Viikonloppu

vittusentään

Viikonloppuna vituttaa.

19

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalkasienionvaarallinen

      Minua vituttaa aina.

    • pihallatipunen

      Eikä vituta. Eikä nyt edes ole vielä viikonloppu. Tänään on työpäivä...paitsi ei mulla koska loma. Maanantaina vituttaa.

    • anonyymi_iIZ

      Taas ensiyönä jännämiesten karvaiset perseet tekevät nousevaa ja laskevaa liikettä naisten haarojen päällä.Viikonloppukun on:)

      • mklbgflrt

        Mutta onko jännämiesten perseet aina karvaisia? Eikö ole sellaisia jännämiehiä joilla on luonnostaan melko karvaton perse, tai peräti sheivanneet? Eikö ne pääsekään naisten haaroihin koska persekarvoitus ei ole riittävän tuuhea?

        Entä jos kilttimiehellä on karvainen perse, pääseekö sillä naisten haaroihin vai ei?


    • Tämä-selvä

      Kyllä varmaan jos ei saa pillua.

      • vaikkensaapilhua

        Ei mua ainakaan haittaa


    • Kaisanoasaa

      Joisko kännit koska olen yksinäinen ja vituttaa.

      • vaihtoehto

        Älä juo. Ulkoile mieluummin. Lupaa viikonlopuksi hyvää ulkoilusäätä.


      • Kaisanoasaa

        Ulkona ei ole mitään ätmille.


    • Puhdetöitä, itsensä kehittämistä , ulkoilua , uusien ruokien tekoa, polttopuiden kantoa , rauhaa ja rakkautta.
      Näin ainakin alkuun :)

    • Viinamies

      Viikonloppu on aina yhtä juhlaa.

    • Tänään työpäivän päätteeksi vaan chillaan hyvään musiikin ( mun mielestä hyvän) ja poikueen kera...muu viikonloppu menee kirjallisia rustatessa.

      https://youtu.be/UfLvR5kpVv

      Voi olla, että vikutaakin hetkittäin, muttei tänään...tänään huilataan ilta. 😃

    • Semmostase

      Menisin pilkille huomenna mutta jäät on heikkona.

    • ahdistaa

      Viikonloppuna on aikaa kokeilla kuinka synkkiin ajatuksiin sitä oikein pääseekään. Arkisin ei aina tajua ihan täysin kuinka turhaa kaikki onkaan. Viikonloppuna voi katsella pilviä, ajatella tulevaa kuolemaa, kuunnella musiikkia, juopotella, muistella menneitä. Jos avaa radion tai TV:n niin tulee heti ikävä särö koska siellä on eläviä ihmisiä joilla on varmaan moniakin ilon aiheita. Ne hyökkäävät liian innokkaasti kimppuun joten on parempi olla vain omassa hiljaisuudessa ja odotella että tämä turha elämä lipuisi ohi.

    • Ihanainen44

      Perusvitutus vkl ;)

    • Oikeestii

      Tarttisko tehdä jotain- Hankkikaa töitä ja harrastus niin viikonloppu ei ole tylsä.

    • .. Onks Pakko, jos Ei Haluu?.. ;D

    • Tämä-selvä

      Tänään vittutti kun kaatusin pyörällä kolme kertaa kun teitä ei ollut hiekotettu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      61
      1110
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      188
      909
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      43
      831
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      68
      747
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe