Miehet brassissa laukeaminen

Vahinkopoju

Onko tapahtunut?

9

1254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaiohuempaako

naisetko brassaa miehetki=? no viion lysti on aika kallis

• TaistoJumula

En oo Brasseissa lauennut mutta Ruotsissa oon pari kertaa.

• 5765765868

Pitää olle SM tyyppi jos laukeaa tuossa tilanteessa. Kipu saa taviksen vehkeen lerpahtamaan.

• EikkaVaan

Eka kerta riitti. Mälli lensi brassaajatytön päälle, joka oli saada sydärin.

• Anonyymi

niin siis anteeksi kaikki kauneusalan ammattilaiset mutta saattaa miestä pelottaa tämä yhtä paljon ja luulempa jos ollaan lepposia ja avoimia niin bisnes on auki. oon ite jutellu mun brassaajan kanssa yhen lauseen asiasta ja hän sanoi ettei vois vähempää kiinnostaa. pyyhitään sit pois :) thats it. mitä tulee siihen että kullia käsitellään niin ainahan se jöpöttää. kaikki tietää että ei ehdotella tai runkkailla tms. muuten tehdä edestakaisliikkeiitä. kuitenkin toinen tekee työtänsä js sitä pitää arvostaa.

t. ketjun aloittaja

• Käyn säännöllisesti. Sattuu kyllä niin paljon, että ei siinä kyllä ole laukeaminen tai seisominen lähelläkään....

• Anonyymi

Mä kävin tällä viikolla ekaa kertaa elämässäni ja laukesin kun se levitti se sokerimassan peniksen varrelle ja piti toisella kädellä kiinni peniksen päästä :D
      Varoitin että pitää päästää irti mutta oli liian myöhäistä estää laukeaminen. Käden se ehti ottaa onneksi pois tieltä

• Anonyymi

mis kävit?

• Anonyymi

Oliko halvempi kuin thai hieronta?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2274
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1098
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      893
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      863
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      773
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe