Haluan yhden ihanan miehen..

Siis mulla on seksikamuna yksi ihana mies.. Tapaamiset on ihania ja kiihkeitä, mutta mies on kertonut, ettei halua vakavaa suhdetta.. En ymmärrä miksi en kelpaa.. Joskus mietin, voisiko välillämme olla joku väärinymmärrys tai kohtaamattomuus tunnetasolla. Minun mielestä meistä kumpikin jännittää, eikä uskalla puhua syvemmistä tuntemuksistaan kun nähdään. Tätä on jatkunut jo melko kauan.....
Ilmoita

Kuten niin monessa muussakin asiassa, tässäkin puhuminen auttaa. Kerro sun tuntemuksista miestä kohtaan ja kato mitä tapahtuu. Ei se yksipuolinen tunteiden kanssa riutuminen sen parempi vaihtoehto ole kun että jos teidän välinen juttu päättyisi sen takia että päätit kertoa tunteistasi..
2 VASTAUSTA:
Kiitos hyvästä vastauksesta. Tuo on niin totta, että ehkä olisi parempi vaikka suhde päättyisi. En menettäisi mitään muuta kuin mahtavan seksin... Jos olen valmis luopumaan siitä.
Jnmmmm kirjoitti:
Kiitos hyvästä vastauksesta. Tuo on niin totta, että ehkä olisi parempi vaikka suhde päättyisi. En menettäisi mitään muuta kuin mahtavan seksin... Jos olen valmis luopumaan siitä.
Ethän ole älä ala valehtelemaan se on rumaa
+Lisää kommentti
Alussahan on aina niin, et haluaisi luottaa toiseen, mut voiko ja siinä monesti syy, miksi toinen sanoo noin niinkuin mainitsit. Voihan toisella olla pettymyksiäkin menneisyydessä ja satuttanut itseä ja toista silloin ja silloin suurempi syy moiseen?
1
Ilmoita
Miehenä minulla on paljon kokemusta siitä että naiset eivät vain tyydy pelkkään ystävyyteen tai ystävyyteen eduilla. Tapailujen pitää lopulta viedä kohti parisuhdetta. Ilmeisesti naisilla on sisäänrakennettu tarve pariutua vakavasti ja sen takia tunnekuohut tulee pintaan lopulta jos "suhde" jää vain jurnaamaan ystävyys+seksi tasolle. Miehillä ei ilmeisesti tunnu olevan suuri ongelma olla seksisuhteessa tai ystävyys eduilla suhteessa.
Ilmoita
Minulla on taas naisena paljon kokemusta, että miehet alkaa aina haluta suhdetta jos erehdyt harrastamaan seksiä. Tämä on rajoittanut merkittävästi haluani seksisuhteisiin koska miehet ei vain osaa pitää tunteitaan pois kuvioista. En jaksa kuunnella sitä kiukuttelua ja mankumista ja kysymysten tulvaa mikä seuraa seksin harrastamisesta, kun toinen painostaa ja kysyy miksi en halua parisuhdetta ja onko hänessä jokin vika ja miten niin minulla ei ole aikaa eikä halua olla parisuhteessa. Minulla on ollut muutama kertapanosta parisuhteeksi levinnyt tapaus ja ei kiitos, ei ole parisuhde minun juttuni. Seksi on seksiä ja jos löytää hyvän panon niin sitä ei kannata pilata parisuhteella.
3 VASTAUSTA:
"Seksi on seksiä ja jos löytää hyvän panon niin sitä ei kannata pilata parisuhteella."

Missä kohtaa se "seksi-osuus" alkaa ja normaali ihmisten välinen kanssakäyminen väistyy?

Itse en ole koskaan tavannut ihmistä, jolla ei olisi tunteita mukana elämässään. Mutta paljon sellaisia jotka käyttävät suuren, jopa suurimman osan elämän-energiastaan omien tunteidensa vataiseen sisäiseen kampppailuun.
Seksissä toinen on väline jolla voi tyydyttää itsensä ei sen kummempaa. Jos sattuu rakastamaan toista se on bonus tietysti ja antaa lisäarvoa. Rakastuminen tai edes viehättyminen jostain ihmisestä on kuitenkin hyvin vaikeasti saavutettava tila. Minä en ainakaan viesti panojen välissä enkä harrasta mitään turhaa kommunikointia. Petipuheet voi pitää jos mies haluaa mutta muuten voi lähteä seksin jälkeen samantien en myöskään itse ole paikalle jäävää laatua. On muutakin tekemistä.
äläpilaa kirjoitti:
Seksissä toinen on väline jolla voi tyydyttää itsensä ei sen kummempaa. Jos sattuu rakastamaan toista se on bonus tietysti ja antaa lisäarvoa. Rakastuminen tai edes viehättyminen jostain ihmisestä on kuitenkin hyvin vaikeasti saavutettava tila. Minä en ainakaan viesti panojen välissä enkä harrasta mitään turhaa kommunikointia. Petipuheet voi pitää jos mies haluaa mutta muuten voi lähteä seksin jälkeen samantien en myöskään itse ole paikalle jäävää laatua. On muutakin tekemistä.
Heh, ai, että petipuheet voi pitää, jos mies haluaa... Anna mun nauraa, kyllä minä ainakin naisena vaadin kunnon jutustelua ja ehkä syödään jotain.. Ja mitä itse hommiin tulee niin pitkän kaavan mukaan lämmittelyineen ja naista autetaan ensin... Kyllä hommat vaatii aidon ja molemminpuolisen läsnäolon ja kohtaamisen.. Muuten saa iltojeni ilo painua minne lystää, eikä takasin oo tulemista... Ja kyllä kai ainakin jonkinlainen viehättyminen toisesta tarvitaan.. Tai jos et tarvi, niin ehkä voit hankkia vaikka seksinuken itsellesi, tyydyttää ne tarpeesi ja painua matkoihisi....
+Lisää kommentti
Pidä se seksisuhde ja kattele samalla miestä, joka olisi valmis parisuhteeseen. Jos seksikaverisi ei lupaa mitään eikä sitoudu, voit lopettaa tapailun jos löydät parisuhdemiehen.
2 VASTAUSTA:
Ei ihme jos tänäpäivänä suhteita ei synny, ja syntyneetkään ei kestä, jos suhdeneuvot on tuota luokkaa.
pyhäyksinkertaisuus kirjoitti:
Ei ihme jos tänäpäivänä suhteita ei synny, ja syntyneetkään ei kestä, jos suhdeneuvot on tuota luokkaa.
Hyvä neuvo tuo on. Jos toinen ei halua sitoutua, niin ei silloin toisenkaan tarvitse.
+Lisää kommentti
Kotona vaimo ja lapset. Siinä vastaus.
Ilmoita
Vaimo ja lapset selittäisi kyllä koko kuvion. Eipä tarttisi pähkäillä enää.. Mutta kovin vaikea uskoa, että näin olisi, sen verran taitavasti mies on vakuuttanut olevansa erakkotyyppinen ikisinkku....
3 VASTAUSTA:
Netissä voi sepittää vaikka mitä, joten kannattaa jatkossa pitää silmät ja korvat auki.
Mun mies jankuttaa itseään erakkosieluna, joka ei piittaa oleilla muutakuin läheisimpiensä kanssa.
Silloin on myös helppo salailla asioita kun oikein kukaan ei tiedä sinusta mitään.
en tunne minäkään enään avopuolisoani onko hän lintu vai kala. alan epäillä että sinulla on jo katsottuna joku toinen naikkonen...
+Lisää kommentti
Ei tässä nyt ole kyse mistään nettisepittelyistä vaan olen tuntenut tämän rakastajani jo useamman vuoden ja ihan kasvotusten on kertonut työstään ja asumisestaan, toki on aika vaitonainen omista asioistaan. Ei varattu kyllä voi millään päästä viikonloppuisin ja joskus myös juhlapyhinä luokseni......
1 VASTAUS:
Oletko sinä käynyt hänen luonaan? Jos ei ole kutsunut/ päästänyt luokseen niin jotain mätää on miehessä.
+Lisää kommentti
Mitähän tämä voisi olla? En ole käynyt kertaakaan miehen luona, joskus olen kyllä ehdottanut.. Voisiko mies olla seksiaddikti? Kyllä hän ihan tervejärkiseltä vaikuttaa.. On toki jotenkin sulkeutunut ja ehkä jollain lailla erikoinen/omalaatuinen, en osaa sanoa millä lailla.. Olen ehdottanut yhteisiä ajanviettoja, reissuja ym. Mikään ei käy.. Mulla on pari tuttua, jotka saattaisivat tuntea miehen, mutta en ole varma kehtaanko kysyä heiltä miehestä.. En halua,;että mies kuulee kyselyistäni.. Toisaalta alkaa kyllä kiinnostamaan mikä on tän miehen arvoitus.. En oo missään vaiheessa kunnolla kyseenalaistanut tätä meidän hommaa.. Ehkä se pitäisi lopettaa vaikka seksi olisi miten ihanaa......
4 VASTAUSTA:
Jos miehen nimi alkaa J kirjaimella niin 13 vuotta naimisissa ja lapsia löytyy enemmän kuin kaksi....
NoKappas kirjoitti:
Jos miehen nimi alkaa J kirjaimella niin 13 vuotta naimisissa ja lapsia löytyy enemmän kuin kaksi....
Ei ala J:kirjaimella.. Näköjään siis pelimiehiä enemmänkin liikkeellä....
Jos nimi alkaa T kirjaimella niin unohda koko mies. Vaimo ja lapset löytyy jo.
Tuttua kirjoitti:
Jos nimi alkaa T kirjaimella niin unohda koko mies. Vaimo ja lapset löytyy jo.
Menkää takaisin ikävä palstalle arvuuttelemaan te sairaat. Siellä annetaan noin hyviä neuvoja että jos nimi alkaa sillä ja sillä kirjaimella niin unohda.
+Lisää kommentti
Ööö..Siis miehän on tuossa selkeästi ilmaissut, että ei halua mitään vakavempaa parisuhdetta.
Mikäs tuossa sitten on niin vaikea käsittää? Kaikki eivät koskaan elämässään halua perinteiseen parisuhteeseen/ avioliittoon/ lapsiperheen arkeen vaikka useimmat haluavatkin.

Mielestäni tuossa on pelisäännöt selkeästi sovittu, mutta toinen osapuoli näemmä toivoo enemmän.. Mielenkiintoista tässä on lähinnä se, että nyt käydään keskustelua siitä, että mikähän tuossa miehessä onkaan vikana...Öööö. Ei hänessä ole mitään vikaa. Hän ei vain halua parisuhteeseen kanssasi:D
Ilmoita
Mun ex harrastaa nykyisin vakioanosuhteita eikä halua parisuhdetta. Hänellä on pari vakiopanosuhtetta. Naiset ovat kuulemma sanoneet ettei halua 24/7 suhdetta. Mies olettaa että naisten kanssa kyseessä on siis vaan ystävyys ja pano. On kyllä sinkku ja asuu yksin ja vien naiset kyllä kotiinsa. Ja mulle laittaa vielä edelleen viestii, ettei oo vakavissaan naisten kanssa ja jättää heti kun parempaa ilmenee. Viestii jopa panojen luona ollessa miten rakastaa minuu ja haluu mut asumaan sen luo. Haluu naimisiin ja kihloihin.
1 VASTAUS:
Ja sinä uskot kaiken mitä kyseinen luuseri höpäjää?
+Lisää kommentti
Taidat olla vain yksi muiden joukossa. Helppo ja vaivaton pano. Tunnesykkyrä mykkyröinnille ei tarvetta.

Ennemminkin viallisia ovat naiset, jotka eivät tätä ymmärrä, vaikka asia on tässä tapauksessa ilmaistu selkeästi jo alkuunsa. Tavuttaako tuo pitäisi asiakirjoihin vai toimisiko kenties paremmin selkotemmolla puhuttuna ämyreistä? Millainen oppija olit lapsena?

Laske rimaa, niin kyllä se siitä lutviutuu.
Ilmoita
Täällä on korkeasti koulutettu nainen, joka antoi alakoulussa tukiopetusta muille.... Mutta me naiset ollaan tunteidemme kanssa tällaisia.... Ei niitä mikään selkokieli sammuta mitä ei eikä joku amis-tavis ymmärrä.......
Ilmoita
No yksi syy voi olla, että miesten mielissä naiset jaetaan vaimomatskuun ja pantaviin ja sen rajan ylittäminen manopuista vaimomateriaaliksi on lähes mahdotonta. Toisin päin kyllä helpompaa. Aloittaja on miehen pano.

Kaikki miehet eivät tietenkään ajattele noin. Voi tosiaan olla, että mies vaan viihtyy yksikseen tai hänellä on sitoumuksia muualle. Voi myös olla, että hän on tehnyt kompromisseja naismakunsa suhteen saadakseen sitoumuksetonta seksiä. Esimerkiksi itse voisin ehkä harrastaa seksiä naisen kanssa, jolla on tatuointeja tai polttaa tupakkaa, mutta vaimokseni en sellaista haluaisi.
Ilmoita
Selvää on että vakipano jota käyttää hyväkseen. Joku sanoisi että miksi ostaa koko lehmä kun maitoa saa kaupasta tarvittavan määrän. Jos nainen antaa arvoa itselleen ei tuohon lähde.
1
Ilmoita
et ole ollut alunpitäenkään miehelle tunteellisesti rehellinen ja näin hän on voinut käyttää sinua seksuaali halujensa tyydytykseen. siitä tunteesi tulee.
1 VASTAUS:
Miten niin en ole ollut tunteellisesti rehellinen? Mulla meni jonkun aikaa ennen kuin aloin tunteilla, aluksi siis tunteita ei ollut.. Kerroin kyllä jossain vaiheessa tunteistani miehelle ihan suoraan.. Molemmat kyllä nauttii, toki haluaisin enemmän.....
+Lisää kommentti
Jos mies on kertonut ettei halua vakavampaa suhdetta niin ei sitten halua. Turha alkaa kehittelemään omassa päässä mitään "entä jos" kuvioita. Aika usein mies näissä asioissa kertoo totuuden joka sitten pitää vaan hyväksyä.
Ilmoita
Aloittajalle on pakko kertoa että on valinnut väärän henkilön koska päämäärä on ihan eri.Toinen haluaa panna ja toinen sitoutua eli toinen ei halua sitoutua.

Lähtökohta on se ettei juttua tule syntymään,eli nainen on valinnut täysin väärin.

Se jos ei ole syvällisyyttä suhteessa niin se ei kanna mihinkään, seksi ei riitä, se on sivutuote.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Haluan yhden ihanan miehen..

Siis mulla on seksikamuna yksi ihana mies.. Tapaamiset on ihania ja kiihkeitä, mutta mies on kertonut, ettei halua vakavaa suhdetta.. En ymmärrä miksi en kelpaa.. Joskus mietin, voisiko välillämme olla joku väärinymmärrys tai kohtaamattomuus tunnetasolla. Minun mielestä meistä kumpikin jännittää, eikä uskalla puhua syvemmistä tuntemuksistaan kun nähdään. Tätä on jatkunut jo melko kauan.....

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta