Au Pair haussa Irlantiin

Asumme Dublinin liepeillä Irlannissa ja etsimme parhaillaan Au Pairia/ Iso-siskoa kaitsemaan meidän 7- ja 12-vuotiaita tyttöjä. Aloitusajankohta on huhti-toukokuun vaihteessa 2019 ja pesti jakuisi ainakin elokuun lopulle tai pidempään mahdollisuuksien mukaan. Toivomme että hakijoilla olisi aiempaa kokemusta lasten hoidosta sekä kiinnostusta tutustua uuteen kulttuuriin ja ihmisiin. Au Pairin tehtäviin kuuluu lastenhoito, lasten aterioiden valmistus, lasten kanssa touhuilu ja ulkoilu sekä kouluun ja harrastuksiin saattaminen sekä kotiläksyissä auttaminen. Myös pienet kotityöt kuten tiskikoneen käyttö ja pyykin ripustus sekä lelujen pois korjaaminen kuuluvat asiaan. Au Pairin työviikko on maanantaista perjantaihin ja kun lapset ovat koulussa Au Pair voi vaihtaa vapaalle. Myös illat ja viikonloput ovat vapaita ellei erikseen sovita. Maksamme Au Pairille viikottaisen taskurahan, tarjoamme ylläpidon ja lisäksi Au Pairin käytössä on oma huone ja langaton netti. Teemme kirjallisen sopimuksen Au Pairin kanssa ja suosituksia saisi olla pari kappaletta. Lisätietoja voi kysellä ja hakemuksia lähettää osoitteeseen eireaupair[at]gmail.com.

6

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkkennus vielä hakukriteereihin: olemme valmiita joustamaan aloitusajankohdan suhteen touko-kesäkuun vaihteeseen asti. Jos koulunaloitus vaatii aikaisempaa kotiinpaluuta elokuussa voidaaan siitä myös neuvotella. :)

• 28.2

Hei,
        Mikä mahtaa Irlannissa olla ikäraja au pairille?

• 18v

• Päivitys hakuajankohtaan : tilanteemme on muuttunut ja tämänhetkinen aloitusajankohta on heinä-elokuun vaihteessa 2019. Toiveena on että hakijat olisivat täysi-ikäisiä ja voisivat viipyä meillä keväälle 2020 mahdollisuuksien mukaan.

• Anskubansku

Hei!
      Olen suomalainen 52-vuotias nainen, jonka omat lapset (3) asuvat jo omillaan. Olen kasvatustieteiden maisteri ja työskentelen tällä hetkellä alakoulun 6-luokan opettajana. Olen kesällä "työttömänä", mutta saan kyllä työttömyystuen. Työni loppuu siis kesäkuun alkupäivinä ja jatkuu noin elokuun 8.
      Minulla on kokemusta yli 30-vuotta lapsista. Puhun englantia, ruotsia ja saksaa. .Minulla on ajokortti. Olen toiminut ensivasteyksikössä ja minulla on karatesta vihreä vyö. Osaan laittaa ruokaa. Olen ehdottoman luotettava ja vastuuntuntoinen aikuinen. Olen iloinen ja huumorintajuinen aikuinen ihminen, joka tulee toimeen kaikkien ihmisetn kanssa. En tupakoi. Pidän eläimistä. Päätin laittaa teille ilmoituksen, sillä perheenne vaikutti tosi ihanalta. Mikäli haluatte laittaa minulle viestiä annanteille sähköpostiosoitteeni [email protected]. Ystävällisesti Anne

• Hei Anne, pahoittelut kun vastaan näin myöhään. Tällä hetkellä paikka on auki heinä/elokuun vaihteesta eteenpäin. Toivottavasti sopiva perhe tulee vielä kohdalle että pääset reissuun! ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      156
      2548
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe