Onko tapahtunut?
Miehet brassissa laukeaminen
9
1318
Vastaukset
- vaiohuempaako
naisetko brassaa miehetki=? no viion lysti on aika kallis
- TaistoJumula
En oo Brasseissa lauennut mutta Ruotsissa oon pari kertaa.
- 5765765868
Pitää olle SM tyyppi jos laukeaa tuossa tilanteessa. Kipu saa taviksen vehkeen lerpahtamaan.
- EikkaVaan
Eka kerta riitti. Mälli lensi brassaajatytön päälle, joka oli saada sydärin.
- Anonyymi
niin siis anteeksi kaikki kauneusalan ammattilaiset mutta saattaa miestä pelottaa tämä yhtä paljon ja luulempa jos ollaan lepposia ja avoimia niin bisnes on auki. oon ite jutellu mun brassaajan kanssa yhen lauseen asiasta ja hän sanoi ettei vois vähempää kiinnostaa. pyyhitään sit pois :) thats it. mitä tulee siihen että kullia käsitellään niin ainahan se jöpöttää. kaikki tietää että ei ehdotella tai runkkailla tms. muuten tehdä edestakaisliikkeiitä. kuitenkin toinen tekee työtänsä js sitä pitää arvostaa.
t. ketjun aloittaja Käyn säännöllisesti. Sattuu kyllä niin paljon, että ei siinä kyllä ole laukeaminen tai seisominen lähelläkään....
- Anonyymi
Mä kävin tällä viikolla ekaa kertaa elämässäni ja laukesin kun se levitti se sokerimassan peniksen varrelle ja piti toisella kädellä kiinni peniksen päästä :D
Varoitin että pitää päästää irti mutta oli liian myöhäistä estää laukeaminen. Käden se ehti ottaa onneksi pois tieltä- Anonyymi
mis kävit?
- Anonyymi
Oliko halvempi kuin thai hieronta?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2574590Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116- 471109