Nyt se sitten tapahtuu.

Nimittäin avioero, 23 vuotta yhteistä taivalta, joista 15 vuotta naimisissa. Ylämäkiä ja alamäkiä on koettu mutta mitään en vaihtaisi pois. Syytä on varmasti enemmän minussa kuin sinussa, sen tiedän. Mietin onko tämä oikeasti totta vai kauheaa unta, en ainakaan haluaisi olevan totta. Muutama päivä on mennyt itkun vallassa, nytkin. Ja olo tuntuu siltä kuin jokin repisi minua sisältä kappaleiksi. Toivoisin että olisimme saaneet vanheta yhdessä. Nyt edessä on täysin tuntematon tie, enkä pidä ajatuksesta yhtään. Kiitos kuitenkin kaikista näistä vuosista mitkä sain rinnallasi kulkea. Rakastan sinua aina.
Miehesi <3

9

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yötäpalstalle

      Jokaisella ihmisellä voi olla jossain vaiheessa elämää kriisi tai kasvunpaikka itsensä suhteen, ja siksi on lähdettävä tekemään matkaa välillä itsekseen. Joskus täytyy käydä kaukana voidakseen nähdä lähelle ja ymmärtää, mitä tulee menettämään ja voisiko vaikka itsensä kanssa alkaa kasvelemaan ihmisenä, jotta kykenisi jälleen tulemaan keskenään toimeen. Voimia jatkoon, elämä jatkuu aina, vaikka jotain päättyy tai se voi olla myös uuden ajan alku keskinäisessä suhteessanne.

    • Voisit olla mieheni.... yritin katsoa, josko nimimerkissäsi olisi jotain tuttua, mutta ei. Siis kirjoitit juuri niin kuin minun avioliitostani ja tilanteestani tällä hetkellä! Voimia meille molemmille!

    • tahrojapaperilla

      "Tiedän että on yö, kun saavut kotiisi pimeään
      Yksinäisyys lyö, sanomatta nimeään
      Kun luet kirjeeni kaiun kuulet
      Tahrat näet joita sateeksi luulet

      Kuljen ulkona valossa, kasvoillani voin tuntea tuulen
      Ei sitä tuntunut talossa, johon palaa en koskaan, luulen
      En ole menossa minnekään
      Ei missään tule minun luokseni, minun vuokseni

      Vain tahroja paperilla, älä siis suutu
      Ei niistä asiat miksikään muutu
      Ei se että meillä oli retkemme, eikä se että meillä oli hetkemme
      Voi tuuli kylmästi kutittaa selkää, se eteenpäin työntää, älä siis pelkää
      älä huoli siitä, sillä meillä oli retkemme, aa aa aa..
      Muista, että meillä oli.. hetkemme

      Kutsun saaneena tulin, lähdin kuin varas, säikähdin viimein
      Kun itseeni tarttuneen, tajusin varttuneen
      Imin sut kuiviin, tarttui mun huiviin tuoksusi
      Teit saman minulle, juoksusi annan anteeksi sinulle

      Vain tahroja paperilla, älä siis suutu
      Ei niistä asiat miksikään muutu
      Ei se että meillä oli retkemme, eikä se että meillä oli hetkemme
      Voi tuuli kylmästi kutittaa selkää, se eteenpäin työntää, älä siis pelkää
      älä huoli siitä, sillä meillä oli retkemme, aa aa aa...
      Muista, että meillä oli.. hetkemme"

    • ahdistaako

      Eikös ole sanonta että naimisiin meno on ensimmäinen askel kohti eroa. Minua ei nainen vihille saa, oma mielenterveys ja hyvinvointi ensisijalla.

    • Anonyymi

      Toivottavasti olet jo alkanut pikku hiljaa toipumaan erosta vaikka kokemuksesta tiedän että pitkästä liitosta on vaikeampi toipua kuin lyhyestä.

    • Anonyymi

      Olipa kauniisti ja lämpimästi kirjoitettu aloitus.

    • Anonyymi

      Voimia sinulle kirjoitit niin kauniisti, siihen pystyy vain harva ihminen tuollaisessa tilanteessa. Toivottavasti vaimosi tulisi toisenlaisiin aatoksiin ei varmaan parempaa ja rakastavampaa puolisoa tule saamaan. Vaikka ehkä ruoho näyttääkin vihreämmältä aidan toisella puolella. Veikkaan että jos lähtee tulee katumaan sitä myöhemmin.

    • Anonyymi

      Kumpa minullekin olisi aikoinaan sattunut kohdalle tuollainen mies niin ei olisi tarvinnut koskaan erota.

    • Anonyymi

      Sitäpä ei tiedä millainen ihminen lopulta kukin on kun ei tunne. Kauniisti voi kirjoittaa kuka tahansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe