Miehet brassissa laukeaminen

Vahinkopoju

Onko tapahtunut?

9

1200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaiohuempaako

naisetko brassaa miehetki=? no viion lysti on aika kallis

• TaistoJumula

En oo Brasseissa lauennut mutta Ruotsissa oon pari kertaa.

• 5765765868

Pitää olle SM tyyppi jos laukeaa tuossa tilanteessa. Kipu saa taviksen vehkeen lerpahtamaan.

• EikkaVaan

Eka kerta riitti. Mälli lensi brassaajatytön päälle, joka oli saada sydärin.

• Anonyymi

niin siis anteeksi kaikki kauneusalan ammattilaiset mutta saattaa miestä pelottaa tämä yhtä paljon ja luulempa jos ollaan lepposia ja avoimia niin bisnes on auki. oon ite jutellu mun brassaajan kanssa yhen lauseen asiasta ja hän sanoi ettei vois vähempää kiinnostaa. pyyhitään sit pois :) thats it. mitä tulee siihen että kullia käsitellään niin ainahan se jöpöttää. kaikki tietää että ei ehdotella tai runkkailla tms. muuten tehdä edestakaisliikkeiitä. kuitenkin toinen tekee työtänsä js sitä pitää arvostaa.

t. ketjun aloittaja

• Käyn säännöllisesti. Sattuu kyllä niin paljon, että ei siinä kyllä ole laukeaminen tai seisominen lähelläkään....

• Anonyymi

Mä kävin tällä viikolla ekaa kertaa elämässäni ja laukesin kun se levitti se sokerimassan peniksen varrelle ja piti toisella kädellä kiinni peniksen päästä :D
      Varoitin että pitää päästää irti mutta oli liian myöhäistä estää laukeaminen. Käden se ehti ottaa onneksi pois tieltä

• Anonyymi

mis kävit?

• Anonyymi

Oliko halvempi kuin thai hieronta?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      31
      5703
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      13
      4182
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      196
      2379
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      166
      1770
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      79
      1696
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      35
      1477
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1375
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      74
      1355
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      224
      1204
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1195
    Aihe