Olen 69v mies ja harrastanut voimailua huvin vuoksi 19v.Olen saanut kannustusta ottamaan osaa voimanoston sm-kisoihin.Täytän tänävuonna 70v ja painan 94kg.Maastavetoni on 202kg kyykky 180kg penkki 102kg.Nostan ilman varusteita.Kaverini on voimanostaja ja hänestä nostoni ovat puhtaita.Pelottaa vain kun en ole koskaan kilpaillut missään lajissa.Ehkä menen munaamaan itseni.
Voisiko kokeilla
2
111
Vastaukset
- Kjkvjkvh
Sinne vaan! Harva nostaa tollasia tuloksia, tossa iässä...
- veeäm43
Muutamaa viikkoa ennen 74v ikääni vedin maasta 200kg mutta aikanaan operoitu polveni huomautti hulluttelusta. Painoin silloin n, 87kg. Nykyään teen enemmän hackia tangolla. 170kg vastaa mavessa noin 180 -190kg.
Penkkiä en ole koskaan treenannut ja kyykyt olen tehnyt etukyykkynä. Syväkyykky edestä 110kg. on raja.
65v iän jälkeen en ole voinut käyttää vyötä mutta vedot teen remmeillä. Hauraan, konttoristitaustaustaisen vanhuksen näpit eivät pidä ja ristiotteelle vetäessä alan kiertymään enkä usko sen olevan eduksi selälle.
Minusta sinun kannattaisi mennä kisoihin. Jos katsot tilastoja kisoista niin osallistujia on melko vähän eikä tulostaso keskimäärin ole hurjan häikäisevä. Muutama kova pappa on.
Asiallisella osanotolla ei voi nolata itseään.
Itse kadun hieman jälkeen päin koska en osallistunut 64v ikäisenä punttikisoihin. Olisin voittanut tempauksen paitsi, etten olisi. Ikä- ja painoluokkani temapuksen voitti seuraverini. Hän olisi pystynyt tarvittaessa tempaamaan ainakin 10kg enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869