Olisi hienoa jos joku tunnistaisi kappaleen ja esittäjän.....jotenkin kuullosti Kujulta.....sanat kuuluvat jotenkin näin; vai niin vai niin ahaa sä tiedät sen siis na na naa sä vain mä vain ei voi olla kauniinpaa vanha suola janottaa
vanhan kappaleen tunnistus
7
187
Vastaukset
- Eimuutalöydy
Laulun on säveltänyt Hans van Hemert ja suomenkieliset sanat on tehnyt Pertti Reponen. Laulun englanninkielinen nimi on How do you do. Suomeksi laulun ovat levyttäneet yhdessä Danny ja Eija Merilä.
- tyytyväinen
Voi KIITOS kun tuli vastaus nopeasti......Upeaa
- Darra
Osaako kukaan tunnistaa tämmöstä laulua
"kunnes sinut kohtasin lento asemalla helsingin" - Potkiva_polle
Veepee Lehto
https://www.youtube.com/watch?v=6XkWmpBXYrI - Maantierosvo
"Kun arjen huolet sua painaa, aarrekartan sulle lainaan".
Australiassa naislaulaja esittänyt suomeksi c-kasetilla. Luultavasti 70-80 luvulla. Onko joku suomalainen laulaja levyttänyt siellä tämän? Kasetti kadonnut ja laulua ei löydy mistään.
Haluaisin ilahduttaa sukulaistani löytämällä tämän. - Anonyymi
tunnistaako joku kappaletta jossa lauletaan: aikanaan mä ihastuin myös tyttöön naapurin ensi lemmen huumaa tun sin siksi kullallein hellyyttä mä tahdoin osoittaa
- Anonyymi
Hei,
Olen etsinyt kappaletta jonka - Charles Aznavour -
on laulanut - ranskaksi. (Aznavour kun lauloi yhdeksällä eri kielellä!)
Laulussa ollaan - ullakkohuoneessa (?), - yksin ja seuranaan on vain - papukaija. Sanat/sisältö/aihe; ovat hyvin "erikoiset", joten vain pieni piiri kenties voisi tietää tämän kappaleen.
Laulua en, kaiketi juuri tämän vuoksi, löydä miltään Aznavourin levyltä.
Minulla oli tuo laulu c-kasetilla joskus kauan sitten ja tuo kasetti on tietty hävinnyt.
1000-kiitosta, jo etukäteen, jos joku tietää mistä laulusta on kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452857Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen432824Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232608Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3281667- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.192902Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99691