Skodan sähköinen takaluukku tökkii

Auton äänenvaimennuksen yhteydessä lisäsin myös takaluukun kannen peltipintoihin maltillisen määrän vaimennuslevyä.

Nyt takaluukun kansi nousee kyllä (mielestäni kevyesti) ylös, mutta tipahtaa löysänä alaspäin. Eli moottorin pito puuttuu. Onkohan nuo moottorien turvarajat niin herkällä, että pienikin massan lisäys kannessa aiheuttaa moisen? Koitin poistaa sulakkeen, ja uudelleenohjelmoin ylärajan, ei haluttua tulosta. Jos kädellä pitää kantta siinä kohdassa, mihin moottori sen ajaa, niin hetken päästä kuuluu joku releen naksaus ja kansi jää ylös oikeaan kohtaan. Pienikin kannen painallus saa sen tipahtamaan alas päin.

Ennen kuin poistan ne vaimennusmateriaalit, voiko epäilemäni moottorien turvarajat koodata uudelleen muuttuneen massan takia?
Ilmoita


63 Vastausta

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.


Tää on itäautopalsta!
5 VASTAUSTA:
Ja skoda jos mikä on todellinen itäauto, sen lähemmäs Ladaa ei pääse olematta Lada.
awinkawink kirjoitti:
Ja skoda jos mikä on todellinen itäauto, sen lähemmäs Ladaa ei pääse olematta Lada.
Skoda on Saksassa tehty auto. herran jumala näitä trolleja.
awinkawink kirjoitti:
Ja skoda jos mikä on todellinen itäauto, sen lähemmäs Ladaa ei pääse olematta Lada.
Perusteluja, kiitos?
Tietääkseni Skoda on sakalaisen firman toisessa Nato-maassa kasattu auto, siis mikä itä?

ps. Lada oli aikoinaan italialainen lisenssimalli, jota valmistettiin italialaisten rakentamassa tehtaassa, jonka nykyisin omistaa Nissan. Ei siis ihan perinteisempiä itäautoja.
Skdafacta kirjoitti:
Skoda on Saksassa tehty auto. herran jumala näitä trolleja.
Skoda muka tehty Saksassa? Mitäs pervitiiniä olet taas nappaillut, kuuluuko sinusta taas puoli maailmaa Saksaan?
Anonyymi kirjoitti:
Skoda muka tehty Saksassa? Mitäs pervitiiniä olet taas nappaillut, kuuluuko sinusta taas puoli maailmaa Saksaan?
Osaatko lukea?
Skoda on saksalaisen konsernin toisessa Nato-maassa kasattu auto!
Ei puoli maailmaa toki kuulu Saksaan, ei siihen kuulu itäblokkaan, joten mikä on itä-auto?
En alennu tuohon nappailuun, olet todella ulkona kuin lumiukko.

ps. olet todella nolo trolli.
+Lisää kommentti
Tuo on näiden itäautojen ominaisuus. Voisiko olla että moottorin pito paranee kunhan kesäkelit koittaa.
1 VASTAUS:
OIkeesti S K O D A .. on Itäblog auto..
+Lisää kommentti
Sulla näyttää tökkivän vain ajatus, mitähän jos hakisit apua ammattiauttajilta ensi kerralla kun tulee pakottava tarve kirjoittaa järjettömyyksiä keskustelupalstoille.
Ilmoita
Poikaystävä on tökkinyt liikaa alottaja-Teroa ja nyt on ryppynaru ihan löysä, ei sulje ja kaikki tulee ulos.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Näissä itäautoissahan on sellainen ominaisuus, että tuon moottorin voi ohittaa. Niinpä sinulla on aito manuaaliversio ja moottori voi elää omaa elämäänsä. Ainakin skoodassa tuo pitäisi olla mahdollista.
1 VASTAUS:
SIIIS mitä tuolla täysin järjettömällä sepustelulla yrität esiin tuodä? Ehkä sitä, ettei sinulla ole järjen hiventä päässäsi.
+Lisää kommentti
Olisko takaluukun massa liian suuri? Meinaan nuo itäautot eivät ole niin tasalaatuisia että kaikki kuvitellut ominaisuudet toimisivat.
7 VASTAUSTA:
Siis mitä yrität tuolla järjettömällä sepustuksellasi esiin tuoda? Ehkä sitä, ettei Sinulla ole järjen hiventäkään päässäsi.
Täällä puhutaan itäautoista, vaikkapa skoodista. Yritä sinäkin kirjoittaa asiasta. Provoilut voit hoitaa muualla.
Jårmas kirjoitti:
Täällä puhutaan itäautoista, vaikkapa skoodista. Yritä sinäkin kirjoittaa asiasta. Provoilut voit hoitaa muualla.
Täällä todellakin puhutaan vain ja ainoastaan itäautoista, vaikkapa Popedasta, Volgasta, "mossesta", Ifasta, Trabantista, Wartburgista, Polonezista, Ja sieltä hyötyajoneuvopuolelta löytyy Kamazia, GAT:sia, UAZ:ia, Tatraa, ym.ym. Siis noitahan on kymmeniä merkkejä. Kuten ihan itse sanoit, provoilut voit hoitaa muualla.
Juuri näin, skoodahan on muuten edelleenkin parhaimpia itäblokin autoja. Ei anneta provojen hyppiä silmille.
Jårmas kirjoitti:
Juuri näin, skoodahan on muuten edelleenkin parhaimpia itäblokin autoja. Ei anneta provojen hyppiä silmille.
Voi lapsiparkaa, osaa kirjoittaa, mutta ei lukea, melkoisen outo yhdistelmä!
Kerrohan vielä miten tuo ylläoleva kommenttisi liittyy (mitenkään) itäautoihin, vaikkapa skoodiin? Menisitkö muualle provoilemaan, tuollahan on esim huuhaa palsta :-)
Jårmas kirjoitti:
Kerrohan vielä miten tuo ylläoleva kommenttisi liittyy (mitenkään) itäautoihin, vaikkapa skoodiin? Menisitkö muualle provoilemaan, tuollahan on esim huuhaa palsta :-)
Voi lapsiparkaa, osaa kirjoittaa, mutta ei lukea, Sinulle on kerrottu kymmeniä kertoja, miten asia on, ei vaan mene jakeluun!
Tosin ymmärrän, ettet edes Sinä voi olla niin typerä, ettet asiaa ymmärtäisi, miksi vielä täytyy aina vain, taas, ja vielä kerran provoilla, tiedäthän Sinä onneton, ettei kukaan ole samaa mieltä kanssasi.
Kerrothan vielä, miten tuo kommenttisi liittyy (mitenkään) itäautoihin, koska tuo yhteys on normaaleille ihmisille täysin käsittämätön.
Ethän enää yritä epätoivisesti vastata tähän juttuun länkyttämällä typerästi tuota mantraasi "itäautoihin, vaikkapa skoodiin". Itsestäsihän Sinä pellen teet jos vielä jatkat.
+Lisää kommentti
Sori, mutta saako škodaa siis SÄHKÖTOIMISELLA takaluukulla? Miten on Ladassa, saako sitä sähköisellä takaluukulla? Aika turhake tuollainen sähköinen takaluukku, ... , itäautojen konsepti on perinteisesti ollut auto ilman turhia härpäkkeitä. Kaikkea sitä kuuleekin.
6 VASTAUSTA:
Ei saanut, Octaviaa farmarina en kovin hyvin muista, kai siinä oli kaksiosainen takaluukku, MUTTA Skodan malli 1201 tuli lapsuudessa tutuksi. Se oli neli(4!)ovinen farmarimalli. Tiedätkö edes mallia?
Meidät lapset komennettiin sinne takapenkin taakse "sikaosastoon" aikuiset matkustivat penkeillä.
Takaovi oli ajan mukaisesti yksiosainen, reunastaan saranoitu, sivulle aukeava ovi, ei mikään takaluukku. Kun kerran olet itäautotuntija, muistaisitko, oliko se ovi oikea, vai vasenkätinen?

Kuljin aikoinaan työkaverin farmariLadalla töihin, muistini mukaan siinäkin oli aikalaisensa tapaan kaksiosainen takaluukku, ilman mitään sähköjä.
Kyllä ainakin Ocktaaviaan saa sähköluukun! Minulla nimittäin on. Tosin tuo toiminta ei kovilla pakkasilla mene ihan Strömsön mukaan mutta toimii pääsääntöisesti hyvin. Naapurissa on pari vuotta vanha Superbee ja siinä ei mitään ongelmia.

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Tuo on sinun oma vaihtoehtoinen totuutesi ja aatteesi. Älä tuputa sitä täysjärkisille, jotka ajattelevat omilla aivoillaan.
Väinämöinen- kirjoitti:
Tuo on sinun oma vaihtoehtoinen totuutesi ja aatteesi. Älä tuputa sitä täysjärkisille, jotka ajattelevat omilla aivoillaan.
Jos tuo Sinun "omilla aivoilla ajattelun" taso on tuota, kannattaisi pikaisesti lopettaa!
Miksi väität tuota faktaa, jonka vähintään miljoona itäblokin aikaan Suomessa eläneistä tietää, minun omaksi totuudeksi.
Mitähän jos ottaisit historiankirjat esiin ja alkaisit lukea OIKEITA totuuksia, wikipediasta löytyy ensiapua, pistä hakusanaksi "itäblokki". Älä Sinä tuputa tuota omaa totuuttasi paremmille tietäjille.
exitäautoilija kirjoitti:
Jos tuo Sinun "omilla aivoilla ajattelun" taso on tuota, kannattaisi pikaisesti lopettaa!
Miksi väität tuota faktaa, jonka vähintään miljoona itäblokin aikaan Suomessa eläneistä tietää, minun omaksi totuudeksi.
Mitähän jos ottaisit historiankirjat esiin ja alkaisit lukea OIKEITA totuuksia, wikipediasta löytyy ensiapua, pistä hakusanaksi "itäblokki". Älä Sinä tuputa tuota omaa totuuttasi paremmille tietäjille.
^^^ = nk. “besser wisser”. Vain hänellä ainutlaatuisella valitulla lapsella on suuri ja ainoa oikea totuus hallussaan. Kuulostaa itäblokin ajattelulta, jossa toisinajattelijat yritetään vaientaa eli sopii oikein hyvin myös tämänpäiväinen skooda-faneille.
vaka.vanha kirjoitti:
^^^ = nk. “besser wisser”. Vain hänellä ainutlaatuisella valitulla lapsella on suuri ja ainoa oikea totuus hallussaan. Kuulostaa itäblokin ajattelulta, jossa toisinajattelijat yritetään vaientaa eli sopii oikein hyvin myös tämänpäiväinen skooda-faneille.
En ole Skoda-fani, kun en ikinä ole omistanut, en edes ajanut kyseisellä merkillä, mutta jokainen TÄYSIJÄRKINEN ymmärtää, mitä itäautot aikoinaan olivat.
JOS Sinulla on oikea totuus hallussasi "itä- autoista", olisitko ystävällinen ja kertoisit mitä "itäautot" tänä päivänä ovat?
Jokainen täysijärkinen tajuaa, että itäblokki on sortunut jo neljännea vuosisataa sitten, missä se SINUN ainoa oikea tieto on? Eipä ole vielä näkynyt?
Kuten olen moneen kertaan sanoonut, itäautomääritelmä ei ole sen enempää minun kuin Sinunkaan mielipiteistäsi kiinni, kyllä se oli aikoinaan Suomen valtion kauppapolitiikkaa.
+Lisää kommentti
Oiskohan siinä vaan vikaa sähkömoottorissa kun luukku ei pysy ylhäällä. Valmistustoleranssit itäautoissa on vähän suuremmat niin se voi aiheuttaa häikkää. V oisko kokeilla jollain toisella moottorilla? Purkaamoillahan näitä pitäisi olla hyvinkin.
1 VASTAUS:
Aivan. Itsekin hakisin jostakin purkaamolta pykälän verran järeämmän moottorin. Näitä itäblokin autoja on sen verran myyty, että jokunen on varmaan ehtinyt purkaamollekin.
+Lisää kommentti
Jaa, kuinkahan tuo yhtälö toimii esmes skoodan tulevassa sähköauto versiossa...? Meinaan että olisko silloin skoodassa tarpeeksi sähköä, että takaluukku toimisi moiteetta.
Ilmoita
Miksi äänenvaimennusta skodaan se on riittävä , kun viimeviikolla koe ajoin useita uusia autoja niin skoda , siis tavallinen octavia oli hiljaisin kaikista ja ajossa oli premium mersedes , kia, audi, no toyota oli meluisin, bmw .
Menkää mittari mukana sinne autoon niin tarvi arvella melua ja huuhdella täällä omiaan.
27 VASTAUSTA:
On jo menty...
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001785112.html
"Kovaääninen kansanauto idästä: Skoda Octavia..."
Anonyymi kirjoitti:
On jo menty...
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001785112.html
"Kovaääninen kansanauto idästä: Skoda Octavia..."
Tuo oli jonkun autotoimittajana ammattitaidottoman TALOUStoimittajan oma, henkikilökohtainen mielipide, jota sadat typerykset ovat tänne linkittäneet, MUKA totuutena! Ei sillä hörhöllä mitään mittaria ollut mukanaan , kunhan höperöitsi. Jotkut typerykset tuon "totuuden" vielä uskovat, kun eivät ymmärrä tuota selkeää tekstiä, vaan haluavat lukea rivien välistä.
Niin, koville se ottaa joillekin kun huomaa olleensa täysin väärärässä. Kun teille iskee faktaa pöytään melumittareilla niin sekään ei kelpaa. Vedäpä itse jotain vaikka tuosta melusta, eipä taida löytyä. Kunhan sieltä puun takaa vaan huudellaan...
Anonyymi kirjoitti:
Niin, koville se ottaa joillekin kun huomaa olleensa täysin väärärässä. Kun teille iskee faktaa pöytään melumittareilla niin sekään ei kelpaa. Vedäpä itse jotain vaikka tuosta melusta, eipä taida löytyä. Kunhan sieltä puun takaa vaan huudellaan...
Eipä ole faktaa vieläkään näkynyt, siis kuka on mitannut, milloin ja missä, tulokset esiin!
Ei ne toimittajien mututuntemukset mitään faktoja ole.
Olet nolo provo, tyypillistä itäautoillekin. Käy kurkaamassa sivulla, jos osaat.
Anonyymi kirjoitti:
Olet nolo provo, tyypillistä itäautoillekin. Käy kurkaamassa sivulla, jos osaat.
Olet vielä nolompi provo, et osaa vastata, kuka on mitannut, milloin ja missä?
Jos tuollasta faktaa on olemassa, pistä ne sivujen osoitteet esiin, JOS osaat.
Olet copy paste provo. Se on nolointa (huom superlatiivi) mitä voi olla. Ilmeisesti tyypillstä itäblokin meininkiä :-)
Anonyymi kirjoitti:
Olet copy paste provo. Se on nolointa (huom superlatiivi) mitä voi olla. Ilmeisesti tyypillstä itäblokin meininkiä :-)
Mikä on copy paste provo?
Et siis vieläkään osannut vastata yksinkertaiseen kysymykseen: kuka on mitannut, milloin ja missä???
Noloudessa ei varmasti ole sinua ylittänyttä. Tuosta muinaisesta itäblokistakaan et lapsiparka tiedä yhtään mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on copy paste provo?
Et siis vieläkään osannut vastata yksinkertaiseen kysymykseen: kuka on mitannut, milloin ja missä???
Noloudessa ei varmasti ole sinua ylittänyttä. Tuosta muinaisesta itäblokistakaan et lapsiparka tiedä yhtään mitään.
Niin, lukemisen ymmärtäminen on kaiken a & o. Sinuun viittasin tuossa copy paste kommentilla, joten turhaa nillitystä. "Muinaisesta" itäblokista minun ei tarvitse tietää mitään, ainoastaan nykyistä itäautoista - juuri tämä palsta, joille se on nimettykin. Eihän ole vaikeaa... :-))
Anonyymi kirjoitti:
Niin, lukemisen ymmärtäminen on kaiken a & o. Sinuun viittasin tuossa copy paste kommentilla, joten turhaa nillitystä. "Muinaisesta" itäblokista minun ei tarvitse tietää mitään, ainoastaan nykyistä itäautoista - juuri tämä palsta, joille se on nimettykin. Eihän ole vaikeaa... :-))
Ei tosiaankaan ole vaikeaa, paitsi sinulle on täysin mahdotonta linkittää: kuka on mitannut, koska ja missä?
JOKAINEN vähäiselläkään ymmärryksellä varustettu tietää, että "nykyiset itäautot" ovat täysin mahdoton ajatus.
Lopettaisitko jo, sinä äidin pikku tissiposki tuon hyödyttömän nillityksesi.
Nilli-nilli...tämä on itäautopalsta eikä muuksi muutu; onko tuo nyt ihan oikeasti noin vaikeaa. Joten sinun on vain nieltävä se ja lopetettava trollaaminen.

Tosiasioiden hyväksyminen auttaa kipuilussa. Ihan oikeasti, itäautoja on olemassa ja uusia tulee linjalta koko ajan, vaikkapa noita skoodia. Onhan niissä omat puutteensa tai sanotaanko ominaisuudet, mutta täydentävät mukavasti tuota niiden slaavilaista ilmapiiriä, eikös niin. Tuo takaluukku juttu on mainio esimerkki.
Anonyymi kirjoitti:
Nilli-nilli...tämä on itäautopalsta eikä muuksi muutu; onko tuo nyt ihan oikeasti noin vaikeaa. Joten sinun on vain nieltävä se ja lopetettava trollaaminen.

Tosiasioiden hyväksyminen auttaa kipuilussa. Ihan oikeasti, itäautoja on olemassa ja uusia tulee linjalta koko ajan, vaikkapa noita skoodia. Onhan niissä omat puutteensa tai sanotaanko ominaisuudet, mutta täydentävät mukavasti tuota niiden slaavilaista ilmapiiriä, eikös niin. Tuo takaluukku juttu on mainio esimerkki.
Ei tosiaankaan ole vaikeaa, paitsi sinulle näyttää olevan mahdotonta ymmärtää yksinkertaistakaan tosiasiaa.
En tosin usko, että edes Sinä olisit niin typerä ettet selkeitä faktoja ymmärtäisi, mutta mikä saa ihmisen trollaamaan aina vaan ja taas kymmeniä viestejä.
Sovitaanko, että lopultakin lopettaisit tuon paskanjauhannan. Ei se faktoja muuksi muuta, lässytät noita typeryyksiäsi kuinka paljon hyvänsä.
Eli toistan; nilli-nilli-nilli... loppuiko argumentit :-) Olennainen osa Itäautofilosofiaa on tiettujen ominaisuuksien hyväksyminen, kuten skoodan kova ajomelu, pieni ruostuminen, takaluukun jumi jne. Ja sen on ihan fine. Skooda on itäautojen parhammistoa.
No, tässä joukossa on sitten niitä peeloja, jotka ovat nyt hankkineet skoodan ja kuvittelevat että skooda Neuvostoliiton hajottua olisi yht äkkiä muuttunut länsiautoksi. Näin ei vaan todellisuudessa ole... mikäs nyt itäauton muuttaisi länsiautoksi.
Anonyymi kirjoitti:
Eli toistan; nilli-nilli-nilli... loppuiko argumentit :-) Olennainen osa Itäautofilosofiaa on tiettujen ominaisuuksien hyväksyminen, kuten skoodan kova ajomelu, pieni ruostuminen, takaluukun jumi jne. Ja sen on ihan fine. Skooda on itäautojen parhammistoa.
No, tässä joukossa on sitten niitä peeloja, jotka ovat nyt hankkineet skoodan ja kuvittelevat että skooda Neuvostoliiton hajottua olisi yht äkkiä muuttunut länsiautoksi. Näin ei vaan todellisuudessa ole... mikäs nyt itäauton muuttaisi länsiautoksi.
Katohan, nillittäjältä loppui argumentit, tosin tuo äidin pikku tissiposki ei ole elänyt päivääkään itäblokin aikaa.
"Itäautofilosofiaa" onko tuon typerämpää juttua kuultukaan?
Ei kai vaadi suuriakaan ennustajanlahjoja sanoa, että tuo vajakki vielä vastaa tähänkin viestiin, eihän oman typeryytensä esiintuonti paljoa vaadi.
Katos vaan; copy-paste provoilija iski jälleen :-)) eli nilli-nilli vaan. Et osannut edelleenkään laittaa edelliseen kommenttiisi mitään uutta. Kiva kun ei tarvinnut pettyä.
Jos, peelo, oikein yrität voit tästä minun kommentista saada jotain "uutta" omaan seuraavaan kommenttiisi. Kertaan vielä, että tässä yhetydessä on tarkoitus puhua skoodan sähköisen takaluukun moottori toiminnasta.
Anonyymi kirjoitti:
Katos vaan; copy-paste provoilija iski jälleen :-)) eli nilli-nilli vaan. Et osannut edelleenkään laittaa edelliseen kommenttiisi mitään uutta. Kiva kun ei tarvinnut pettyä.
Jos, peelo, oikein yrität voit tästä minun kommentista saada jotain "uutta" omaan seuraavaan kommenttiisi. Kertaan vielä, että tässä yhetydessä on tarkoitus puhua skoodan sähköisen takaluukun moottori toiminnasta.
Katohan, nillittäjältä loppui argumentit!
Kuten sanoin, eihän oman typeryytensä esiintuonti paljoa vaadi.
Ei kai vaadi suuria ennustajanlahjoja sanoa, että tuo vajakki yrittää vielä vastata tähänkin viestiin, vaikka faktat ovat lopussa, ymmärtäisi jo lopettaa tuon hyödyttömän nillityksen.
Nilli-nilli vaan! Provoilijalle tiedoksi, että tässä pitää keskustella itablokin autoista. Ei ihan aikuisten oikeasti voi olla noin vaikeaa., ellei sitten ole ihan tinalo.

Nimittäin, tuo muihin asioihin keskittyminen tässä yhteydessä osoittaa ainakin sen että lukemisen ymmärtäminen on jäänyt hieman vaiheeseen. Tai sitten copy/paste vaihe on ainoa mihin kykenee. Tai, voisiko olla tyyppivika...
Anonyymi kirjoitti:
Nilli-nilli vaan! Provoilijalle tiedoksi, että tässä pitää keskustella itablokin autoista. Ei ihan aikuisten oikeasti voi olla noin vaikeaa., ellei sitten ole ihan tinalo.

Nimittäin, tuo muihin asioihin keskittyminen tässä yhteydessä osoittaa ainakin sen että lukemisen ymmärtäminen on jäänyt hieman vaiheeseen. Tai sitten copy/paste vaihe on ainoa mihin kykenee. Tai, voisiko olla tyyppivika...
Sinulta on jo kerran kysytty: mikä on TINALO??????? Mikset vastannut???
Vai onko luetun ymmärtäminen jäänyt vähän vaiheeseen?
Sinulla on paha tyyppivika kun et ymmärrä yksinkertaisintakaan suomenkielistä tekstiä!
Olet kerrankin oikeassa, tällä palstalla keskustellaan vain ja ainoastaan itäblokin autoista, miksei SINULLA ole YHTÄKÄÄN juttua palstan aiheesta?
Ei vaadi suuriakaan ennustajanlahjoja, että tuo vajakki yrittää vielä kerran vajavaisella ymmärryksellään vastata tähän viestiin, oman typeryytensä esiintuominen ei toki ole rikos, se on pelkkää nillitystä, lopettaisi jo.
Hei provo, tämän palstan aihe on itäautot. Et siis, tinalo, osannut pysyä aiheessa vieläkään. Mars matkaan ja lukemisen ymäärtämisen kurssille.
Olisit edes yrittänyt otaa kantaa tuohon skoodan takaluukku asiaan. Eli mikä tässä on on taas niin vaikeaa...? PS Tinalo = tyyppi joka ei kykene / ei osaa pysyä aiheessa vaan sekoilee omituisia copy / paste juttuja.
Anonyymi kirjoitti:
Hei provo, tämän palstan aihe on itäautot. Et siis, tinalo, osannut pysyä aiheessa vieläkään. Mars matkaan ja lukemisen ymäärtämisen kurssille.
Olisit edes yrittänyt otaa kantaa tuohon skoodan takaluukku asiaan. Eli mikä tässä on on taas niin vaikeaa...? PS Tinalo = tyyppi joka ei kykene / ei osaa pysyä aiheessa vaan sekoilee omituisia copy / paste juttuja.
Ennustin siis ihan oikein, ei tuo vajakki voinut pysytellä poissa, vaan sekoilee noita copy/paste juttujaan.
Tuo "tinalo" lienee tuon idiootin ihan oma keksintö, kas kun kukaan muu ei ole moista sanaa koskaan havainnut: tosin suomenkieli on sopimuksanalainen juttu, jokainen voi keksiä siihen uudissanoja, ja noita murresanoja ei aina kaikki yleiskieltä puhuvat ymmärrä.
Kysyin jo kerran, kysyn uudestaan, tämä on itäautopalsta: täällä keskustellaan vain ja ainoastaan itäblokin autoista: MIKSEI SINULLA IDIOOTILLA OLE YHTÄKÄÄN PALSTAN AIHEESEN KUULUVAA KIRJOITUSTA?
Hei provo. Kuten jo totesin, täällä puhutaan itablokin autoista esim skoodista ja juuri tämän keskustelun aihe on skoodan takaluukku. Tähän olen osallistunutkin ja tuonut oman lisäarvon.

Sinä tinalo taas jankutat nytkin jotain ihan asiaan liittymätöntä. Yritä nyt ymmärtää että esimerkiksi tuo suomenkieli kommentti ei kuulu mitenkään itäautoihin. Joten voisitko vaikka mennä jonnekin muualle nillitämään. Niin, ja tuo aikaisemmin sinulle ehdotettu kurssi lukemisen ymmärtämisestä on näköjään validi edelleenkin.
Anonyymi kirjoitti:
Hei provo. Kuten jo totesin, täällä puhutaan itablokin autoista esim skoodista ja juuri tämän keskustelun aihe on skoodan takaluukku. Tähän olen osallistunutkin ja tuonut oman lisäarvon.

Sinä tinalo taas jankutat nytkin jotain ihan asiaan liittymätöntä. Yritä nyt ymmärtää että esimerkiksi tuo suomenkieli kommentti ei kuulu mitenkään itäautoihin. Joten voisitko vaikka mennä jonnekin muualle nillitämään. Niin, ja tuo aikaisemmin sinulle ehdotettu kurssi lukemisen ymmärtämisestä on näköjään validi edelleenkin.
MIKSEI SINULLA IDIOOTILLA OLE, VIELÄKÄÄN, YHTÄKÄÄN PALSTAN AIHEESEEN KUULUVAA KIRJOITUSTA?
Tuota noin... tuo sinun, tinalo, piti sitten päästä sanomaan klo 23:52 ja kommenttisi myös liittyi näihin itäautoihin, tietysti, buaa-a. Suosittelen hankkimaan elämän, oikean sellaisen.

Näissä itäautoissa tuo takaluukun toiminta voi olla tosiaan hiukka problemaattinen. Varsinkin jos varustukseen liittyy sähköinen toimilaite. Mitäs mieltä olette toverit?
Anonyymi kirjoitti:
Katos vaan; copy-paste provoilija iski jälleen :-)) eli nilli-nilli vaan. Et osannut edelleenkään laittaa edelliseen kommenttiisi mitään uutta. Kiva kun ei tarvinnut pettyä.
Jos, peelo, oikein yrität voit tästä minun kommentista saada jotain "uutta" omaan seuraavaan kommenttiisi. Kertaan vielä, että tässä yhetydessä on tarkoitus puhua skoodan sähköisen takaluukun moottori toiminnasta.
Huomasitko, idiootti, väitit ensi jonkun MITANNEEN vuoden 2013 Skoda Octavian meluisaksi, erään taloustoimittajan toimesta? Sitten Sinulta kysyttiin moneen kertaan linkkiä mittaustuloksiin? minkähän takia tuota ei tullut?
Kuten sinun tyyliisi sopii, et välittänyt kysymyksistä vaan vaihdoit puheenaihetta. Nyt väität, että oletkin koko ajan puhunut Skodan takaluukusta, josta Sinun aikaisemmissa viesteissä ei ollut sanaakaan.
Kuten JOKAINEN täysijärkinen ihminen näkee, tuon aloittajan typerä aloitus oli niin provo kuin olla voi, ei sitä kukaan voi ottaa vakavasti.
Keksit ihan ite sanan "tinalo", jonka väitit tarkoittavan tyyppiä, joka ei kykene/osaa pysyä aiheessa? NO, itsestäänhän paha pappi saarnaa!
VIELÄKÄÄN et osannut vastata kysymykseen: miksei jutuissasi ole yhtäkään kirjoitusta palstan aiheesta?
Yritä nyt pysyä aiheessa, ihan aikuisten oikeasti. Trollaaminen, varsinkin noin läpinäkyvä on tylsää.

Onko sinulla kokemuksia skoodan sähköisestä takaluukusta? Jos ei ole, etkä halua siitä keskustella, niin avaa sitten tähän samaa teemaan; itäautoihin liittyvä, joku muu vaikkapa skoodaa koskeva keskustelu. Nuo vesivuodot ovat hyvä esimerkki, johon useammat skoodan omistajat ovat törmänneet.
Anonyymi kirjoitti:
Yritä nyt pysyä aiheessa, ihan aikuisten oikeasti. Trollaaminen, varsinkin noin läpinäkyvä on tylsää.

Onko sinulla kokemuksia skoodan sähköisestä takaluukusta? Jos ei ole, etkä halua siitä keskustella, niin avaa sitten tähän samaa teemaan; itäautoihin liittyvä, joku muu vaikkapa skoodaa koskeva keskustelu. Nuo vesivuodot ovat hyvä esimerkki, johon useammat skoodan omistajat ovat törmänneet.
MIkset SINÄ, idiootti ole vieläkään kirjoittanut yhtäkään juttua palstan aiheesta?
Tämän palstan aihe on itäblokin autot, SINÄKIN olet tuon faktan jutuissasi kirjoittanut, mutta miksi, oi miksi, et kirjoita yhtäkään juttua aiheesta, jonka SINÄ itsekin olet hyväksynyt?
Miksi pitäisi aloittaa uusi keskustelu, täällähän ei vieläkään ole keskusteltu pätkääkään palstan aiheesta, tuon aloittajan trollaus on niin älytöntä, ettei siihen voi kukaan järjellinen ihminen vastata.
Trollaaminen, varsinkin noin läpinäkyvä, on tylsää, mutta senhän SINÄ jo tiedätkin!
ps, en käyttänyt mitään copy/paste toimintoa, vaan kirjoitin ihan joka sanan.

ps2 Sovittaisiko siitä, ettei enää jätketa tätä älytöntä viesteilyä, me molemmat tiedämme miten asiat ovat?
Niin, minä ainakin tiedän että tämä on itäauto palsta ja tässä keskustelussa jutellaan skoodan sähköisestä takaluukusta. Asia, jota sinä et ole vieläkään sisäistänyt, vaikka kuinka rautalankaa väännetty. Sinultä tulee pelkää provoilua ja copy / pastea.
+Lisää kommentti
Tuota ilmeisesti ollut jonkun verran. Käy ohjelmoimassa tuo moottori uudelleen ja homma pelittää taas; pajalla tietävät.
Ilmoita
Täällä ei kyllä saa laittaa skodasta yhtään negatiivista tosielämään perustuvaa kokemusta kun nämä toverit ovat täällä kilvan julistamassa sitä valheeksi. Perusteluna ovat uskottavat : minun skodalla on ajettu ilman öljynvaihtoa miljoona kilometriä eikä ole tarvinnut edes ajovalopolttimoja vaihtaa koko aikana, mummolla oli skoda dsg vaihteistolla jolla ajettiin maailman ympäri 5 kertaa ja merten ylitykset se toimi veneenä jne jne.
2 VASTAUSTA:
Missä tuollaista on sanottu?????
Pistä ne sivujen osoitteet esiin???
Sinulla ei kyllä ole mistään asiasta mihinkään tosielämään perustuvaa kokemusta,lapsiressukka.
Olet tähän mennessä typerin provo ikinä.
Saa ja on jopa toivottavaa kertoa ongelmista jne...
Mutta ne pitäisi olla oikeita ja omakohtaisia kokemuksia, eikä ystävämme Toyohörhön provokatiivisia hölmöilyjä.
+Lisää kommentti
Sama juttu, pari kertaa jäänyt jalka tai käsi väliin. Pelottavaa..
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Skodan sähköinen takaluukku tökkii

Auton äänenvaimennuksen yhteydessä lisäsin myös takaluukun kannen peltipintoihin maltillisen määrän vaimennuslevyä.

Nyt takaluukun kansi nousee kyllä (mielestäni kevyesti) ylös, mutta tipahtaa löysänä alaspäin. Eli moottorin pito puuttuu. Onkohan nuo moottorien turvarajat niin herkällä, että pienikin massan lisäys kannessa aiheuttaa moisen? Koitin poistaa sulakkeen, ja uudelleenohjelmoin ylärajan, ei haluttua tulosta. Jos kädellä pitää kantta siinä kohdassa, mihin moottori sen ajaa, niin hetken päästä kuuluu joku releen naksaus ja kansi jää ylös oikeaan kohtaan. Pienikin kannen painallus saa sen tipahtamaan alas päin.

Ennen kuin poistan ne vaimennusmateriaalit, voiko epäilemäni moottorien turvarajat koodata uudelleen muuttuneen massan takia?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta