Treffiseuraa tai kirjeseuraa

Vieläkölöytyisonnea

Onko täällä muita kylmässä avioliitossa eläviä, joita puoliso tuskin huomaa? Täällä yksi ilmoittautuu ja harkitsen nyt treffiseuraa, kun ei tilanne tunnu muuttuvan. Näin on siis jatkunut jo monta vuotta. Toisaalta olis kiva vaikka ensin kirjoitella jonkun kanssa....

Olen 45 v. nainen, 4 lapsen äiti (yksi lapsista muuttanut jo pois kotoa) , akateeminen tutkinto. Löytyiskö joku samassa elämäntilanteessa oleva täältä?

7

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukkap9

      On täällä mies pirkanmaalta kylmässä suhteessa kituva, joka myös etsii sinun kaltaistasi? Ainakin haliseuraksi, kahville, viestittelyyn ainakin aluksi. Mistäpäin sinä olet, vastaile : [email protected]

    • gligilg

      Minäkin olen kitunut vuosia kylmissä suhteissa. Neuvoni on että lähtee pois kitumasta. Päivääkään en ole katunut. Puolisonikin löysi ihmiset joista he on oikeasti kiinnostuneet ja halukkaita olemaan heille kaikkea mitä minulle ei halunneet olla. Kaikki on tyytyväisiä, minä yksin ja puolisot uusien kanssa.

    • StindeHki

      Kuulostipa tutulta,
      Kylmän ahdistavaa missä tunnen olevani vain "talonmies" ja "laskujen maksaja".
      Viestit joita tulee ovat vain "haetko maitoa kaupasta", "otin bensakortin sun lompakosta".
      Eipä siinä paljoa parisuhteesta puhuta Itsellä ollut mielessä tuo sama "treffiseuran" hakeminen, ja senpä takia tänne eksyinkin, olisi mukava vaikkapa keskustella jonkun kanssa arkisista asioista, tai tiedä sitten mitä siitä kehkeytyisi, mutta nykyinen tilanne on kyllä kun löyhässä hirressä kiikkuisi.
      kirjoitella toki saa.
      @ [email protected]

    • Anonyymi

      Olen mies Pohjanmaalta ja tilanne on tuttu minulle. Kylmässä suhteessa elän ja olen etsimässä kaltaista seuraa, alkuun viestiä vaihtamalla ja jos hyvin kolahtaa niin miksei vakavampaakin suhdetta. [email protected]

    • Anonyymi

      Piti sitten mainostaa "AKATEEMINEN tutkinto" 😂😂😂😂...white ppl mentality. Äähähääh miks et lähe liitosta, niin yksinkertaista. Hanki vaikka se AKATEEMINEN.LOLO

      • Anonyymi

        Tyypillinen nainen. Etsii lohtua ja rupatteluseuraa yksinäisiin iltoihin mutta akateeminen pitää olla jajajajajajajaja...

        Jos mies on vastaavassa tilanteessa, kaikenlainen rupatteluseura kelpaa mutta naiselle ei, "koska olen akateeminen niin haen toista samanlaista rupatteluseuraksi, muu ei kelpaa."


    • Anonyymi

      Naisella on vara, tiukassakin paikassa, pitää rima korkealla.
      Vaikka olis lapsia ja mies, niin rakastajalta voi vaatia teis mitä.
      Meidän miesten täytyy vaan tyytyä siihen mitä saa, ei rimoja voi asetella yhtään mihikään..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe