohun kaltainen jupakka.

        Heh. "Persujen tiedotustilaisuus".

        Vaan onhan tuulivoimaa ennenkin hyväksi käytetty..

        https://www.google.com/search?q=tuulimyllyt&client=tablet-android-samsung&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjd-emn0a7gAhUMWZoKHT9sDa0Q_AUoAXoECAsQAQ&biw=1280&bih=800


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Heh. "Persujen tiedotustilaisuus".

        Vaan onhan tuulivoimaa ennenkin hyväksi käytetty..

        https://www.google.com/search?q=tuulimyllyt&client=tablet-android-samsung&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjd-emn0a7gAhUMWZoKHT9sDa0Q_AUoAXoECAsQAQ&biw=1280&bih=800

        Laitetaas linkki vielä infraäänistä..

        "Infraääni ei ole mitenkään poikkeuksellinen ilmiö, vaan sitä kuuluu kaikkialla. Esimerkiksi meri ja tuuli aiheuttavat sitä. Honkajoella tuulipuiston ääniä tutkitaan laitteilla, jotka havaitsevat myös infraäänet, joskaan niitä ei ole suunniteltu erityisesti niiden mittaamiseen.

        - Mikrofonimme mittaavat ääniä kolmesta hertsistä lähtien. Hiljaisissa paikoissa korkeita taajuuksia ei kuulu, mutta infraäänipuolella on aina piikki. On aivan sama, missä mittaa, sellaista aluetta ei ole, jossa infraääniä ei kuuluisi.

        Myöskään THL:n kyselytutkimuksessa ei saatu tukea epäilyille, että infraäänellä olisi vaikutusta tuulivoimaloiden lähellä asuvien ihmisten kokemiin oireisiin.

        Esimerkiksi päänsärkyä, huimausta, korvaoireita ja pahoinvointia koettiin suunnilleen saman verran riippumatta siitä, asuiko henkilö hyvin lähellä tuulivoimalaa vai jopa kymmenen kilometrin päässä. Jos infraäänillä olisi vaikutusta, oireiden pitäisi olla sitä yleisempiä, mitä lähempänä voimalaa asutaan.

        Oireet eivät myöskään olleet tuulivoimala-alueilla asuvilla sen yleisempiä kuin Suomessa yleensä."


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Laitetaas linkki vielä infraäänistä..

        "Infraääni ei ole mitenkään poikkeuksellinen ilmiö, vaan sitä kuuluu kaikkialla. Esimerkiksi meri ja tuuli aiheuttavat sitä. Honkajoella tuulipuiston ääniä tutkitaan laitteilla, jotka havaitsevat myös infraäänet, joskaan niitä ei ole suunniteltu erityisesti niiden mittaamiseen.

        - Mikrofonimme mittaavat ääniä kolmesta hertsistä lähtien. Hiljaisissa paikoissa korkeita taajuuksia ei kuulu, mutta infraäänipuolella on aina piikki. On aivan sama, missä mittaa, sellaista aluetta ei ole, jossa infraääniä ei kuuluisi.

        Myöskään THL:n kyselytutkimuksessa ei saatu tukea epäilyille, että infraäänellä olisi vaikutusta tuulivoimaloiden lähellä asuvien ihmisten kokemiin oireisiin.

        Esimerkiksi päänsärkyä, huimausta, korvaoireita ja pahoinvointia koettiin suunnilleen saman verran riippumatta siitä, asuiko henkilö hyvin lähellä tuulivoimalaa vai jopa kymmenen kilometrin päässä. Jos infraäänillä olisi vaikutusta, oireiden pitäisi olla sitä yleisempiä, mitä lähempänä voimalaa asutaan.

        Oireet eivät myöskään olleet tuulivoimala-alueilla asuvilla sen yleisempiä kuin Suomessa yleensä."

        Tarkoituksella laitan linkin jälkikäteen, kun olen huomnnut, että hyvin monet munkin viesteistä menee poistoon, jos se sisältää linkin..

        https://www.aamulehti.fi/kotimaa/tuulivoimala-ei-ole-ainoa-aanen-lahde-infraaanta-voi-kuulla-lahestulkoon-kaikkialla-23980136


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Heh. "Persujen tiedotustilaisuus".

        Vaan onhan tuulivoimaa ennenkin hyväksi käytetty..

        https://www.google.com/search?q=tuulimyllyt&client=tablet-android-samsung&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjd-emn0a7gAhUMWZoKHT9sDa0Q_AUoAXoECAsQAQ&biw=1280&bih=800

        Tjoo on mutta olivatkin ihan eri teholuokan ehkeitä niin niistä tuskin hirveästi oli haittaa. Mitä tulee noihin sun linkitykssiin niin tottakai ahne pääomapuoli tahtoo esittää asiat parempina kuin ne on, niille merkitsee vain raha eikä sairastuneet mutta oireita saavalle nuo voi olla maanpäällinen helvetti takapihalla.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tjoo on mutta olivatkin ihan eri teholuokan ehkeitä niin niistä tuskin hirveästi oli haittaa. Mitä tulee noihin sun linkitykssiin niin tottakai ahne pääomapuoli tahtoo esittää asiat parempina kuin ne on, niille merkitsee vain raha eikä sairastuneet mutta oireita saavalle nuo voi olla maanpäällinen helvetti takapihalla.

        Sanopas sitten itse mitä sun mielestä pitäisi tehdä ilmastonmuutokselle, muuta kuin haukkua kaikkia vaihtoehtoja?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sanopas sitten itse mitä sun mielestä pitäisi tehdä ilmastonmuutokselle, muuta kuin haukkua kaikkia vaihtoehtoja?

        Rajoitetaan nyt aluksi vaikka lentoliikennettä, pahinta saastuttajaa ja sisällytetään siihen myös ne hävittäjähankinnat, lennosto lennelköön droneilla jatkossa.

        Phuketin lennon päästöillä perhe autoilee kymmenen vuotta:

        https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ympäristö/artikkeli-1.220697

        Niin mietipäs tosiaan mistä olisi helppoa ja järkevää alkaa karsimaan niitä päästöjä? Kenenkään ei ole ihan pakko päästä phukettiin hankkiimaan persettä raapivalta kokilta norovirusta:

        https://www.talouselama.fi/uutiset/te/d53b8f36-f8e6-329e-84ad-b19621b0dc46?ref=ampparit:7ef8

        Järkevää ja helppoa siis olisi karsia lentoliikennettä, miksiköhän niin ei tehdä? koska iso raha puhuu ja niille on tärkeää että pölhöt pidetään juokuspyörässä päästämällä ne joskus lomalle phuketteihin vaikka se ei maailman kannalta olisi kovin järkevää.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Rajoitetaan nyt aluksi vaikka lentoliikennettä, pahinta saastuttajaa ja sisällytetään siihen myös ne hävittäjähankinnat, lennosto lennelköön droneilla jatkossa.

        Phuketin lennon päästöillä perhe autoilee kymmenen vuotta:

        https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ympäristö/artikkeli-1.220697

        Niin mietipäs tosiaan mistä olisi helppoa ja järkevää alkaa karsimaan niitä päästöjä? Kenenkään ei ole ihan pakko päästä phukettiin hankkiimaan persettä raapivalta kokilta norovirusta:

        https://www.talouselama.fi/uutiset/te/d53b8f36-f8e6-329e-84ad-b19621b0dc46?ref=ampparit:7ef8

        Järkevää ja helppoa siis olisi karsia lentoliikennettä, miksiköhän niin ei tehdä? koska iso raha puhuu ja niille on tärkeää että pölhöt pidetään juokuspyörässä päästämällä ne joskus lomalle phuketteihin vaikka se ei maailman kannalta olisi kovin järkevää.

        Mikä ettei.

        Tarkoitin kyllä lähinnä miten energiaa saataisiin tulevaisuudessa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mikä ettei.

        Tarkoitin kyllä lähinnä miten energiaa saataisiin tulevaisuudessa.

        Yksittäinen ihminen voi rajoittaa/ lopettaa lihansyönnin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Yksittäinen ihminen voi rajoittaa/ lopettaa lihansyönnin.

        Miksi pitäisi luopua luontaisesta ruokavaliosta? syöminen on kuitenkin perustarve, ympäriinäs lentely ei.


      • sääli.vähän
        Harmaaritari kirjoitti:

        Miksi pitäisi luopua luontaisesta ruokavaliosta? syöminen on kuitenkin perustarve, ympäriinäs lentely ei.

        Anna mummun trollata. Ei sillä muutakaan ole.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Miksi pitäisi luopua luontaisesta ruokavaliosta? syöminen on kuitenkin perustarve, ympäriinäs lentely ei.

        Se nyt on suurin yksittäinen teko mitä yksi ihminen voi tehdä, lisääntymättömyyden lisäksi.
        Taisi olla viidesosa koko potista mitä kotitaloudet voivat tehdä. Eikä yksi teko toista sulje pois..

        Ehkä ihmisille pitäisi jakaa tietty määrä ympäristöpisteitä, joita sopii kuluttaa miten haluaa, mutta myydä niitä ei saisi. Faktahan on se, että kaikki elämä kuluttaa..

        Taas sä vaan natiset..ja lentomatkailun vähentämistäkin ehdotat vain siksi ettet itse matkustele mihinkään.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se nyt on suurin yksittäinen teko mitä yksi ihminen voi tehdä, lisääntymättömyyden lisäksi.
        Taisi olla viidesosa koko potista mitä kotitaloudet voivat tehdä. Eikä yksi teko toista sulje pois..

        Ehkä ihmisille pitäisi jakaa tietty määrä ympäristöpisteitä, joita sopii kuluttaa miten haluaa, mutta myydä niitä ei saisi. Faktahan on se, että kaikki elämä kuluttaa..

        Taas sä vaan natiset..ja lentomatkailun vähentämistäkin ehdotat vain siksi ettet itse matkustele mihinkään.

        Säkin olet välillä olevinas eläinten suojelun kannalla, kunhan se ei sun omaa lihanmussutusta koske. Ei haittaa vaikka se sun possus on elävältä kaltattu.


      • Matkailuseis
        Wwuwuw kirjoitti:

        Se nyt on suurin yksittäinen teko mitä yksi ihminen voi tehdä, lisääntymättömyyden lisäksi.
        Taisi olla viidesosa koko potista mitä kotitaloudet voivat tehdä. Eikä yksi teko toista sulje pois..

        Ehkä ihmisille pitäisi jakaa tietty määrä ympäristöpisteitä, joita sopii kuluttaa miten haluaa, mutta myydä niitä ei saisi. Faktahan on se, että kaikki elämä kuluttaa..

        Taas sä vaan natiset..ja lentomatkailun vähentämistäkin ehdotat vain siksi ettet itse matkustele mihinkään.

        Tyypillinen punavihreän roskasakin kommentti. "Kun et itse matkusta" Ei ole kuule sinullakaan mikään pakko matkustaa. Kyllä sieltä Helsingin keskustasta mielellään määrätään mitä pitää tehdä ja mitä pitää syödä kunhan se ei omia mieltymyksiä vie.
        Pelkästään jos yhden vuoden tyhjänpäivänen lenteli saataisiin pois niin moni perhe saisi halvemman yksityisautoilun. Siis lentomatkailu alas ja vähäpäästöinen yksityisautoilu ylös. Olisi ekologisempaa ja järkevämpää.


      • Matkailuseis kirjoitti:

        Tyypillinen punavihreän roskasakin kommentti. "Kun et itse matkusta" Ei ole kuule sinullakaan mikään pakko matkustaa. Kyllä sieltä Helsingin keskustasta mielellään määrätään mitä pitää tehdä ja mitä pitää syödä kunhan se ei omia mieltymyksiä vie.
        Pelkästään jos yhden vuoden tyhjänpäivänen lenteli saataisiin pois niin moni perhe saisi halvemman yksityisautoilun. Siis lentomatkailu alas ja vähäpäästöinen yksityisautoilu ylös. Olisi ekologisempaa ja järkevämpää.

        Henkilöhyökkäys jatkuu.

        Mä oon lentokoneella matkustanut viimeksi noin kuusi vuotta sitten ja reissussa olin kuukauden. Sama sitä edellisellä kerralla.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Henkilöhyökkäys jatkuu.

        Mä oon lentokoneella matkustanut viimeksi noin kuusi vuotta sitten ja reissussa olin kuukauden. Sama sitä edellisellä kerralla.

        Tietääkseni junalla matkustelu on ekologisin vaihtoehto..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tietääkseni junalla matkustelu on ekologisin vaihtoehto..

        Ulkomaille mentäessä..tai voihan sitä vaikka koittaa soutaa..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se nyt on suurin yksittäinen teko mitä yksi ihminen voi tehdä, lisääntymättömyyden lisäksi.
        Taisi olla viidesosa koko potista mitä kotitaloudet voivat tehdä. Eikä yksi teko toista sulje pois..

        Ehkä ihmisille pitäisi jakaa tietty määrä ympäristöpisteitä, joita sopii kuluttaa miten haluaa, mutta myydä niitä ei saisi. Faktahan on se, että kaikki elämä kuluttaa..

        Taas sä vaan natiset..ja lentomatkailun vähentämistäkin ehdotat vain siksi ettet itse matkustele mihinkään.

        Njaah. Yksittäisten ihmisten pipertämisillä ei ole mitään vaikutusta ilmaston muutokseen..
        Pitää ymmärtää kuinka massiivisesta asiasta on kyse.
        Iso laiva kääntyy maailmassa hitaasti vertaukuvallisesti sanoen, mutta kyllä se kääntyy..Tekniikka kehittyy ja esim. Autot kulkevat sähköllä tai jollain muulla tekniikalla tulevaisuudessa..Teollisuuden päästöt jne..Kaikki tekniikka kehittyy kyllä aikanaan ja sitäkautta ne todelliset ilmastoon vaikuttavat muutokset tulevat. Yksittäisten ihmisten ei kannata asiasta murehtia. Te ette voi vaikuttaa asioihin.


    • nekkujenoikeudenkäynti

      Paljonko veden pinta on noussut viimeisen 10 000 vuoden aikana? Paljonko tulee yhä edelleen nousemaan? Paljon.
      Odotan yhä oikeudenkäyntejä neanderintalin ihmisiä vastaan liian savuavista tervastulista koska heidän aikana hävisi suomen päältä kilometrin vahvuinen jääpeite sekä kuoli sukupuuttoon niin mammutit kuin villasarvikuonotkin.

      Ainiin tämä uusi villityshän on mahtava uskonto ja näinollen tulonsiirto köyhemmiltä rikkaimmille.

      • roomeojuulia

        Ei niitä lasketa jos ei rahhaa saa.


    • Tämä-selvä

      Luulen että terminaattorit valtaa maan ja tulee koneiden kapina ja tuomionpäivä.

      • Se on ehkä selvä, mutta sinä et.


    • hyväjuttuvaan

      Jäätikön sulaminen ja vesien lämpeneminen lisää planktonia mikä taas lisää kalojen määrää, mikä on hyvä asia.

    • Vaalien jälkeen kaikki taas hyvin, jäätiköt palaavat ennalleen ja merenpinta jatkaa laskemistaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      125
      2275
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      103
      1357
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1053
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1037
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      109
      1031
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      86
      919
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      689
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      670
    10. 50
      664
    Aihe