Treffiseuraa tai kirjeseuraa

Vieläkölöytyisonnea

Onko täällä muita kylmässä avioliitossa eläviä, joita puoliso tuskin huomaa? Täällä yksi ilmoittautuu ja harkitsen nyt treffiseuraa, kun ei tilanne tunnu muuttuvan. Näin on siis jatkunut jo monta vuotta. Toisaalta olis kiva vaikka ensin kirjoitella jonkun kanssa....

Olen 45 v. nainen, 4 lapsen äiti (yksi lapsista muuttanut jo pois kotoa) , akateeminen tutkinto. Löytyiskö joku samassa elämäntilanteessa oleva täältä?

7

287

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukkap9

On täällä mies pirkanmaalta kylmässä suhteessa kituva, joka myös etsii sinun kaltaistasi? Ainakin haliseuraksi, kahville, viestittelyyn ainakin aluksi. Mistäpäin sinä olet, vastaile : [email protected]

• gligilg

Minäkin olen kitunut vuosia kylmissä suhteissa. Neuvoni on että lähtee pois kitumasta. Päivääkään en ole katunut. Puolisonikin löysi ihmiset joista he on oikeasti kiinnostuneet ja halukkaita olemaan heille kaikkea mitä minulle ei halunneet olla. Kaikki on tyytyväisiä, minä yksin ja puolisot uusien kanssa.

• StindeHki

Kuulostipa tutulta,
      Kylmän ahdistavaa missä tunnen olevani vain "talonmies" ja "laskujen maksaja".
      Viestit joita tulee ovat vain "haetko maitoa kaupasta", "otin bensakortin sun lompakosta".
      Eipä siinä paljoa parisuhteesta puhuta Itsellä ollut mielessä tuo sama "treffiseuran" hakeminen, ja senpä takia tänne eksyinkin, olisi mukava vaikkapa keskustella jonkun kanssa arkisista asioista, tai tiedä sitten mitä siitä kehkeytyisi, mutta nykyinen tilanne on kyllä kun löyhässä hirressä kiikkuisi.
      kirjoitella toki saa.
      @ [email protected]

• Anonyymi

Olen mies Pohjanmaalta ja tilanne on tuttu minulle. Kylmässä suhteessa elän ja olen etsimässä kaltaista seuraa, alkuun viestiä vaihtamalla ja jos hyvin kolahtaa niin miksei vakavampaakin suhdetta. [email protected]

• Anonyymi

Piti sitten mainostaa "AKATEEMINEN tutkinto" 😂😂😂😂...white ppl mentality. Äähähääh miks et lähe liitosta, niin yksinkertaista. Hanki vaikka se AKATEEMINEN.LOLO

• Anonyymi

Tyypillinen nainen. Etsii lohtua ja rupatteluseuraa yksinäisiin iltoihin mutta akateeminen pitää olla jajajajajajajaja...

Jos mies on vastaavassa tilanteessa, kaikenlainen rupatteluseura kelpaa mutta naiselle ei, "koska olen akateeminen niin haen toista samanlaista rupatteluseuraksi, muu ei kelpaa."

• Anonyymi

Naisella on vara, tiukassakin paikassa, pitää rima korkealla.
      Vaikka olis lapsia ja mies, niin rakastajalta voi vaatia teis mitä.
      Meidän miesten täytyy vaan tyytyä siihen mitä saa, ei rimoja voi asetella yhtään mihikään..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe