mikä on paras valmis kaupasta ostettu salaatti ja mitä salaatteja käytät eniten ruokien kanssa ja onko valmistajalla väliä
paras salaatti
26
1681
Vastaukset
- tiedoksi
Valmissalaatit eivät ole salaatteja vaan eineksiä.
Suosikkisalaattini on feta-salaatti.- atrian.grillisalaatti
enpäs ole ennen kuullut että esim punajuurisalaatti ei ole salaattia
- järki.päähän.ota
atrian.grillisalaatti kirjoitti:
Viina-/tupakkamiehelle sianpersekin on salaatti, mutta sitä se ei ole terveellisten elämäntapojen vaalijoille.
- ihmisten.salaattia
järki.päähän.ota kirjoitti:
Viina-/tupakkamiehelle sianpersekin on salaatti, mutta sitä se ei ole terveellisten elämäntapojen vaalijoille.
anteeksi kysymys oli tarkoitettu ihmisille
atrian.grillisalaatti kirjoitti:
Itse tykkään punajuurisalaatista, mutta se valitettavasti pistää närästämään. Olisikohan siinä liikaa etikkaa, tai jtn.? Tulee harvoin ostettua, vaikka on tosi hyvää esim. kalapullien ja lohilaatikon kanssa.
Perunasalaatti on aika hyvää ja sienisalaatti myös.
- huono.salaatin.syöjä
osaatko sanoa mikä salaatti sopii esim ranskalaisten ja makkaroiden kanssa tai pyttipannuun tai lohkoperunoiden ja makkaran kanssa siis uunissa tehtyjen kanssa lohkoperunoiden kanssa niin täytyis syödä enemmän salaatteja tai makuahan ne tuo ruokiin niin itse punajuuri ja italian ja joskus grillisalaattia niitäkin saisi enemmän syödä
huono.salaatin.syöjä kirjoitti:
osaatko sanoa mikä salaatti sopii esim ranskalaisten ja makkaroiden kanssa tai pyttipannuun tai lohkoperunoiden ja makkaran kanssa siis uunissa tehtyjen kanssa lohkoperunoiden kanssa niin täytyis syödä enemmän salaatteja tai makuahan ne tuo ruokiin niin itse punajuuri ja italian ja joskus grillisalaattia niitäkin saisi enemmän syödä
Tee siihen itse salaatti.
- Eirobotti
Jos majoneesisalaatit lasketaan mukaan niin paras on Waldorfin salaatti.
- syökää.kanaa
Ihan hyvää, mutta jos majoneesisalaatit lasketaan salaateiksi, niin miksi rajata rahkat pois?
Hedelmärahka on hyvä (salaatti). - rahka.ei.salaattia
syökää.kanaa kirjoitti:
Ihan hyvää, mutta jos majoneesisalaatit lasketaan salaateiksi, niin miksi rajata rahkat pois?
Hedelmärahka on hyvä (salaatti).waldorfin salaatista en ole kuullutkaan ja ei rahkaa myydä salaatti osastolla tai hyllyssä luulisin että rahkaa maito tai jogurtti hyllyssä ja rahka ei ole salaattia
En syö salaatteja
- pihallatipunen
Jos lääkäri on käskenyt sinun syödä salaattia, ei varmasti ole tarkoittanut majoneesisalaatteja.
- ruskeaa.kastiketta
on sekin sanonut mutta kun ikää on tullut niin salaattikin sopii paremmin ruuan joukkoon esim punajuurisalaatti sopii moneen ruokaan mutta kun yksin syö niin harvemmin tulee ostettua mutta enemmänkin voisi syödä ja mieli tekisi perunaa ja ruskeaa kastiketta ja punajuuri salaattia
- pihallatipunen
Osta mieluummin purkillinen punajuuria. On terveellisempää.
- on.se.hyvää
pihallatipunen kirjoitti:
Osta mieluummin purkillinen punajuuria. On terveellisempää.
mutta salaattina on hyvää esim peruna muusin kera
- nyt.tekee..muusia.mieli
on.se.hyvää kirjoitti:
mutta salaattina on hyvää esim peruna muusin kera
niin joskus tässä voisikin tehdä mummon muusia ja kalapuikkoja ja muusia ja uunimakkaraa en olekkaan vähään aikaan syönyt
Sienisalaatit on hyviä, semmoista tulee joskus otettua. No joskus mutta melko harvoin tulee myös italiansalaattia otettua kun siinä on se että siltä odottaa enemmän kuin mitä sitten saa. Punajuuri- ja perunasalaateista olen jo oppinut että ovat liian etikkaisen makuisia minulle.
- wanhaämmä
Joskus harvoin ostan kevyt-punajuurisalaattia valmiina. Mitä lie rainbow-merkkistä, euro yhdeksän senttiä purkki muistaakseni. Ihan hyvää.
Perunasalaatin teen itse ja aika usein, kaupan vastaavat ovat aivan kamalaa mössöä.
Älä kuule osta eineksiä, tee ruokasi itse!- ostaisimme.tiskikoneen
rainbow on hyvää ja viimeeksi ostin atrian punajuurisalaattia ja minusta kaupan salaatit hyviä mutta itse tehtynä varmasti parempaa mutta jos olisit naiseni niin haluaisin että ostettaisiin kaupasta valmiina koska haluaisin että pääsisit helpommalla eikä sinun tarvitsisi tehdä aina itse ellet sitten halua tehdä mutta ei pakko olisi niin kaupan valmiissa pääsee itse helpommalla ja olen huono kokki ja sellaiseen taloon muuttaisimme jossa astianpesukone valmius ja kummaltakin loppuisi tiskailut se olis ehdoton vaatimus
- pihallatipunen
ostaisimme.tiskikoneen kirjoitti:
rainbow on hyvää ja viimeeksi ostin atrian punajuurisalaattia ja minusta kaupan salaatit hyviä mutta itse tehtynä varmasti parempaa mutta jos olisit naiseni niin haluaisin että ostettaisiin kaupasta valmiina koska haluaisin että pääsisit helpommalla eikä sinun tarvitsisi tehdä aina itse ellet sitten halua tehdä mutta ei pakko olisi niin kaupan valmiissa pääsee itse helpommalla ja olen huono kokki ja sellaiseen taloon muuttaisimme jossa astianpesukone valmius ja kummaltakin loppuisi tiskailut se olis ehdoton vaatimus
Sinä siis haluat tappaa naisesi sydän- ja verisuonitauteihin? Ei hyvä homma!
- hyvää.hänelle
pihallatipunen kirjoitti:
Sinä siis haluat tappaa naisesi sydän- ja verisuonitauteihin? Ei hyvä homma!
ei pakko ole käyttää tiskikonetta saa käsinkin tiskata jos tiskikone sydän ja verisuonitauteja tekee mutta en voi enkä halua pakottaa tekemään itse esim maksalaatikkoa vaan kaupastakin voi valmiina ostaa sen kai ne sitä varten on että elpottaa ihmisten arkea ja kyllä niitä moni ostaa niin ei naiseni tarvi kokki orja olla tai täytyisi kysyä miten naiseni haluaisi tehdä ja saisi tehdä niin kuin itse haluaa mutta kuuntelisin jos voisin jotenkin helpottaa arki askareissa tai kokkailussa esim tiskikone tai uudempi mikro joka helpottaa häntä kokkailussa
- wanhaämmä
hyvää.hänelle kirjoitti:
ei pakko ole käyttää tiskikonetta saa käsinkin tiskata jos tiskikone sydän ja verisuonitauteja tekee mutta en voi enkä halua pakottaa tekemään itse esim maksalaatikkoa vaan kaupastakin voi valmiina ostaa sen kai ne sitä varten on että elpottaa ihmisten arkea ja kyllä niitä moni ostaa niin ei naiseni tarvi kokki orja olla tai täytyisi kysyä miten naiseni haluaisi tehdä ja saisi tehdä niin kuin itse haluaa mutta kuuntelisin jos voisin jotenkin helpottaa arki askareissa tai kokkailussa esim tiskikone tai uudempi mikro joka helpottaa häntä kokkailussa
Voi hlvetti... toi sun touhusi lähentelee seksuaalista häirintää.
Kai nyt ihmisillä on kodit, tiskikoneet ja mikrot ihan omasta takaa jo nyt.
- Lantalyyli
Ebhdottomasti Huhtahyva salaatit. Niissa on mahua.
- en.syö
Tosimies saa salaatista vain ripulin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841