Miksi parin vuoden takainen muutaman kerran tapaamani nainen ei jätä rauhaan vaikka minulla on uusi suhde?
Hän tulee tuttavallisesti pökkäämään "kiitos viimeisestä", kun tanssin toisen kanssa ohitse, soittelee iltaisin ja kiittelee viimeisestä niin kuuluvasti että kaikki huoneessa olevat kuulevat sen puhelimesta.
Tällainen ei liene normaalin ihmisen toimintaa? Riittääkö selitykseksi mustasukkaisuus vai onko kyse pahemmasta?
Millä tuollaisen käytöksen saa loppumaan?
Vonkaava ex
1
84
Vastaukset
- Lilliputt1
Kai olet sanonut suoraan hänelle että haluat olla rauhassa? Ei kuulosta kyllä kovin normaalilta toiminnalta jos nainen on noin takertunut. Kannattaa tehdä selväksi että sua häiritsee sen käytös ja jos soittelu ei lopu niin laittaa estot. Niin mä teen liian takertuvien miesten kanssa jos sana ei tehoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614208KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1152782Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452262Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291923- 241843
- 281566
- 171430
- 771412
- 1461314
- 311178