Onko tapahtunut?
Miehet brassissa laukeaminen
9
1200
Vastaukset
- vaiohuempaako
naisetko brassaa miehetki=? no viion lysti on aika kallis
- TaistoJumula
En oo Brasseissa lauennut mutta Ruotsissa oon pari kertaa.
- 5765765868
Pitää olle SM tyyppi jos laukeaa tuossa tilanteessa. Kipu saa taviksen vehkeen lerpahtamaan.
- EikkaVaan
Eka kerta riitti. Mälli lensi brassaajatytön päälle, joka oli saada sydärin.
- Anonyymi
niin siis anteeksi kaikki kauneusalan ammattilaiset mutta saattaa miestä pelottaa tämä yhtä paljon ja luulempa jos ollaan lepposia ja avoimia niin bisnes on auki. oon ite jutellu mun brassaajan kanssa yhen lauseen asiasta ja hän sanoi ettei vois vähempää kiinnostaa. pyyhitään sit pois :) thats it. mitä tulee siihen että kullia käsitellään niin ainahan se jöpöttää. kaikki tietää että ei ehdotella tai runkkailla tms. muuten tehdä edestakaisliikkeiitä. kuitenkin toinen tekee työtänsä js sitä pitää arvostaa.
t. ketjun aloittaja Käyn säännöllisesti. Sattuu kyllä niin paljon, että ei siinä kyllä ole laukeaminen tai seisominen lähelläkään....
- Anonyymi
Mä kävin tällä viikolla ekaa kertaa elämässäni ja laukesin kun se levitti se sokerimassan peniksen varrelle ja piti toisella kädellä kiinni peniksen päästä :D
Varoitin että pitää päästää irti mutta oli liian myöhäistä estää laukeaminen. Käden se ehti ottaa onneksi pois tieltä- Anonyymi
mis kävit?
- Anonyymi
Oliko halvempi kuin thai hieronta?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315703
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134182- 1962379
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661770Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791696Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351477Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741355viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241204- 941195